Zephyrnet Logosu

Fintech Kahve Molası – Craig Ramsey ACI Worldwide

Tarih:

ACI Worldwide'da Gerçek Zamanlı Ödemeler ve Bankacılık Küresel Başkanı Craig RamseyACI Worldwide'da Gerçek Zamanlı Ödemeler ve Bankacılık Küresel Başkanı Craig RamseyACI Worldwide'da Gerçek Zamanlı Ödemeler ve Bankacılık Küresel Başkanı Craig RamseyACI Worldwide'da Gerçek Zamanlı Ödemeler ve Bankacılık Küresel Başkanı Craig Ramsey
ACI Worldwide'da Gerçek Zamanlı Ödemeler ve Bankacılık Küresel Başkanı Craig Ramsey

Merhaba arkadaşlar, Fintech Coffee Break'e hoş geldiniz, ben sunucunuz Isabelle Castro. Bu hafta kahve molamı şirketinde Gerçek Zamanlı Ödemeler ve Bankacılık Küresel Başkanı Craig Ramsey ile paylaştım. ACI Worldwide.

FedNow Ağı'nın bu ay kullanıma sunulmasıyla birlikte, gerçek zamanlı ödemeler ön plana çıkıyor. ACI Worldwide, işletmeler için gerçek zamanlı bir ödeme çözümleri sağlayıcısıdır ve 2021'in başlarında başlatılan FedNow Pilot programının bir parçasıydı. 

Craig ile deneyimlerini, FedNow'un ABD'deki etkisinin ne olmasını beklediğini ve gerçek zamanlı ödemelerin küresel ekosisteminde nereye uyacağını konuştum. 

Isabelle Castro: 0:01
Selam Craig, nasılsın?

Craig Ramsey: 0:43
Ben iyiyim. Günaydın, Isabelle.

Isabelle Castro: 0:45
Günaydın. Sizi programda görmek güzel.

Craig Ramsey: 0:48
Beni burada ağırladığın için teşekkürler.

Isabelle Castro: 0:49
Um, başlangıç ​​olarak, açılış sorumuzla başlamak istiyorum, sabahları sizi ne uyandırır?

Craig Ramsey: 0:57
Vay canına. Böyle yoğun bir dünyada yaşıyoruz. Beni gerçekten heyecanlandıran bilgi için susuzluk. Her gün uyandığımda, kelimenin tam anlamıyla, bir gecede Asya Pasifik'te olup bitenlerle ilgili bir aktivite ve ilgim var, Birleşik Krallık'ta yaşıyorum, Avrupa üzerinden hızla Orta Doğu'ya doğru ilerliyoruz. Ve sonra, bilirsiniz, günü kapatmak için ABD'nin doğu ve batı kıyılarındayız. 24/7 içinde yaşadığımız bir dünya. Ve bence ödemeleri düşündüğünüzde, içinde bulunduğum sektör, aslında size çok heyecan verici bir şeymiş gibi gelmiyor. Ama aslında, bence her sektöre her gün daha fazla yenilik getirmek için meydan okuyabilirsiniz, tüketiciler ve tüccarlar için ödemeler, müşterilerle etkileşim kurmanın yeni yolları ile daha fazla ülke harika şeyler yapıyor, dijital para birimimiz var, dijital para birimimiz var. Merkez bankası inisiyatifleri var, sadece değişim miktarı beni sabahları gerçekten uyandıran şey ve bunun sadece sahadaki insanlara gerçekten fayda sağlayacak şekilde geliştiğini görmek, tüketicilerin finansal kapsayıcılığı. Bence içinde çalıştığımız çok dinamik bir sektör.

Isabelle Castro: 2:13
Evet katılıyorum. Ödemeler, tüm sektör her gün yeni bir şey yapıyor gibi görünüyor. Rapor ettiğim şeyin neredeyse yarısı ödemeler. Ve sizin için küresel ekonomi için çalışıyorsunuz. Daha da hızlı olmalı. O halde bana ACI Worldwide yolculuğunuzdan bahsedin.

Craig Ramsey: 2:39
Her şey 1980'lerin ortalarında Londra'daki Lloyds Bank BT departmanında çırak olarak başladı. Ve aslında burada, Lloyds'ta ACI ile ilk kez karşılaştım, çünkü Lloyds, Birleşik Krallık'ta 24. üssü konuşlandıran ilk müşteri olarak ACI idi ve 80'lerin sonlarında. Banka kartlarını yeni geliştiriyorduk ve ATM kullanımı bile oldukça yeniydi. Yani ACI, Lloyds Bank'a taban 24 sağladı ve ben de bunu müşteriler için dağıtmakla meşgul olan ekibin bir parçasıydım. Ve bu banka kartlarının 80'lerin sonlarında ilk kez yayına girdiği büyük lansman partilerini hala hatırlıyorum. Ancak Lloyds'ta kanatlarımı gerçekten açmaya başladığımda, nakit yönetimi projelerine ve ev bankacılığı çözümlerine de geçtim. Bu nedenle, bankaların müşteriler ve tüccarlarla nasıl etkileşim kurdukları konusunda daha o zamanlar bile bazı gerçek yenilikler görmeye başlıyoruz. Ve Lloyds I taşındıktan sonra ABD merkezli NDC adlı bir şirkete taşındığımı görmek heyecan vericiydi ve bu şirket aslında daha sonra küresel ödemeler oluşturmaya başladı. 11'den beri yaklaşık 2000 yıldır oradaydım. ACI'da kurumsal ödemeleri ve hesaptan hesaba ödemeleri destekliyorum. Ardından, yaklaşık 2010 2012'den beri gerçek zamanlı ödeme girişimlerini gerçekten yönlendirmek için ACI'da liderlik rolü üstlendim. Bunun ACI'da çok başarılı bir iş olduğunu görmek beni çok mutlu etti. Ve şimdi işi, 17 farklı anında gerçek zamanlı ödeme girişimini destekleyen 25 Farklı ülkedeki müşterilerle canlı olarak çalışacak şekilde ileriye taşıdık ve ACI'yi dünya çapında lider gerçek zamanlı ödeme sağlayıcısı sağlayıcı lideri olmaya gerçekten hızlandırdık. Ve bugün ACI'da gerçek zamanlı ödemeler başkanı olarak burada bulunmaktan çok mutluyum.

Isabelle Castro: 4:44
Evet, bu büyük bir başarı. Neden özellikle gerçek zamanlı ödemelere odaklandınız?

Craig Ramsey: 4:51
Biliyorsunuz, hesap ödemeleri için var olan ödeme sistemlerinin dünya çapında gördüğümüz yeniliğin yuvası olmadığı oldukça açıktı. RTGS ödemeleri, çok baskın olmasına rağmen, esasen hala iş saatleriyle sınırlıydı. ACH ödemelerinin bazı yargı bölgelerinde, özellikle Birleşik Krallık'ta ödenmesi üç gün sürecektir. Bilirsiniz, ve geriye dönüp baktığınızda, Birleşik Krallık'a yerleşmek neden üç gün sürüyor, tüm dünyada en sevdiğim gerçeklerden birine geri dönüyorum. Birleşik Krallık'ta üç gün olmasının nedeni, kağıt aletle Britanya Adaları'nın en uzak noktalarından Londra'nın merkezine kadar atınızı sürmenizin bu kadar uzun sürmesiydi. Açıkçası, modern bir ekonomiyi yönetin. Bu nedenle, Birleşik Krallık'taki ACH ödemelerini daha hızlı para kazanmanın ve parayı hareket ettirmenin alternatif yollarıyla değiştirmek için değil, kusura bakmayın, takviye etmek için girişimler sürüyordu, kusura bakmayın. Ve sonra olan buydu, bende gerçekten yankı uyandıran buydu. Amazon gibi şeylerle nasıl etkileşim kurduğumu düşünürsem, kargolarımın nerede olduğunu ve onlara ne olduğunu görebiliyordum. Bunu neden kendi paramla yapamadım? Neden bir şeyi anında hareket ettiremedim? Neden? Taşınmak neden bu kadar uzun sürdü? Yıllar önce sorduğumu hatırlıyorum ve yolumun hatasını öğrendim. Yıllar önce, oğullarımdan birine gidip ofiste çek defterini bulmasını istemiştim. Ve bana sanki altı kafam varmış gibi baktı, bahsettiğin dünyayı yapamıyordu. Sonra ona çekleri anlattım. Ve birdenbire, bu yöntemle hali hazırda olduğumu düşündüğünden daha da arkaik oldum. Bu yüzden dijital ödemelerdeki değişimin ilerlediğini görmek beni heyecanlandırdı. Ve parayı daha hızlı hareket ettiren, geri alınabilir bir şey olduğu, çoğu durumda kullanımının daha ucuz olduğu ve bir tür anlık bilgi ve dolayısıyla bir ödeme etrafında o anlık tatmin sağladığı oldukça açıktı. İleriye giden yol oldukça açıktı. ACI'nin gerçek zamanlı ödemelere büyük ölçüde yatırım yapmasının ve bu nedenle sadece paranın hareketine değil, aynı zamanda bunları, bu yeni hareket yollarını çevreleyen Yer Paylaşımlı Hizmetlere de odaklanmamız için bu kadar kilit bir alan haline getirmemizin nedeni budur. Bunun için müşterilere, tüccarlara ve şirketlere paralarını daha hızlı ve daha rahat bir şekilde hareket ettirme konusunda olağanüstü bir dijital deneyim sunmak için para.

Isabelle Castro: 7:42
Hayır, kesinlikle. Çok mantıklı. ABD'de, hala, bazı yerlerde, para için üç günlük hareket süreleri var. Hâlâ oldukça fazla çek kullanımı var. İngiltere ile karşılaştırıldığında. İngiltere'ye alışkınım. Böylece bu bana sıçradı. Ama yakında FedNow'u tanıtıyorlar. Ve sizler pilot projeye dahil oldunuz. Bu doğru. Evet. Şimdiye kadar bu pilot programın bir parçası olmaktan edindiğiniz başlıca içgörüler nelerdir?

Craig Ramsey: 8:24
Evet, FedNow pilot programına iki yıldan biraz daha uzun bir süre önce katıldık ve FedNow'un Temmuz 2023'te üretime başlayacağını görmekten heyecan duyuyoruz. Ve bu ABD için büyük bir adım. Şimdi çok açık konuşalım, ABD zaten bir Takas Odası gerçek zamanlı ödeme ağına sahip. Ve bazı insanlar Zelle'den gerçek zamanlı bir ağ olarak da bahsediyor, olup olmadığı hakkında tamamen başka bir konuşma var. Ancak ABD'de parayı daha hızlı hareket ettirmenin yolları var. Ancak bunlar her zaman bankalar aracılığıyla olmuyor, genellikle dijital cüzdanların parayı bankacılık sisteminden aldığını ve bankacılık sistemi yerine dijital cüzdan içinde taşıdığını görüyoruz. Açıkçası bankalar bunu görmek istemiyor, çünkü bu, ödeme bilgilerine sahip olmadıkları anlamına geliyor. Müşterileri ödemelerde destekleyemezler. Ve tabii ki, esasen müşterileri onlar, daha sonra sistem içinde hoş, yapışkan müşterileri sevdikleri, istemedikleri şeylerin dışında finansal işlemler yapıyorlar. Dolayısıyla, ABD'nin başka hiçbir yerden farklı olmayacağının farkındayız. Evet, diğer ülkelerin Faster Payments'ı benimsemesinin arkasında bu vardı. Ve takas odası ve Xcel girişimleriyle bile, ABD'de büyümek için hala daha fazla alan var, çünkü daha fazla tüketici görüyoruz ve bunu bir çek, nakit veya dijital cüzdan veya benzeri şeyler kullanarak ödemenin alternatif yollarını arıyoruz. Fed bir pilot göreceği için çok heyecanlıydı. Yalnızca olağanüstü bir ABD işimize sahip olduğumuzu ve ABD'deki bankalara, tüccarlara ve faturacılara ulaştığımızı değil, aynı zamanda dünyanın dört bir yanındaki diğer merkez bankalarını desteklerken gördüklerimize dair bu deneyimi de getirebildiğimizi biliyorlar. yurt içinde kendi anlık ödemelerini, kendi gerçek zamanlı ödeme ağlarını getirmeye çalıştıkları için dünya. Bu yüzden, Fed'in şimdi programının keskin bir destekçisiydik ve hala ben de öyleyim, az önce bana, doğru kelime buysa, bir Fed etiketinin şimdi Federal Rezerv için öncü olduğu söylendi. ve bu konuda oldukça heyecanlıyım çünkü bilmediğim tek ABD vatandaşı olmayabilirim. Ama göreceğiz. Ama kesinlikle, FedNow programında Fed ile onlarca yıldır devam eden desteğimizde Federal Rezervi desteklemeye çok hevesliydik. Çünkü işin diğer kısmı, ilgilendiğim diğer bir kısmı, ABD'de atıfta bulunulduğu şekliyle RTGS ödemelerimiz veya havalelerimiz ve bu güne kadar ACI, bankaları, tüm havalelerin yaklaşık üçte ikisinin olduğu noktaya kadar destekliyor. trafik, yerleşmek için ACI sisteminden geçer. Bu yüzden Federal Rezerv ile uzun, birkaç on yıllık bir desteğimiz oldu ve bu nedenle fed'i şimdi benimsemek ve desteklemek bizim için açık bir yoldu.

Isabelle Castro: 11:43
Aslında takas odasından bahsetmene çok sevindim, çünkü Takas Odasının benimsenmesinin harika olmadığına inanıyorum. İnsanlar onu benimsedi, ancak diğer alanlarda gördüğünüz türden bir benimseme değildi. dünya çapında Şimdi beslenmenin bundan farklı olacağını düşünüyor musunuz? Daha fazla benimseneceğini düşünüyor musunuz? Ve eğer daha fazlaysa, neden daha fazlasına sahip olacak?

Bilinmeyen: 12:09
Sanırım FedNow ile göreceğimiz şey, etiketi kullanacağım sendikalara kredi veren daha küçük finansal kurumlar olacak ve umarım bu kimseyi gücendirmez, ama neredeyse ABD'deki ikinci kademe üçüncü kademe bankalar bunu benimsiyor. , çünkü aynı zamanda takas odası müşterileri olan daha büyük birinci sınıf bankalarla rekabet edebilmek istiyorlar, bilirsiniz, kayda geçmek istiyorum. Şimdi, bu, takas odasının takas odasının ABD'ye modern bir gerçek zamanlı ödeme ağı getirerek olağanüstü bir iş çıkardığı şeye karşı bir şey değil. Ama ABD büyük bir yer. Ve bildiğiniz gibi, 10,000'den fazla finans kurumu ve 1000 kredi birliği. Yani herkese ulaşmak zor. Ve şimdi Fed, ABD'deki anlık ödemelerdeki büyümeyi desteklemeye yardımcı olacak, daha küçük kurumların, esasen bitişik bir şubesi olan daha büyük finansal kurumlarla rekabet etmesini sağlayacaktır. Tüketicilerine sadece büyük bankalarda görmeye alışkın oldukları harika ürün ve hizmetler sunmak isteyen kurumları desteklediği için, artık fed'in çok başarılı olacağı noktanın burası olduğunu düşünüyorum. Bence bu onun için önemli bir anahtar sürücü. ABD'de başarılı olmak için görmemiz gereken bir diğer şey ise hala eksik olan bir şey. Ve bu aslında iki ağ arasındaki birlikte çalışabilirlik, sanırım biz, ağların birlikte çalışabilirliği olmadan ABD'nin geri çekildiğini göreceğiz, böylece, bilirsiniz, bir tüketici olarak, eğer ABD'deysem Bir ödeme, müşterimin bankasının, parayı gönderdiğim kişinin bankasının Clearinghouse ağında mı yoksa Fed ağında mı olduğu konusunda endişelenmek istemiyorum, bu çok garip. Yani, ACI'nin yaptığı şeylerden biri ve diğerlerinin de yaptığını kabul etmek ve bazı finansal kurumlar her iki ağa da destek sunmak, bu sıkıntılı noktayı tüketicilerden uzaklaştırmaya çalışmak. Gerçek zamanlı ödemelerin ve ağ desteğinin yoğun bir şekilde benimsendiğini göreceksiniz. Diğer ülkelerde gördüğümüz anlık ödemelerdeki büyümeyi görmek sanırım birkaç yıl alacak, bilirsiniz, bazı ülkelerde, bazı yetki alanlarında anlık ödemelerin zorunlu kılındığını görüyoruz. Merkez bankaları veya hükümet. Bunu ABD'de göreceğimizi sanmıyorum. ABD'nin işleri yapma şekli bu değil. Bu nedenle, FedNow'un benimsenmesini sağlayan saf piyasa güçleri olacaktır. Ancak, yeni ve daha hızlı ödeme yöntemlerine yönelik tüketici ve tüccar talebiyle CES'in bu pazar güçlerine en yakın pazarları güçlü olacak.

Isabelle Castro: 15:08
Belli ki Zelle'den bahsetmişsin, başka gerçek zamanlı ödemeler fintech'leri var. Ekosistemde zaten var olan bu fintech'lerin etkisi sizce nasıl olacak? Ve var olmaya devam edecek, ancak bu diğer çok önemli gerçek zamanlı ödeme sistemleri, küçük bankalardaki bankalarda olacak mı? Ve nasıl rekabet edecekler? Ve hala ekosistemde bir yerleri olduğunu düşünüyor musunuz?

Craig Ramsey: 15:42
Fintech'ler, muhtemelen ödemeler ekosistemindeki en önemli oyunculardan biridir. Hepsinin erişime, takasa doğrudan erişime ve Fed Now veya takas odası gibi uzlaştırma ağlarına ihtiyacı yok, bunun Avrupa'nın bazı yerlerinde, Birleşik Krallık'ta olduğunu görüyoruz. örneğin, hükümet ve yetkililerin fintech'lerin ağlara doğrudan bağlanmasını doğrudan teşvik etmesi. Ama bu değil, buradaki kritik noktanın bu olduğunu düşünmüyorum. fintech'ler, müşteri ürünleri için inovasyon yeridir. Ve umarım müşterilerim buna alınmazlar. Ancak bankalar her zaman inovasyonun tek kaynağı olmayabilir. Bu nedenle, fintech topluluğunu ve pazara getirdikleri önerileri kucaklamamız önemlidir. Çünkü anlık ödemelerdeki yeniliği ve büyümeyi burada göreceğiz. Benzetme şeklimle, benzetmeyi kullanıyorum, bilirsiniz, kökleri demiryollarına dayanan tren rayları inşa etmek, 19. yüzyılda, inşa etmek için bir yarış vardı, a'dan b'ye kadar her gün birleşen tren rayları. Bu raylar, birisi tren servislerini, istasyonları ve kahve arabalarını ve bunların üzerine vagonları ve yük hizmetlerini inşa edene kadar kimseye bir şey yapmadı. Ve ödemeler için tamamen aynı şey. Şu anda federal ve takas odasından ve dünya çapında 70'ten fazla ülkeden gördüğümüz şey, ülkelerin bu örnekte parayı A'dan B'ye taşımanın yeni bir yolunu kurması, yani rayları kuruyorlar. Ancak, yalnızca birisi inovasyonu bu rayların üstüne getirdiğinde, bu durumda, FinTech topluluğu, gerçekten anında ödemelerdeki büyümeyi görüyor muyuz ve bu, tam olarak onların olması gerektiği anlamına gelmiyor. Hala bir banka olabilecek bir banka olabilecek takas ve mutabakat mekanizması mekanizmasına nihai mesaj aktarımı ve bence bankalar bu yeniliği ekosisteme gerçekten getirmek için fintech'lerle çalışmalı.

Isabelle Castro: 18:09
Tamam aşkım. Ve şimdi diğer insanlarla beslendiğim hakkında yaptığım bazı konuşmalarda, belki de bankacılık sisteminin hazır olmadığına dair bir endişe vardı, çünkü tüm bu eski sistemlere sahipler, nazik olmaları gerekiyor. gibi, bu yeni rayları dahil edin. Sizce bankacılık sistemi hazır mı? Çok fazla kargaşadan geçmek zorunda kalacaklar mı? Ve bunu yapmak için harcadıkları zamana değer mi?

Bilinmeyen: 18:39
kesinlikle eskisinden daha hazır. Ve her finans kurumunun yeni bir 24/7 ödemeler dünyasında faaliyet gösterebileceğinden emin olması gereken yerler her zaman vardır. Bu, her ödeme aracının 24/7 olması gerektiği anlamına gelmez. Yani şimdi 24/7 beslemeyi kullanabilirsiniz. Kurumsal tabanlı ödemeleri destekliyorsanız ve banka olarak o kuruma bir ürün sunuyorsanız, bu ürünü o kuruma havalelerde görmeye alıştıkları ek yönetişim ve kontrolleri sağlayan bir ürün sunuyorsanız, o zaman bunu yapmaya devam edin. sabah 3'te yapmanız gerektiği anlamına gelmez. Ağ müsaitse, p2p ödemeleri, 24/7 ödemeler gibi daha fazla tüketici perakendesi sunabilirsiniz. Ve bu da iyi. Bence her şey FedNow ile nasıl ilişki kuracağınızı seçmekle ilgili, bununla birlikte ACI gibi sağlayıcılardan bu 24/7 dünyada arka ofisinizi de koruyabilecek yeterli teknoloji var. Çünkü arka ofiste büyük bir teknoloji revizyonu olursa bu, bazı bankaların anında ödemeleri benimsemesini engelliyor olabilir. Ve buna gerek yok, arka ofislerini bundan korurken, müşterilere, onların müşterilerine 24/7 hizmet sağlamak için ekosistemi yönetebileceğimiz yollar var. Ve dediğim gibi, bence eskisinden çok daha iyi. Sadece 10 yıl öncesini düşünürsek, birçok banka 24/7 çalışan temel bankacılık sistemlerine sahip değildi. Birçoğu ödeme türlerini temel bankacılık sistemlerine sığdırmaya çalışıyordu. Ancak çoğu modern banka, ödeme işlemlerini temel bankacılıktan ayırmaları gerektiğini kabul etti. Dolayısıyla, Fed Now gibi yeni bir plan ilk kez piyasaya sürüldüğünde ödemeler, düzenlemeler ve kurallar oldukça dinamik bir şekilde değiştikçe, aslında tüm temel bankacılık sistemlerini yeniden test etmek zorunda kalmadan, ödemelerin ayrı ayrı işlenmesine odaklanabiliyorlar. Bu nedenle, şu anda 24/7 destek hizmeti vermeyen bir bankayı bile, Clearinghouse'u gerçek zamanlı ödemeleri ve Zell'i müşterilere bu harika ürünleri sağlamak için yapmanın yolları olduğunu düşünüyorum.

Isabelle Castro: 21:12
Tamam, harika. Araştırmamda ortaya çıkan bir başka endişe de dolandırıcılık konusu. Bunlar anlık ödemeler, geri alamazsınız. Nasılız? Peki, işletmeler hem kendilerini hem de müşterilerini dolandırıcılığa karşı nasıl koruyacak?

Bilinmeyen: 21:33
Evet, yani anında ödemeler, tıpkı nakit paranın anında ödeme olması veya biraz daha az uygun anında ödeme olması gibi, bence, ancak yine de anında ödeme. Ve tabii ki, birçok gerçek zamanlı şemada vuruyor veya etkiliyor gibi görünen dolandırıcılık, ödeme AP dolandırıcılığını zorlama yetkisine sahiptir, burada ödemenin kendisine bakarsanız, aslında bu bir dolandırıcılık ödemesi değildir. Mevcut ödeme gayet iyi bir ödemedir. Hileli olan ödemeyle ilgili durumdur, hileli bir ödeme olmanın aksine bu bir aldatmacadır. Bu nedenle bankaların, onlarca yıldır kredi kartları ve banka kartlarıyla yaptıkları işlemlere risk puanlaması uygulamaları önemlidir. Ve bu hizmetleri sağlıyoruz. Ve şimdi kendi federal desteğimizle başlattığımız şeylerden biri, gelen ve giden her işlemin risk puanlamasında yerleşiktir. Bunun tüketicilere, tüccarlara ve şirketlere yeni bir ödeme türü kullanma konusunda güven sağlamada kritik öneme sahip olduğuna inanıyoruz. Çünkü ne yazık ki, yeni bir şey piyasaya sürüldüğünde, bu aynı zamanda dolandırıcılar ve dolandırıcılar için de bir hedef çünkü onlar, bilirsiniz, devam edecekler tüketicilerin yeni ödeme türü konusunda eğitim eksikliği. Ve işte o zaman, müşteriler en fazla risk altındadır. Bu nedenle, FedNow işlemeye uygun risk puanlamasının eklenmesi çok önemlidir. Bu da tüketicilerin korunmasına yardımcı olacak ve onlara ödeme türünü tekrar kullanma konusunda güven verecektir.

Isabelle Castro: 23:16
Kulağa harika geliyor. ACI'daki siz çocuklar, dünya çapında gerçek zamanlı ödemeler hakkında yakın zamanda bir rapor hazırladınız. Harika bir rapordu. Raporda sektörün yeni bir büyüme dönemine girmek üzere olduğu yazıyordu. Bu büyümeden bahseder misiniz? Ve bu daha geniş ekonomi için ne anlama geliyor?

Bilinmeyen: 23:39
Evet, dört yıldır Prime Time'ı gerçek zamanlı rapor olarak yayınlıyoruz. Ve aslında şu anda gelecek yılın raporunun nasıl görüneceği üzerinde çalışıyoruz. Ve başlangıçta sektörde genel bir bilgi eksikliği olduğu için başladık, büyüme oranları ve farklı kullanım durumları ve insanların neden gerçek kullandığının farklı nedenleri hakkında. farklı ülkelerde zaman ödemeleri. Bu yüzden kendi araştırmalarımızdan bazılarına başlamaya karar verdik. Ve bizim için verilerin bir kısmı olan küresel verilerle çalıştık. Ve şimdi rapor 70'den fazla ülkeyi kapsıyor ve ülkemizin gerçek zamanlı ödemelerde neden başarılı olduğuna dair içgörüler sağlıyor ve bu ücretsiz olarak kullanılabilen bir rapor, bunun için ücret almıyoruz. Ne kadar çok bilgi ve eğitici gerçek zamanlı ödeme olursa büyümenin o kadar yüksek olacağına inanıyoruz. Bu nedenle, ACI web sitesinde tamamen ücretsiz olarak sunuluyor. Bu yılki raporun vurguladığı şeylerden biri, 2027 yılına kadar dünya çapındaki tüm elektronik ödemelerin yaklaşık %25'inin anında gerçek zamanlı ödemeler olacağıydı, vay canına. Bu, şu an bulunduğumuz yere kıyasla çok büyük bir büyüme. Tabii bu farklı ülkelerde farklılık gösteriyor. Yani Hindistan gibi yerlerde Bu aslında yaklaşık beşte dört civarında olacak, dört ve beş işlem anında ödeme olacak. Çünkü Hindistan'da ve Brezilya'nın olduğu yerlerde öyle bir büyüme gördüler ki tüccarlar, tüketiciler ve herkesin gerçek zamanlı deneyimle ilgilendiğini gördük. Ve bu büyük bir büyüme sağladı. Hatta bu ülkelerdeki finansal kapsayıcılık, banka kullanmayan topluluğun daha fazlasını banka dünyasına çekmek ve bu müşterilere finansal hizmetler sağlamak için gelişti. Bu yüzden, neden bir büyüme olduğu konusunda çok heyecanlıyız ya da üzgünüm, büyüme miktarları, ama elbette, yine de nedenine geri dönüyoruz. İster parasını arkadaşları veya ailesi arasında anında taşımak veya bir fatura ödemek isteyen bir tüketici, isterse ayakta durmaktan daha ucuz ve daha rahat ödemeleri kabul etmenin yollarını arayan bir tüccar olsam da bu, müşteri tabanına sağladığı faydalardan kaynaklanmaktadır. Örneğin, bir web sitesinde veya hatta mağazada bir kredi kartı oluşturmak veya ödemeleri üç adımda göndermek yerine gönderilip tedarikçilerine ulaşmasını istediklerinde ödeme yaparak kendi likiditelerini yönetmek isteyen şirketler. gün önce, ya da bir toplu iş dosyası gönderin ya da, bilirsiniz, her ne şekilde olursa olsun. Dolayısıyla, büyümeyi bu yük vagonlarına ve raylardaki yolcu hizmetlerine geri götüren kullanım durumlarını görüyoruz. Bunlardan giderek daha fazla oluyor, bu da ilk etapta rayları kullanmak için daha fazla neden yaratıyor.

Isabelle Castro: 26:38
Tamam, harika. Peki ABD bunun neresine giriyor? Sence

Craig Ramsey: 26:45
hızla yetişmek, tamam. Şimdi ABD'de onlarca yıldır çalışıyorum ve birçok ABD'li meslektaşım ve arkadaşım var. Ve bana ABD'nin genellikle yeni ödeme türlerini erken benimseyen bir ülke olmadığını söyleyen ilk kişiler onlar. Ayrıca ABD'de eski ödeme türlerini kapatma konusunda da oldukça kötüyüz. Yani ABD'de gerekli olan uzun bir destek listesi var. Ancak gerçek zamanlı ödemeler, ABD'de bir gecede her şeyin yerini almayacak, tüm iyi niyetime rağmen bunun yerini alacağını önermeyeceğim. Ancak kredi kartları ve banka kartları ABD'de yaygın olarak kullanılmaktadır ve bunlara eklenmiş teşvikler vardır ve bunlar takasımız tarafından finanse edilir; bu gerçek zamanlı ödemeler tüccarlara veya müşterileri kullanmaya teşvik etmek için farklı yollar bulmaya ihtiyaç duymaz veya anında kredi kartına karşı gerçek zamanlı ödeme. Ve bu, satıcı için daha ucuz bir ödeme yöntemi seçerlerse, satış noktasında bile sadakat puanları ve indirimler yoluyla yapılabilir. Çekler hala kullanılıyor, ancak nakit azalan bir şekilde hala azalıyor, ben kendim ABD'ye seyahat ediyorum oldukça düzenli. Ve en son ne zaman nakit taşıdığımı hatırlamıyorum, ABD'de nakit taşımanız gereken tek zaman muhtemelen bahşişler veya oteller ve bunun gibi şeyler, ama cebinizde sadece birkaç dolar var. Ama Birleşik Krallık'taki nakit ekonomisinin nerede olduğunu fark ettim, yeraltında nakit kabul eden sokak çalgıcıları, artık nakit almıyorlar, bir karta dokunup çekip gitmenizi bekliyorlar. Bu yüzden ABD'de benzer bir şey görmemizin an meselesi olduğunu düşünüyorum. ABD kesinlikle yetişiyor. Ancak mevcut ödeme türleri, kredi kartları, ACH işlemleri, ABD'deki finansal ekosistemde kendi paylarına sahip. ödeme yöntemi, ultra güvenilir.Müşteriler, kurumlar bunun nasıl çalıştığını bilir. Ve bu nedenle, önümüzdeki birkaç yıl boyunca ABD'de hesaptan hesaba ödemelerde muhtemelen aslan payını almaya devam edecek.

Isabelle Castro: 29:13
Tamam aşkım. Kendilerini artan gerçek zamanlı ödemelere hazırlayan finans kurumlarına tavsiyeniz nedir? Önümüzdeki yıldan beş yıla kadar ne yapmaları gerekiyor?

Bilinmeyen: 29:29
Peki, bu benzetmeyi elimden geldiğince boğacağım, tren istasyondan ayrılıyor. Ya binersin ya geride kalırsın. Yani bir arazi gaspı olacak. Herhangi bir ülkede gerçek zamanlı ödemeler başladığında her zaman bir arazi gaspı olur. Dolayısıyla ABD'de de durum farklı olmayacak. Tüketiciler olacak ve şirketler finans kurumumdan modern dijital hizmetler bekliyorum diyecekler. İşte bu yüzden küçük bankalar şu anda federal konusunda bu kadar heyecanlılar çünkü rekabet etme yollarının bazı büyük finans kurumlarıyla kafa kafaya olduğunu görüyorlar. Dolayısıyla onlar, bu hizmetleri müşterilere sunmak istiyorlar çünkü müşteriler bu hizmetleri istiyor. Ve eğer bir finans kurumu bu hizmetleri sağlamazsa, tüketici başka bir yere gidecek. Zelle, AWS ve bankalar tarafından piyasaya sürülene kadar güçlüydü. Ve şimdi Zelle, bilirsiniz, şimdi Venmo'dan çok daha güçlü bir ödeme türüdür. Öyle olduğu ortaya çıktı ve bunun nedeni, sorunu çözmeleri ve müşterilere istediklerini sunmalarıydı. Dolayısıyla, bir banka, yalnızca anında ödemeleri nasıl alacağını değil, aynı zamanda müşterilerini anında ödeme gönderme konusunda nasıl destekleyeceğini de düşünen bir bankaysa, ACU'lar, başlamaları, bizimle konuşmaları ve nasıl yapacaklarını öğrenmeleri gerekir. buna hazır ol. Çünkü yapmazsanız, anında ödemelerle ilgili bir stratejiniz yoksa, sizi temin ederim ki rekabetçi finans kuruluşlarınız bir strateji ediniyor ve geride kalacaksınız. Ve biz, ekibimle dahili olarak konuşurduk. Anında ödemeler için iş gerekçesi nedir? Çok basit. Anında ödemeler için iş gerekçesi iş yerinde kalmaktır, müşterilerinizin istediği hizmetlerle alakalı kalmalısınız.

Isabelle Castro: 31:28
Tamam, güncel olmak ve uzun oyunu oynamak gibi bir şey.

Craig Ramsey: 31:33
Ve düşündüğünüzden çok daha ucuz. Yani ya şimdi gemiye binecek ya da geride kalacak.

Isabelle Castro: 31:39
Tamam, harika. Böylece podcast bölümünün sonuna geliyoruz. O yüzden sana birkaç sorum daha var. Bu sefer, odağı sana çeviriyorum. Her şeyden önce, en sevdiğiniz alıntı nedir?

Craig Ramsey: 31:56
Tanrım, biliyorsun, ben kesinlikle dehşete düşüyorum. Gittiğim şeyler gibi, okulda İngilizce yaptım. Mikrofon derecelerimi bu konuda tartışmamamız en iyisi. Bence de. Yani alıntılar pek sıcak olduğum bir şey değil. İtiraf etmeliyim ki hoşuma giden güzel bir ilham verici alıntı. Satır aralarını okuyup yorumlayabildiğim bir şey ama yorumlamak istiyorum.

Isabelle Castro: 32:24
Güzel. Evet.Evet, seni olay yerine koydum. Yani biliyorum. Birdenbire.

Craig Ramsey: 32:30
bununla ilgili brifing.

Isabelle Castro: 32:32
Bunun için üzgünüm. Bir eğri topu sorum var. Bu senin eğri top sorunun değildi. Canlı ya da ölü birini yemeğe davet edebilseydiniz? Kimi davet ederdin? Ve neden?

Craig Ramsey: 32:49
Bence bariz cevap her zaman Winston Churchill'dir, ancak onun kesinlikle korkunç bir akşam yemeği konuğu olduğuna ve fikrini söylemekten çekinmediğine inanmaya yönlendirildim. . Ve orada ne elde ettiğini biliyor musun? Ve gerçek her şeydir.

Isabelle Castro: 33:10
Hayır, katılıyorum. Kabul ediyorum. Oldukça sarsıcı olabilir. Ama uzun vadede kesinlikle daha iyi. Peki insanlar sizi kişisel benliğinize veya ACI'nıza nasıl sahip olabilir?

Craig Ramsey: 33:25
İnsanlarla iletişim halinde olmaktan gurur duyduğum bir şey var, bu yüzden bana her zaman doğrudan Craig.Ramsay@ACIworldwide.com adresinden bir e-posta gönderebilirsiniz. ACI web sitesi harika bir bilgi kaynağıdır. Ve beni orada da bulabilirsiniz. Orada sosyal kanallarımız var. Tahmin edebileceğiniz gibi LinkedIn ve Twitter'dayım ve beni Instagram'da Tik Tok'ta bulamayacağınız kadar yaşlıyım ama diğer platformlarda bulacaksınız. Ve anında ödemelerin büyümesi hakkında konuşmak isteyen herkesle iletişim kurmaktan büyük mutluluk duyarım.

Isabelle Castro: 33:57
Tamam, harika. Çok teşekkür ederim. Harika bir konuk oldun. Seninle olmak gerçekten çok güzeldi. Ve evet, gitmene izin vereceğim. Çok teşekkürler. Her zaman olduğu gibi, benimle veya kişisel LinkedIn'im veya Twitter @IZYCastrowrites ile iletişime geçebilir ve sohbet edebilirsiniz. Ancak harika günlük içeriğe erişim için LinkedIn, Twitter, Facebook veya Instagram'da Fintech Nexus'a göz atın. Yenilikleri doğrudan gelen kutunuza getiren günlük bültenimize de kaydolabilirsiniz. Daha fazla fintech podcast eğlencesi için, Peter Renton ve Todd Anderson tarafından yayınlanan daha büyüleyici konuşmaları bulabileceğiniz web sitesine bakın.

benden bu kadar. Bir dahaki sefere kadar boş zamanınızın tadını çıkarın.

İLGİLİ: Fintech Kahve Molası – Ben Borodach, Nisan

  • Isabelle, Fintech Nexus News için bir gazetecidir ve Fintech Coffee Break podcast'ini yönetir.

    Isabelle'in fintech'e olan ilgisi, akademik arayışları ve gazetecilik kariyeri boyunca sıklıkla ele aldığı bir konu olan, toplumun hızlı dijitalleşmesini ve potansiyelini anlama özleminden geliyor.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

spot_img

En Son İstihbarat

spot_img