Zephyrnet-logo

Persbericht van de R.AI.SE-top 8 april 2024, Westin Paris Vendôme – CryptoCurrencyWire

R.AI.SE Summit 2024: Enterprise Gateway naar de toekomst van generatieve AI

12 februari 2024, Parijs, Frankrijk – De R.AI.SE Summit, een wereldwijde reünie van 1,500 wereldleiders en pioniers op het gebied van generatieve AI, zal plaatsvinden op 8 april 2024 in het prestigieuze Westin Paris Vendôme, Parijs, Frankrijk . De baanbrekende conferentie zal het bedrijfsleven en de beste bouwers van kunstmatige intelligentie samenbrengen om inzichten uit de eerste hand te delen over het gebruik van generatieve AI om essentiële zakelijke en maatschappelijke uitdagingen aan te pakken.

“Ik ben blij om de vooruitgang van generatieve AI te bespreken op de RAISE Summit, waar de innovaties van Mistral AI worden getoond”, zegt Arthur Mensch, medeoprichter en CEO van Mistral AI.

Met meer dan 90 deskundige sprekers en 100 partners lijkt de R.AI.SE Summit zijn ruim 1,500 deelnemers te verwelkomen met een scala aan keynotes, panels en workshops die zich verdiepen in de nieuwste ontwikkelingen en toepassingen van Generative AI. Het evenement belooft een hub te worden voor bedrijfsleiders, ondernemers, ontwikkelaars en investeerders en biedt de mogelijkheid om deel te nemen aan baanbrekende discussies en netwerksessies. De medeoprichters en CEO's van vlaggenschip Gen AI-bedrijven zoals Mistral AI, Cohere, Sambanova Systems & Perplexity AI, en vele anderen, zullen hier zijn om hun nieuwste inzichten en ontwikkelingen in het veld te onthullen.

“AVEVA streeft ernaar de kracht van alle soorten kunstmatige intelligentie, machinaal leren, geavanceerde analyses en generatieve mogelijkheden te benutten om uitgebreide digitale ecosystemen te bouwen die de samenwerking stimuleren, een hogere efficiëntie mogelijk maken en concurrentievoordeel stimuleren. Bij RAISE delen we graag hoe toonaangevende bedrijven dergelijke technologieën, waaronder generatieve AI, gebruiken om een ​​duurzamere toekomst voor mondiale industrieën vorm te geven.” stelt Caspar Herzberg, CEO van AVEVA en bestuurslid van Schneider Electric.

De R.AI.SE Summit wordt gehouden door Chain of Events, het bedrijf achter het grootste Europese evenement op het gebied van Web3 en blockchain, Paris Blockchain Week. De conferentie, die een hele dag duurt, zal met zijn exclusieve agenda dienen als een platform voor leiders en innovators om samen te komen, inzichten te delen en de basis te leggen voor toekomstige ontwikkelingen in de wereld van AI.

De Summit heeft tot doel een uitgebreid overzicht te bieden van de huidige generatieve AI-revolutie, met een focus op 3 hoofdthema’s: bedrijfsinnovatie en -transformatie, generatieve AI-bouwers en verantwoorde AI-activatie. Naast de belangrijkste Summit zullen R.AI.SE Dev Arena en R.AI.SE Startup Agora-evenementen unieke platforms bieden voor bouwers en investeerders van het AI-ecosysteem.

De Dev Arena is een AI-hackathon die de eerste in zijn soort is, gesponsord door Mistral AI en georganiseerd met onze operationele partner Sia Partners, die de crème de la crème van ontwikkelaars in het veld zal samenbrengen om het epicentrum te worden voor bedrijven die vorm willen geven de toekomst van generatieve AI. Aan de hackathon zullen meer dan 150 deelnemers deelnemen onder begeleiding van deskundige mentoren uit het veld, en er zal worden gewerkt aan de open-sourcemodellen en tech-stack van Mistral AI. De hackathon zal bestaan ​​uit 4 verschillende, op de industrie gerichte tracks die zich verdiepen in de actuele zakelijke problemen.

Mistral AI merkt op: "De Mistral-hackathon op RAISE in Frankrijk markeert een aanzienlijke stap voorwaarts in het verdedigen van het open-source-ethos in heel Europa".

De Startup Agora is een baanbrekend platform dat de geavanceerde oplossingen van innovatieve startups wil presenteren met zijn Startups Competition en Investors Zone. De toekomstige juweeltjes van de generatieve AI-industrie zullen worden getoond in de Startup Competition, waar meer dan 500 startups zullen strijden om de waarde van hun project te bewijzen aan een elitecohort van wereldwijde investeerders. Deelnemers krijgen de kans om marktleiders, durfkapitalisten en investeerders te ontmoeten en hun ideeën en technologieën aan een divers en wereldwijd publiek te presenteren.

Parijs werd gekozen als locatie voor de top vanwege het leiderschap van Frankrijk op het gebied van AI-innovatie, waarbij president Macron een strategische focus heeft gelegd op de ontwikkeling van AI met een reeks initiatieven en investeringen. Onder de vele initiatieven die de laatste tijd zijn genomen, opende Meta een AI Research (FAIR)-laboratorium in de historische hoofdstad, terwijl het lokale bedrijf Mistral AI onlangs 385 miljoen euro ophaalde in een financieringsronde onder leiding van Andreessen Horowitz en LightSpeed ​​Ventures. Daarnaast heeft president Macron een gedurfd initiatief van 1.5 miljard euro onthuld, genaamd ‘France 2030’, om de Franse investeringen in strategische industrieën te versnellen en de natie als mondiale AI-leider voort te stuwen.

Dit ambitieuze plan weerspiegelt de recente lancering van ‘Kyutai’, een open-source AI-onderzoekslaboratorium dat wordt ondersteund door technische zwaargewichten als Xavier Niel, Rodolphe Saadé en Eric Schmidt.

Over de R.AI.SE-top

De R.AI.SE Summit is een baanbrekende bijeenkomst van meer dan 1,500 wereldleiders die zich toeleggen op het verkennen van de transformatieve kracht van generatieve AI voor bedrijven. De conferentie, georganiseerd door het bedrijf achter de Paris Blockchain Week, biedt een bruisende agenda, workshops, tentoonstellingen en netwerken om enkele van de slimste geesten in de kunstmatige intelligentie-industrie persoonlijk samen te brengen in Parijs, Frankrijk.

Meer informatie: https://www.raisesummit.com

Laatste intelligentie