Zephyrnet-logo

Ana Mahony, medeoprichter en CEO van Addition Wealth over de digitale plus menselijke benadering van financiële gezondheid

Datum:

Geniet je van onze podcasts? Mis toekomstige afleveringen niet! Druk dan op die abonneerknop AppleSpotifyYouTube, of je favoriete podcastplatform om op de hoogte te blijven van onze nieuwste inhoud. Bedankt voor je ondersteuning!

Ana Mahony, medeoprichter en CEO van Addition Wealth

Als het om de financiële gezondheid gaat, is er nog veel werk aan de winkel. Hoewel fintech hier zeker impact heeft gehad, is de gemiddelde consument financieel niet gezonder dan tien jaar geleden. Dit is een probleem dat mij fascineert en ik vind het geweldig als ik met bedrijven praat die op dit gebied echt een verschil maken.

Mijn volgende gast op de Fintech One-on-One podcast is Ana Mahony, de CEO en oprichter van Toevoeging Rijkdom. Hun financiële gezondheidsplatform is gericht op werkgevers en biedt hun werknemers een voordeel, maar wat hen uniek maakt is de menselijke interactie. Hoewel ze veel digitale hulpmiddelen voor werknemers hebben, bieden ze ook gratis één-op-één sessies met CPA en gecertificeerde financiële planners.

In deze podcast leer je:

  • Hoe het idee voor Addition Wealth voor het eerst ontkiemde.
  • Hoe het programma bij First Round Capital het bedrijf echt heeft helpen lanceren.
  • De breedte van hun productaanbod om de financiële gezondheid te verbeteren.
  • Waarom de menselijke interactie zo'n onderscheidende factor is voor Addition.
  • Hoe ze kunnen opschalen met een menselijke plus digitale aanpak.
  • Hoe ze deze financiële adviseurs doorlichten en ervoor zorgen dat ze kwaliteitsadvies geven.
  • Hoe Ana's ervaring bij Uber heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van hun platform.
  • Wat komt er kijken bij het implementeren van Bijtelling Vermogen bij een nieuwe werkgever.
  • Details van hun go-to-market-strategie.
  • De schaal waarop ze zich vandaag bevinden.
  • Waar mensen het meest om geven als het gaat om hun financiële gezondheid.
  • Het gemiddelde percentage werknemers dat zich bezighoudt met hun aanbod.
  • Haar visie op de toekomst van Addition Wealth.

Lees hieronder een transcriptie van ons gesprek.

Peter Renton  00:01

Welkom bij de Fintech One-on-One-podcast. Dit is Peter Renton, voorzitter en mede-oprichter van Fintech Nexus. Ik doe deze show sinds 2013, wat dit de langstlopende één-op-één interviewshow in de hele fintech maakt. Heel erg bedankt dat je met mij meeging op deze reis.

Peter Renton  00:27

Voordat we aan de slag gaan, wil ik u herinneren aan onze uitgebreide nieuwsservice. Fintech Nexus News behandelt niet alleen de grootste fintech-nieuwsverhalen, onze dagelijkse nieuwsbrief bezorgt elke ochtend de belangrijkste fintech-verhalen in uw inbox, met speciaal commentaar op het belangrijkste verhaal van de dag. Blijf op de hoogte van fintech-nieuws door u te abonneren op news dot fintech nexus.com/subscribe.

Peter Renton  00:52

Vandaag ben ik blij Ana Mahony te mogen verwelkomen op de show. Zij is de CEO en oprichter van Addition Wealth. Nu is Addition Wealth een super interessant bedrijf. Ze zijn nog niet zo oud. Maar ze hebben een uniek financieel welzijnsplatform gecreëerd dat veel van de financiële hulpmiddelen biedt die je zou verwachten als ik deze woorden zeg, maar ze bieden ook gepersonaliseerde financiële expertise. En dat is hun geheime saus, we gaan dieper in op hoe dit allemaal werkt. En ze gaan via de werkgever om deze hulpmiddelen te faciliteren. Het kost de werknemer dus niets. En ik denk dat dat een krachtig iets is. En laten we eerlijk zijn: mensen moeten meer inzicht krijgen in hun financiën, ze moeten meer leren over financiële gezondheid. Vaak is het een beetje intimiderend. Wat Addition doet, is echt een geweldig startpunt voor mensen om enkele basisprincipes te leren, enkele bredere termen te leren en hoe dingen werken, maar ook om dat één-op-één advies te krijgen, wat volgens mij zo cruciaal is. Het was in ieder geval een boeiende discussie. Ik hoop dat je geniet van de show.

Peter Renton  02:05

Welkom bij de podcast, Ana.

Anna Mahony  02:07

Bedankt dat je me hebt, Peter.

Peter Renton  02:09

Graag gedaan. Laten we dus beginnen door de luisteraars wat achtergrondinformatie over jezelf te geven. Je hebt tot nu toe een aantal interessante stops gehad in je carrière. Waarom geef je ons niet enkele hoogtepunten?

Anna Mahony  02:21

Mijn achtergrond ligt dus in zowel consumentenfinanciering als in consumentenfinanciering. En daarna heb ik ook zes jaar in de techbranche gewerkt bij Uber. Ik begon mijn carrière bij een private-equityfonds waarvan de enige LP JP Morgan was. We investeerden in consumentenfinancieringsbedrijven. Ik heb dus echt leren genieten van de ruimte en van de ins en outs van hoe verschillende financiële producten consumenten kunnen bedienen, hoe je erover nadenkt om mensen de juiste toegang te geven tot informatie, advies en oplossingen voor hun behoeften. In die tijd begon ik ook te beseffen dat we in een wereld leven waar hoe meer toegang je hebt tot rijkdom, hoe meer teams van mensen of ondersteuning, je vaak moet uitzoeken hoe je dat geld meer waard kunt maken. En ik had altijd het gevoel dat er een betere oplossing zou moeten zijn, toch, waarbij gewone mensen ook de kans zouden moeten hebben om het meeste uit hun geld te halen, ongeacht wat dat bedrag was. Dus daarmee deed ik nog een paar dingen op het gebied van consumentenfinanciering. Ik werkte een jaar voor de directeur van het Consumer Financial Protection Bureau in Washington, DC. Ook heb ik een rotatieprogramma gedaan bij Citi Group. En daarna ging ik zes jaar naar Uber, ik zat eerst aan de ritkant. En toen stapte ik over naar het Uber Eats-bedrijf. En dat was een fenomenale reis, waarbij je in feite leerde hoe je producten en technologie, marktplaatsen en schaalbedrijven kunt gebruiken om dingen beschikbaar te maken voor mensen die voorheen onbetaalbaar waren, of het nu gaat om toegang tot een privérit of de levering van wat dan ook. voor de deur en ik heb genoten van mijn tijd bij Uber. Nadat het bedrijf naar de beurs ging, wilde ik iets veel eerder doen en zei eigenlijk: Oké, is het mogelijk om in principe alle lessen te nemen die ik tijdens mijn tijd daar heb geleerd en ze toe te passen op deze zeer goed gedocumenteerde uitdaging die de meeste mensen hebben? in de VS hebben geen toegang tot geweldige gepersonaliseerde financiële expertise. En kunnen we dus daadwerkelijk de lessen trekken uit product-, technologie-, geschaalde marktplaatsen en andere zaken, en deze gebruiken om dat probleem op te lossen? En dat is wat we doen bij Addition Wealth.

Peter Renton  04:25

Wanneer is het idee ontstaan?

Anna Mahony  04:27

In 2014 dacht ik na: oké, zou ik een bedrijf kunnen starten dat mensen helpt na te denken over hun pensioenplanning? Het was niet het juiste moment voor mij. Ik had geen technische ervaring. Ik had in een vroeg stadium niets gedaan. En voor mij persoonlijk was het gewoon niet het juiste moment. Maar de noodzaak voor dit soort oplossingen was mij al heel lang heel duidelijk. En eigenlijk weet ik dat je dat niet doet, ik weet dat je deze vraag niet stelt, maar ik vind het altijd leuk om te vertellen dat voor mij het moeilijkste deel van mijn ondernemersreis eigenlijk de beslissing was om een ​​bedrijf te starten. Een bedrijf starten is niet eenvoudig, toch? Het is niet voor bangeriken, er zijn veel uitdagingen waar je doorheen moet werken, je krijgt veel meer nee dan ja, toch, zelfs als het goed gaat met een bedrijf. Maar voor mij, en ik denk voor veel mensen, en ik denk misschien ook voor vrouwen, voor anderen, denk ik vaak dat het moeilijkste deel van het starten van een bedrijf de beslissing is om je baan op te zeggen en dat te gaan doen.

Peter Renton  05:24

Dus toen keek ik naar een interview dat je een tijdje geleden deed, en je had het over hoe je het bedrijf startte. En ik herinner me dat je zei dat je in een incubator of zoiets zat, of in een acceleratorprogramma, en dat je twee verschillende ideeën had. Vertel ons iets over dat soort dingen, een soort van vroege tijd en hoe je terechtkwam bij wat je nu doet bij Addition?

Anna Mahony  05:45

Nou, op een dag ging ik met een paar vrienden in een WeWork zitten. En we hadden zoiets van: Oké, als we iets zouden beginnen, dachten we: hoe kunnen we elkaar steunen? Zouden wij iets samen doen? Of apart? Wat zijn ideeën die misschien interessant kunnen zijn? En voor mij dacht ik: oké, waar ben ik gepassioneerd over? Rechts? Als je ergens tien jaar aan gaat besteden, en weet je, het zal ups en downs hebben, zoals: wat is een probleem waar je je voor de lange termijn aan zult blijven binden? Het tweede criterium voor mij was wat een probleem is dat groot genoeg is om een ​​bedrijf en een groot bedrijf op te bouwen door dat probleem op te lossen. En de derde was: wat is een probleem dat niet zal verdwijnen, toch? En dus waren er een paar verschillende industrieën in die categorie. Voor mij dacht ik destijds aan het ondersteunen van mensen met hun financiën, maar ook cyberbeveiliging is een grote ruimte, omdat ik veel nadacht over de kluseconomie en hoe ik ook werknemers in die ruimte kon ondersteunen. . Maar voor mij ben ik echt weer op deze uitdaging beland. het is een probleem waar ik zowel professioneel als persoonlijk altijd sterk voor heb gestaan, dat mensen een betere toegang tot hun persoonlijke financiën verdienen. En dus begon ik binnen die ruimte mensen te helpen met pensioen te gaan. En ik had het geluk deel uit te maken van een programma via First Round Capital dat in feite hielp bij het valideren van zakelijke ideeën. En zo was het ook met dit geweldige programma, waarbij ze je feitelijk helpen om binnen korte tijd met een aantal experts te spreken. En je kunt ze een heleboel vragen stellen en eigenlijk zeggen: oké, als ik X, of Y, of Z zou proberen, hoe denk je dat dit zou werken, en experts uit de industrie kunnen je hun perspectief geven. En ik was destijds behoorlijk vastbesloten om een ​​op pensioen gebaseerde oplossing te starten. En dat idee was binnen de eerste drie weken duidelijk dat het me gewoon niet zou lukken. Maar wat uit die gesprekken naar voren kwam, was: zou je een meer holistische benadering kunnen kiezen, en een oplossing kunnen vinden met mensen, en in principe mensen met mensen kunnen verbinden voor welk soort probleem dan ook dat ze nodig hebben, en daaronder een schaalbare technische infrastructuur kunnen bouwen? . En misschien kun je dat zelfs via de werkgever verkopen. Dus als we begrijpen dat een van de grote uitdagingen op dat gebied de kosten zijn van het verwerven van DTC, misschien wel hun ruimte, om via werkgevers te kunnen werken. En dus was een deel van de accelerator of het programma daar het verbinden van mij met een aantal verschillende HR-leiders en hen vragen: zou je geïnteresseerd zijn in een voordeel als dit? Zo ja, wat zou er dan aan moeten gebeuren? Hoe zou het uw werknemers kunnen helpen, en door die reeks gesprekken begon ik overtuiging over het idee te krijgen.

Peter Renton  08:23

Ik weet dat je het daar al hebt gehad, maar misschien kun je wat gedetailleerder ingaan op wat je precies aanbiedt en hoe het werkt.

Anna Mahony  08:31

Daarom werken we samen met vooruitstrevende werkgevers om een ​​financiële welzijnsoplossing voor hun werknemers te bieden. Dus wat dat betekent is dat als je een werknemer bent bij Lime, het scooterbedrijf, zij onze eerste klant waren, Lime betaalt Addition Wealth, en dan krijgen hun werknemers gratis toegang tot onze reeks oplossingen. Dus dat is een digitaal platform waar ze inhoud en informatie kunnen ontvangen, hun financiële informatie kunnen instellen. Als ze dat willen, kunnen ze via dat platform zelfbedieningsleren doen, ze kunnen webinars zien die we hebben gedaan voor hun werknemersbestand, en ze kunnen ook kosteloos tijd vrijmaken voor een financieel adviseur of een CPA. We organiseren voor elk bedrijf een aantal verschillende evenementen, of dat nu kantooruren zijn, of webinars waarin we dieper ingaan op specifieke financiële onderwerpen waarvan we weten dat ze belangrijk zijn voor dat specifieke personeelsbestand. Dus op dit moment doen we veel aan belastingen, omdat het belastingseizoen is en iedereen vragen heeft over hun belastingen. Gedurende verschillende periodes van het jaar kunnen we sessies houden over het plannen van een gezin, het kopen van een huis, sparen voor je pensioen, nadenken over hoe je uit de schulden kunt komen. Daarom richten we ons op onderwerpen waarvan we weten dat ze belangrijk zijn voor mensen. En het laatste dat we bieden is onbeperkte gratis toegang tot CFP's en CPA's, die fungeren als vertrouwenspersonen voor werknemers. De medewerkers hoeven dus niet voor deze sessies te betalen. Ze kunnen ze gebruiken zoals ze willen. En deze geweldige groep adviseurs waarmee we samenwerken, proberen ze geen producten te verkopen, ze proberen ze niet van het platform te halen, ze zijn er echt om de individuen te helpen met het verwerken van de behoeften dat ze hebben. Ik vind het zo leuk om nog wat meer te praten over de soorten problemen waarmee we mensen helpen met hun financiën. Maar dat is het algemene programma.

Peter Renton  10:19

Dat programma klinkt allemaal geweldig, een groot deel ervan zal semi-automatisch zijn, het is schaalbaar. Maar het enige waar ik dieper op in wil gaan bij dit soort één-op-één gesprekken is menselijke interactie. Dit is niet geautomatiseerd, er wordt niet opgenomen, je praat niet met een AI. Dit zijn mensen die hun tijd geven, en de werknemer betaalt er niets voor. Ik vraag me af hoe schaalbaar het is? En hoe vind je het dat 1% van de mensen hiervan profiteert? Ik weet zeker dat je er goede statistieken over hebt. Ik ben gewoon benieuwd hoe dat allemaal werkt?

Anna Mahony  10:53

Ja, het is een geweldige vraag. Ons aanbod is dus een combinatie van digitaal en menselijk. We bieden dus toegang tot menselijke adviseurs, we houden ervan dat geld emotioneel is. Digitale ervaringen kunnen niet elk gebruiksscenario omvatten dat een medewerker wil bespreken. Maar we bieden ook financiële hulpmiddelen en middelen en manieren om met uw financiële informatie om te gaan, en om zowel zelfstandig als in groepssessies te leren. Daarom gebruiken we de combinatie van het digitale en het menselijke om mensen in staat te stellen hun financiële beslissingen op een aantal verschillende manieren te verwerken. Maar dat doen we wel, we bieden beide, wat het programma schaalbaar en betaalbaar maakt. Er is nog een ander onderdeel van de menselijke interactie, dat volgens mij heel belangrijk is. Dat wil zeggen dat we in een wereld leven waar traditioneel financiële adviseurs zich bezighielden met het verdienen van geld aan AUM. En dus waren veel van de doelen van veel financiële adviseurs, niet allemaal maar veel, in orde. Laat me al uw vermogensinformatie begrijpen, laten we praten over wat uw langetermijnplan is, laat me begrijpen wat ik voor u kan regelen. Dat is geweldig. En dat is één aanbieding. Maar ik denk eigenlijk, en wat we hebben gezien, is dat mensen veel flexibelere behoeften nodig hebben rond hun financiën. Ook willen mensen niet altijd alles over hun financiën vertellen als ze een specifieke vraag hebben. Rechts? Het kan zijn dat u een vraag heeft over bijvoorbeeld hoe u moet nadenken over het herstructureren van een deel van uw schulden, dat u niet al het andere over uw financiën hoeft te delen om daar een echt goed antwoord op te krijgen. En dus ondersteunen we beide, we ondersteunen werknemers, in beide krijgen ze toegang tot financiële plannen voor de langere termijn, maar krijgen ze ook toegang tot just-in-time antwoorden voor de behoeften die ze hebben. En dus merken we dat werknemers soms een gesprek met een financieel adviseur opzetten en binnen 15 tot 30 minuten een geweldige oplossing kunnen krijgen voor wat ze zochten. Dat antwoord was lang niet zo helder als ik het waarschijnlijk had kunnen maken.

Peter Renton  12:58

Oké, hoe ga je deze mensen doorlichten, want ik kan me voorstellen dat de kwaliteit dramatisch kan verschillen?

Anna Mahony  13:07

Je moet heel goed nadenken over de kwaliteit van de mensen die je op het platform brengt. Wij kiezen dus voor een tweeledige aanpak. De eerste is dat het netwerk van adviseurs waarmee we samenwerken zeer selectief is. En we zorgen er heel zorgvuldig voor dat ze ervaren zijn, dat bewezen is dat ze van hoge kwaliteit zijn. Vervolgens laten we ze een specifiek programma doorlopen om ze in ons bredere aanbod te integreren. En om hen in staat te stellen succesvol te zijn in de Addition Wealth-ervaring. Het tweede dat we doen, is volgen en monitoren om ervoor te zorgen dat deze gesprekken van hoge kwaliteit zijn en de medewerkers bieden wat ze nodig hebben. Dus na elke één-op-één sturen we een enquête naar de medewerker, waarin we op een schaal van één tot tien aangeven: hoe tevreden bent u met die interactie? En onze gemiddelde respons is een 10 uit 9.5.

Peter Renton  13:53

Wauw, terwijl je daar praat, valt het me op dat je hier in sommige opzichten een tweezijdige markt beheert, toch? Je hebt je klanten aan de ene kant, zoals Uber beroemd was met een tweezijdige marktplaats, waarbij jij betrokken was. En dan heb je de adviseurs, de persoonlijke adviseurs. Hoe heeft uw tijd bij Uber u geholpen bij het beheren van dat soort dynamiek?

Anna Mahony  14:16

Ja dat klopt. We hebben dus een aantal van ons in het team dat van Uber kwam. En we bouwden de marktplaatsen, zowel aan de ritkant als aan de eetkant. En wat we dus hebben gedaan, is eigenlijk: hoe kunnen we een aanbod van zeer hoge kwaliteit opzetten voor zowel de eindwerknemers die het product gebruiken, als een geweldige ervaring voor de financiële adviseurs, toch? een wederzijds voordelige ervaring, maar dat werkt. En dus hebben we veel van de lessen geleerd die we hadden en waar concentreren we ons op, we concentreren ons op beschikbaarheid, toch? Wij zorgen ervoor dat wanneer een medewerker tijd gaat inruimen, hij of zij de volgende dag met iemand kan praten als dat nodig is, en dan zorgen we ervoor dat de ervaring van hoge kwaliteit is. En dus doen we veel aan het doorlichten van de personen die we op het platform brengen, en zorgen we er in realtime voor, door middel van verschillende soorten tracking, gegevens en enquêtes, dat we ervoor moeten zorgen dat het een positieve ervaring is. En dan werken we er ook heel hard aan om ervoor te zorgen dat dit ook voor de adviseurs een positieve ervaring is. Vanuit het perspectief van de financieel adviseur hebben we geen klantverloop gehad bij de adviseur op de markt, omdat we er ook heel goed over nadenken hoe we dit ook voor hen kunnen laten werken. We zijn dus enorm trots op wat we hebben kunnen doen. Dat soort opzet maakt het ook mogelijk om individuen persoonlijk toegang te geven tot menselijk advies, toch? Omdat in de traditionele modellen, waar het meerdere uren gesprek vergt voordat je iemand waarde kunt bieden, dat erg duur is en niet schaalbaar. Maar ik denk dat dit een heel traditionele manier is om na te denken over hoe je mensen toegang kunt geven tot mensen van hoge kwaliteit. En er zijn flexibelere manieren om dat te doen.

Peter Renton  15:57

En hoeveel van dat deel van uw aanbod is echt de sleutel tot het sluiten van deals, is het een soort kers op de taart? Of is het een integraal onderdeel van de beslissing wanneer bedrijven aan boord komen?

Anna Mahony  16:09

Ik denk dat het een belangrijk onderdeel is, toch? Het is zeker niet de enige manier waarop we met medewerkers omgaan. En werkgevers weten dat toch? Ze waarderen de flexibiliteit van het digitale aanbod en het feit dat werknemers hun eigen traject kunnen kiezen voor de manier waarop ze met hun financiën willen omgaan. Maar er is iets heel geruststellends aan de wetenschap dat je met iemand kunt praten. Financiën zijn een emotioneel onderwerp. Ik denk dat er ook een heel breed scala aan inzichten bestaat over iemands financiën. En dus zien we veel mensen die bang zijn hoe ze hen moeten benaderen. Het kan een heel eng onderwerp zijn. En een van de redenen waarom we graag toegang bieden tot digitale oplossingen en zelfbedieningstools, evenals tot sommige van deze community-evenementen en tot de één-op-één-evenementen, is omdat er misschien mensen zijn die zich niet op hun gemak voelen bij het navigeren in hun eentje voelen ze zich misschien niet eens op hun gemak om met iemand te praten, toch, maar ze zijn meer dan blij om deel te nemen aan een webinar over een onderwerp waarvan ze weten dat het super belangrijk voor hen is en om te leren en te horen wat hun collega's echt vragen slimme vragen, en dat helpt hen stappen in de goede richting te zetten. Ik vind dus dat de menselijke component een sleutelrol speelt bij het leveren van een kwalitatief hoogstaand aanbod. Maar het is geenszins en zeker niet het enige onderdeel van de oplossing.

Peter Renton  17:26

Wat is de doorlooptijd? Wat komt er kijken bij de implementatie van uw oplossing?

Anna Mahony  17:30

Dus het snelste dat we hebben gedaan, en we hebben dit nu twee keer gedaan, is dat we een bedrijf hebben ontmoet, zij het contract die avond hebben ondertekend, we een onboarding hebben gedaan, de volgende dag met hen hebben gebeld en de volgende dag kunnen we het platform uitrollen naar hun medewerkers. We hebben dus twee keer binnen 48/72 uur een nieuw bedrijf gelanceerd. Er zijn andere groepen die er duidelijk langer over doen. Maar als je eenmaal een infrastructuur hebt opgezet die werkt, en we onze technische configureerbaarheid hebben opgebouwd, dan moeten we van een bedrijf begrijpen: oké, laten we begrijpen hoe jouw bedrijf is opgezet. Laten we begrijpen wat belangrijk is voor uw medewerkers. Maar dan kunnen we vrij eenvoudig beginnen met het configureren van een ervaring voor hen. En als we eenmaal met die werknemers aan de slag zijn, en we kunnen zien, oké, wat zijn de financiële onderwerpen die voor hen belangrijk zijn? Hoe zijn ze betrokken? Welke veranderingen vinden er plaats in iemands financiën? Wat zijn de evenementen die plaatsvinden bij een bedrijf, toch, we blijven die ervaring uiteraard configureren en aanpassen voor die eindgroep gebruikers. Maar wat betreft het opzetten ervan: als het iets is dat geen netto nieuwbouw is, kunnen we dat vrij snel implementeren.

Peter Renton  18:42

Ik neem aan dat alles op jouw site gebeurt, toch? Alsof je een login hebt en zo, heb je de controle over hoe alles werkt. Anders zou het niet lukken en zou het niet binnen 24 uur kunnen worden geïntegreerd in een salarissysteem of een HR-systeem.

Anna Mahony  18:54

Binnen een vrij snel tijdsbestek kunnen we dus HR-informatie in ons platform integreren. En dan kunnen we via SSO ook integreren met de platforms van anderen. Nogmaals, het hangt af van wat het bedrijf wil doen, maar we kunnen integreren in andere platforms.

Peter Renton  19:13

Hoeveel kost het om jullie aan boord te krijgen? Ik kan me voorstellen dat dit varieert afhankelijk van de grootte van het bedrijf, maar kunt u ons een soort bereik geven?

Anna Mahony  19:20

Wij werken met bedrijven afhankelijk van hun omvang. Dus hoe groter, we rekenen doorgaans een vergoeding per werknemer, per maand, en hoe groter het bedrijf, dan begin je die PEPM een beetje te verlagen.

Peter Renton  19:34

Oké, en ga je dan naar één bedrijf tegelijk? Ik kan me voorstellen dat dit iets geweldigs zou zijn voor de, weet je, de ADP's en Trinets van de wereld. Wat is uw go-to-market-strategie?

Anna Mahony  19:46

Op het gebied van de markt gaan we wel met bedrijven in gesprek, dus we zullen rechtstreeks met bedrijven in gesprek gaan. We zullen ook partnerschappen aangaan met andere groepen die verbonden zijn met het bedrijf, zodat we, als u dat wilt, een distributiepartnerschap kunnen aangaan. En we kunnen samenwerken, samenwerken op verschillende fronten.

Peter Renton  20:07

Oké. Oké, dus kun je ons dan een idee geven van de schaal waarop jullie vandaag de dag zijn? Hoeveel klanten bijvoorbeeld? Hoeveel werknemers? Iets dat ons een idee geeft van waar u zich bevindt?

Anna Mahony  20:16

Ja, we bevinden ons in de 10-en van de 1000-tal werknemers. En we geven het aantal klanten dat we vandaag op het platform hebben niet vrij.

Peter Renton  20:26

Oké. Oké. En hoe zit het met de reis naar break-even? Ik bedoel, ik weet het, je werkt nog niet zo lang bij dit bedrijf. Maar hoe gaat het financieel met jullie, zullen we maar zeggen?

Anna Mahony  20:38

We bevinden ons vandaag de dag in een sterke cashflowpositie, grotendeels omdat we heel goed hebben nagedacht over de groei van ons bedrijf, terwijl we heel goed hebben nagedacht over het bouwen van een technologie die schaalbaar is. We kunnen dus gebruiken wat we hebben gebouwd, we kunnen het configureren voor de volgende klant door goed na te denken over wat ze nodig hebben, en een geschaalde operatie en team uit te bouwen. We bevinden ons vandaag dus in een zeer sterke financiële positie.

Peter Renton  21:05

Oké. Dus dan heb je ook een goed inzicht in waar mensen financieel om geven. Wat vinden mensen in het algemeen belangrijk? Over welke dingen willen ze echt meer weten?

Anna Mahony  21:18

Het is een geweldige vraag. We zien dus een paar verschillende dingen. Ik zal een paar citaten delen die ik vooraf heb getrokken en die voor mij heel betekenisvol zijn geweest. Vorig jaar was ik dus op een personeelsbeurs. En een medewerker kwam naar onze tafel en zei: Ik had nooit gedroomd dat ik een eigen huis zou kunnen hebben. Maar dankzij het werk dat ik bij uw bedrijf deed, kon ik niet alleen sparen voor een huis, maar werd ik ook ondersteund bij het kopen ervan. Dat was buitengewoon betekenisvol. Meer recentelijk las ik een citaat dat iemand op ons platform had ingediend: het tarief voor mijn studielening werd superhoog. En ik raakte in paniek en kon me niet concentreren, ik zette een één-op-één afspraak op met een adviseur, ik voelde me beter, het was weer een ding minder in mijn achterhoofd, het kan heel vreselijk voelen om dit te hebben Ik heb veel schulden, maar ik weet tenminste wat ik doe. En toen hadden we er nog een. Ik kan je niet vertellen waar ik al mijn geld aan heb uitgegeven vóór Addition, ik weet gewoon dat het allemaal gamen en eten was. Toen ik Addition begon te gebruiken, veranderden er nog veel meer dingen. Uiteindelijk verloor ik gewicht en besteedde ik uiteindelijk meer tijd aan productief zijn. Het is zo gek hoe je geld bepaalt wat je met jezelf doet.

Peter Renton  22:25

Interessant.

Anna Mahony  22:26

Het is echt interessant, Peter, want wat het meest valide is aan het werk dat we doen, is dat sinds we in de privébèta zaten, met ons eerste bedrijf nu ruim twee jaar geleden, de impact voor de eindgebruiker altijd duidelijk was. Dit is het type product dat mensen helpt. Enkele van de eerste offertes die we hadden, dit zijn het soort vragen waar ik de afgelopen twee jaar mee bezig was, maar ik wilde geen $ 3,000 uitgeven om ze beantwoord te krijgen. En zo zien we hun dagelijkse problemen, toch? Mensen maken zich zorgen over hun pensioen, mensen willen werken aan beslissingen over aandelencompensatie, die erg duur zijn om te begrijpen, en het kan erg duur zijn om te weten wat ze moeten doen. Op het gebied van aandelencompensatie. Wij helpen mensen die na een scheiding proberen hun financiën te regelen. Ik bedoel, het omvat echt het hele spectrum. Er zijn veel mensen die plannen maken voor een gezin en denken: oké, wat betekent dat? Hoe investeer ik in de opleiding van mijn kind? Omdat we als bedrijven dienstbaar zijn, gaan we in gesprek met werknemers die al vroeg in hun carrière leren en nadenken over wat ze met hun financiën moeten doen, voor het eerst, tot en met mensen die spaargeld hebben, plannen maken voor hun met pensioen gaan, bevinden zich echt in een zeer gelukkige positie. Maar als je het go-to-market-kanaal doorloopt dat we hebben doorlopen, moet je heel slim zijn over hoe je een product, een technologie en een inhoud opzet oplossingen die echt aanspreken op mensen die zich bezighouden met een breed scala aan financiële kwesties en met verschillende niveaus van financiële educatie. Het was dus geweldig om te zien dat dat werkte. Uiteraard besteden we onze dagen aan hoe kunnen we groeien? Wat kunnen we beter doen? Wat moeten we repareren? Wat kunnen we bouwen, maar de oplossing is het helpen oplossen van een probleem dat zeer goed gedocumenteerd is. En dat is duidelijk waar mensen behoefte aan hebben.

Peter Renton  24:16

En ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk plakkerig gaat worden. Want zodra je dit erin stopt en mensen dit gewend zijn, krijg je het ontzettend moeilijk met medewerkers. Als je ja zegt, kunnen we ons dat niet echt meer veroorloven, sorry. Vindt u dit een erg plakkerige oplossing?

Anna Mahony  24:32

We zien gemiddeld dat 70% van de medewerkers betrokken is bij ons aanbod, een getal waar we erg trots op zijn en waar we eerlijk gezegd heel hard aan werken om dit te bereiken. En we hebben een CSAT van de medewerkers van 90%. Daar zijn wij dan ook erg trots op. We hebben zeer lastige verlengingen van werkgevers gezien om precies de redenen die u noemde. Het andere dat we hebben gezien en dat echt geweldig was, is dat we een aantal van onze HR-partners of werknemers hebben gezien die bij de bedrijven waren waarmee we zijn begonnen, en vervolgens werkgevers hebben verhuisd en hebben gevraagd of we het naar hun nieuwe werkgever kunnen brengen. Dus dat is altijd buitengewoon vleiend, bevestigend en inspirerend geweest voor ons team, als dat gebeurt.

Peter Renton  25:13

Dus met welk klein bedrijf ga je werken? Ik bedoel, wat is het minimum?

Anna Mahony  25:18

We werken graag met bedrijven die minstens in de honderden lopen, tot duizenden, tientallen tot duizenden. We kunnen zelfs tot honderden of duizenden werknemers gaan, en dat doen we vandaag de dag. Maar we staan ​​open voor samenwerking met bedrijven van elke omvang.

Peter Renton  25:33

Ik weet zeker dat je marktonderzoek hebt gedaan, ik bedoel, sommige van de grote Fortune 500-bedrijven hebben iets van wat jij doet in huis. Maar het klinkt alsof je in sommige opzichten een nieuw product op de markt introduceert. En vaak is het beter om als bestaande markt een beter product op de markt te brengen. Maar vindt u dit, aangezien dit een nieuw product is, concurreert u met bestaande producten? Ik bedoel, als mensen nee zeggen, waarom zeggen ze dan nee? Ik kan me voorstellen dat je geen 100% ja krijgt?

Anna Mahony  26:06

Nee, ik wil graag 100% krijgen. Wij zijn niet bezig met: als u een bedrijf start, bent u niet 100% bezig met ja. Nee, het is een geweldige vraag. Ik zou dus zeggen dat het tweeledig is. Soms hebben bedrijven niet het juiste budget voor een nieuwe uitkering voor hun werknemers. En dat is gewoon wat het is, toch? Wij werken met hen samen, we kijken wanneer dat het geval kan zijn. En we zien dat sommige bedrijven zich omdraaien. Er is hier nog een tweede reeks stukken, namelijk dat enkele van de zeer grote pensioenaanbieders toegang bieden tot een aantal financiële oplossingen. En dus zal een werkgever soms zeggen: Nou, ik heb hier een oplossing. En wat we ontdekken is dat werkgevers die hun werknemers echt willen helpen bij het nemen van hun financiële beslissingen, meer willen dan wat momenteel beschikbaar is. Omdat onze, de klanten waarmee we vandaag de dag werken, allemaal de oplossingen van deze pensioenaanbieders hebben. Maar die bedrijven worden vaak gestimuleerd door een bedrijfsmodel dat erg op AUM gericht is, toch? En dus als het gaat om beslissingen, zoals hoe moet ik nadenken over het afbetalen van mijn schulden, of ik ga investeren in een huis, of doorgaan met huren, dan nemen we allemaal de juiste beslissingen, tenzij sommige van die bezittingen verloren gaan. ga naar de instelling, dat is het niet, misschien zullen ze je helpen, misschien niet, maar dat is niet echt hoe ze hun geld verdienen. Rechts. En dus zijn wij bij Addition Wealth bezig mensen te helpen de financiële beslissingen te nemen die het beste zijn voor hen en hun gezin. Alsof dat onze missie is. Dat is wat wij doen. Dat is waar wij voor betaald worden. En dus maakt het ons helemaal niet uit wat dat probleem is, en we helpen mensen met, weet je, hoe plan ik mijn budget nadat ik ben gescheiden en een nieuw leven heb geleid, toch? Hoe investeer ik geld als ik plannen heb voor een kind, en ik wil nadenken over onderwijs, maar datzelfde gesprek over gezinsplanning kan ook zijn: ik ga een kind krijgen en ik weet niet of ik het kan betalen kinderopvang of andere onverwachte kosten, wat kan ik doen? En wij gaan graag in op al deze vragen. En dit zijn de vragen die stress veroorzaken bij 58% van de mensen in de VS.

Peter Renton  28:21

Welnu, je hebt een grote markt die je hier kunt aanvallen, omdat er een groot percentage van de bevolking is dat graag zou willen dat dit product door hun werkgever wordt aangeboden. Dus wat is jouw visie als je ernaar kijkt in de context van, ik zei net: dit is echt zo, alsof jouw TAM net zo groot is als wie dan ook in de fintech. Dus wat is jouw visie?

Anna Mahony  28:43

Ja, onze visie is tweeledig. Ten eerste, om zoveel mogelijk mensen te blijven helpen, beginnen we onze maandag met het vieren van de klanteffecten die we de week ervoor hebben gehad. En we hebben altijd iets te delen, want we hebben elke week een grote impact op de medewerkers waar we mee en voor werken. Dus we willen dat graag uitbreiden naar de miljoenen en tientallen miljoenen en duizenden bedrijven waarmee we kunnen werken. Het tweede deel van onze visie is eigenlijk nadenken over hoe we kunnen integreren in enkele van de bestaande distributiekanalen waar mensen al eindgebruikers bereiken, toch? We hebben een technologie ontwikkeld die heel slim is in hoe je mensen kunt helpen betere financiële beslissingen te nemen. En er zijn veel plaatsen waar mensen financiële beslissingen nemen waar ze niet noodzakelijkerwijs eerst naar Addition Wealth gaan, en dat is prima. Maar kunnen we een deel van de tools en technologie en de consumentgerichte oriëntatie die we hebben ontwikkeld, gebruiken en helpen deze te integreren in sommige van die andere oplossingen? Er is dus werk dat we daar doen, we zitten al eerder in die fase, maar dat was ook heel spannend en veelbelovend.

Peter Renton  29:54

Oké, nou, ik moet het hierbij laten Ana, het is echt super interessant denk ik. Ik wens je veel sterkte. Ik denk dat we de financiële gezondheid op alle mogelijke manieren moeten aanpakken. Ik vind wat je doet briljant, dus bedankt voor je komst naar de show.

Anna Mahony  30:08

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen, Peter.

Peter Renton  30:12

Nou, ik hoop dat je genoten hebt van de show. Hartelijk dank voor het luisteren. Geef de show een recensie op het podcastplatform van uw keuze en vertel uw vrienden en collega's erover. Hoe dan ook, wat dat betreft, teken ik af. Ik stel het zeer op prijs dat u luistert, en ik zie u de volgende keer wel. Doei.

  • Peter RentonPeter Renton

    Peter Renton is de voorzitter en mede-oprichter van Fintech Nexus, 's werelds grootste digitale mediabedrijf gericht op fintech. Peter schrijft sinds 2010 over fintech en hij is de auteur en bedenker van de Fintech één-op-één podcast, de eerste en langstlopende fintech-interviewserie.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

spot_img

Laatste intelligentie

spot_img