Logotip Zephyrnet

Opombe ob izdaji popravka SC2 5.0.13 [03]

Datum:

TL.net ŠPORT

Objave 4

Uradna pošta


Z veseljem pošiljamo različico 5.0.13, ki vključuje različne posodobitve in ravnovesje zbirke zemljevidov. Radi bi se zahvalili našim partnerjem pri ESL, Balance Community Council in Community Mapmakers za vse vaše prispevke, ki so šli v 5.0.13.

POSODOBITEV ZEMLJEVIDOV

1v1

  • Goldenaura LE
  • Spletno mesto Delta LE
  • Oceanborn LE
  • Post-mladinski LE
  • Amphion LE
  • Crimson Court LE
  • Dinastija LE
  • Alcyone LE
  • Ghost River LE

2v2

  • Catalesque CE
  • Divergenca CE
  • Nightscape CE
  • Smaragdno mesto CE
  • Težka artilerija LE
  • Zaraščen objekt
  • Reklamacija LE
  • Rhoskallian LE
  • Graystone Ravine

3v3

  • Flashback CE
  • Črno mesto 2E
  • Peščeni vihar CE
  • Gorski prelaz CE
  • Sentinel CE
  • Jungle Depths LE
  • Bastion konklava
  • Megleno močvirje
  • Zakopane kaverne

4v4

  • Enklava Alaeni CE
  • Enigma CE
  • Obrat za frakcijsko destilacijo
  • Leksifanizem CE
  • Večprocesor CE
  • Concord LE
  • Pozabljeno svetišče
  • Brodolomec LE
  • Tuonela LE

PROTI

Svet ravnotežja 5.0.12

  • Popravek 5.0.12 je bil velik napor sveta za ravnovesje skupnosti, ki je delal na njem, in radi bi se zahvalili vsem za posredovane povratne informacije in se opravičili, ker ne moremo proaktivno komunicirati.
  • Čeprav verjamemo, da so bili nekateri cilji prejšnjih popravkov uspešno doseženi, drugi cilji, npr. povezani z dvobojem Protoss proti Terranom, še niso doseženi.
  • Nekatere spremembe so prvotno prejele mešane povratne informacije skupnosti in so povzročile tudi nenamerne posledice, zlasti v primeru Cyclones, zato jih bomo morda morali ponovno pregledati.
  • S prihajajočim popravkom bi radi pristopili bolj previdno in se osredotočili na manj golov, da bi izboljšali trenutno stanje v igri.
  • Progamerji, vključeni v svet za ravnotežje, menijo, da stanje Terran proti Zergom in Protoss proti Zergom ne zahteva večjih sprememb ravnotežja.

Balance Council 5.0.13 Cilji

  • Izboljšajte stanje tekme Protoss proti Terranu na profesionalni ravni.
    • V glavnem doseženo s spremembami teranskih enot.
  • Odpravite se na pomisleke skupnosti glede najbolj zatirajočih odprtin, kot sta Cyclone all-ins in Widow Mine drops.
  • Izvedite izboljšave QoL in majhne spremembe, ki jih predlaga skupnost za izdelavo zemljevidov, da zagotovite več svobode pri oblikovanju tekmovalnega zemljevida.

POSODOBITEV STANJA

splošno

  • Razpon napada delavca se je povečal z 0.1 na 0.2.
  • Notranji radij delavca (trčenje s terenom/strukturami) je zmanjšan z 0.375 na 0.3125.
    • Prilagojena velikost odtisa gejzirjev Vespene (ohranite prejšnje interakcije z delavci in gejzirji).

Izdelovalcem zemljevidov omogoča ustvarjanje 'poti samo za delavce'.

  • 'Zerg Rocks' zdaj izgubljajo HP zaradi plazenja.

Izdelovalcem zemljevidov omogoča ustvarjanje kamnov, ki sčasoma izgubijo HP,
naravno odpiranje poti na zemljevidih.

  • Mineralna polja lahko zdaj uničijo z zložljivimi skalnimi stolpi.

Teran

Osvoboditelj

  • Dodatek naprednega balističnega dosega je zmanjšan s 3 na 2.

Rudnik vdove

  • Nevidnost med ponovnim polnjenjem zdaj zahteva nadgradnjo Drilling Claws namesto zgrajene orožarnice.
  • Polmer škode zaradi brizganja je zmanjšan s 1.75 na 1.5.
  • Zdaj opozori sovražnika na napad, ko se zakoplje v doseg sovražnih enot.
    • Opozorilo ni dano za že zakopane Widow Mines, ko sovražniki vstopijo v doseg.
  • Povečana vidnost ciljne linije in ciljne enote.
  • Zmanjšan največji vpliv strelov z zmanjšanjem polmera (ima večji vpliv na strele v linijah mineralov zaradi tega, kako se enote združujejo).
  • Zmanjšani končni trenutki igre, ko so vdove mine, zakrite z orožarno, padle v več baz Protossov med igro.
  • Zdaj daje več možnosti za protiigro s spremembami vizualnih elementov in opozoril.

Orožje

  • Stroški znižani s 150/100 na 150/50.

Inženirski zaliv

  • Stroški nadgradenj pehotnega orožja/oklepa so bili znižani s 100/175/250 na 100/150/200.

Ciklon

  • Ohlajanje orožja se je povečalo z 0.48 na 0.58.
  • Lock On now Čas ohlajanja se je povečal z 0 na 2.86.
  • Orožje ima zdaj sledenje kupoli, točka škode je zmanjšana z 0.119 na 0.036.
  • Zdravje se je povečalo z 110 na 130.

Raven

  • Interference Matrix ne more več ciljati na enote, ki so že tarče ali na katere vpliva Interference Matrix.

zerg

Valilnica/Blog/Panj

  • Polmer širjenja plazenja se je povečal z 12 na 13.

Infestor

  • Razpon rasti gliv se je povečal z 9 na 10.
  • Domet vida, medtem ko je zakopan, je zmanjšan z 10 na 8.
  • Čas izkopavanja se je povečal z 0.357 – 0.714 sekunde na 0.625 – 0.714 sekunde.
    • Razpon se nanaša na naključno zakasnitev.
  • Povečana velikost premikajočih se zakopanih vizualnih učinkov Infestor.

Vrhovni

  • Čas preoblikovanja Transport Overlord se je povečal z 12.14 na 15 sekund.
  • Hitrost premikanja Transport Overlord se je povečala z 1.10 na 1.28 (2.83 na 3.00 s pnevmatiziranim oklepom).

Protosi

Observer

  • Čas gradnje se je zmanjšal s 21.4 na 17.9 sekunde.
  • Zdravje/ščiti so se povečali s 40/20 na 40/30.
  • Velikost modela se je povečala za 10 % / Hitrost animacije v načinu nadzora se je povečala za 75 %.

Sentry

  • Škoda se je povečala s 6 na 6 (+4 proti ščitom).
  • Oznaka atributa Light je odstranjena.

Pilon

  • Vidni doseg se je povečal z 9 na 10.

POPRAVKI NAPAK IN POSODOBITEV KAKOVOSTI ŽIVLJENJA

  • Oblegovalni tank (neoblegana) kupola zdaj sledi prej napadeni enoti.
  • Odpravljena je težava, pri kateri se animacija napada Siege Tank včasih ne predvaja.
  • Odpravljena težava z Reaperjevo animacijo polnjenja KD8.
  • Odpravljena je težava, ko Ghost's Snipe tooltip ni prikazal dodatne škode v primerjavi s psionic.
  • Odpravljena je težava, pri kateri so banelings povzročili dodatno škodo na klančinah.
  • Aktiviranje Generate Creep na Overlords se zdaj aktivira za vse izbrane vrste Overlord (Drop / Privzeto).
  • Prednost podskupine Lurker se je povečala (zdaj ima višjo prednost kot Ravager).
  • Odpravljena je težava, pri kateri nesmrtni niso streljali, ko so obkroženi z enotami ali delno pokriti s polji sile.
  • Nesmrtna kupola zdaj sledi prej napadeni enoti.
  • Popravi opis orodja za Mothership Cloak Field buff.
  • Odpravljene različne težave z odpoklicem.
    • Ne vključuje več enot, ki so že odpoklicane.
    • Vse sposobnosti priklica zdaj prekličejo Adept Psionic Transfer in Disruptor Purification Nova.
  • Nadgradnja Tempest Tectonic Destabilizers zdaj velja tudi za napade na leteče zgradbe.
  • Odpravljena je težava, pri kateri Guardian Shield ni veljal za enote na drugi ravni pečine kot Sentry.
  • Odpravljena je težava, pri kateri se nekateri gejzirji Vespene niso vizualno posodobili, ko so izčrpani.
  • Odpravljene so različne težave z videzom kamnov na minizemljevidu.
  • Odpravljene različne težave z zdravilnimi svetišči.
  • Odpravljena je težava, pri kateri se lahko Cyclone Lock On aktivira na skriti enoti (napaka, pri kateri se Lock On nikoli ne konča).
  • Odpravljena je težava, pri kateri je bil model udarca Shield Battery Recharge viden skozi meglo.
  • Odpravljena je težava, pri kateri Shield Battery ni bilo mogoče ukazati, da preneha polniti strukturo, medtem ko je bila omogočena samodejna oddaja.
  • Odpravljena je težava, pri kateri so bili disruptorji obravnavani drugače, ko jih je spustil transporter, ki ni bil Warp Prism.
  • Odpravljena je težava, pri kateri so območja pospeševanja in zaviranja vplivala na strukture na tleh.

TL + član
Moonerz

Združene države AmerikeObjave 405

Rad se igram z novimi spremembami. Znižanje stroškov nadgradnje Terrana se bo lepo lotilo.

Še vedno nisem oboževalec opozorila o vdovem rudniku, vendar me zanima, kakšen je občutek zmanjšanja radija.

Poleg tega še vedno precej razočaran nad spremembami žreba. In res ne razumem ljubiteljev padanja Overlord, morda sem pogrešal ljudi, ki so prosili za to lol.

Tudi hatch creep buff, ali tega niso nervirali pred nekaj popravki? Zanima me, ali bomo zaradi tega dejansko dobili več raznolikosti pri načrtovanju zemljevidov

Psz

HungaryObjave 51

Mislim, da bi bil odličen dodatek za sonde in brezpilotna letala, če bi samodejno razdelili posnetke Widow Mine – zgornji 4 nerfi in dodatno opozorilo morda preprosto ne bodo dovolj, da bo edina izvedljiva taktika TvP v primerjavi s 4g Blink popolnoma neuporabna.

Ko Terran dobi nerf, zakaj morajo biti vedno vsaj 2-3 nerfi za isto enoto hkrati? Zakaj ne moremo narediti korakov postopoma, videti, kako gre, nato prilagoditi, ko je potrebno?

lokol4890

Objave 34

27. marec 2024 05:32 Psz je napisal/a:
Mislim, da bi bil odličen dodatek za sonde in brezpilotna letala, če bi samodejno razdelili posnetke Widow Mine – zgornji 4 nerfi in dodatno opozorilo morda preprosto ne bodo dovolj, da bo edina izvedljiva taktika TvP v primerjavi s 4g Blink popolnoma neuporabna.

Ko Terran dobi nerf, zakaj morajo biti vedno vsaj 2-3 nerfi za isto enoto hkrati? Zakaj ne moremo narediti korakov postopoma, videti, kako gre, nato prilagoditi, ko je potrebno?

Ne, to ni dovolj, potrebujemo tudi zealot in ling bane autosplit. Bog ne daj terran lahko naenkrat odstrani kup ling bane. Preplavili vas bodo in uživali boste. Bolj resno, podpiram te. Še bolj nesramno je, da je bil domnevno to izključno tvp popravek, kljub temu pa zergi poleg posrednih buffov dobijo kompenzacijske buff-e od terran nerfov. Mislim, da je zmaga Clema na mednarodnem turnirju in Maru gsl preveč

ekojs

Objave 9

Zanima me, kaj si ljudje mislijo o novi skupini zemljevidov. Je bolj teransko naklonjen kot prejšnji? Lahko bi bilo nekaj za izravnavo živcev.
ejozl

DanskaObjave 3143

žalostno :/

edit:
Spet skupnost nima kaj povedati, povratne informacije jim pravzaprav niso mar. Oh, počakajte, da jim je bilo mar za povratne informacije, ko jim je očitno Reynor rekel, naj jih odstranijo. Kabala spet zmaga.

SC2 Archon kot enega izmed svojih citatov potrebuje "Strašno, strašno škodo".

bela.mervado

HungaryObjave 328

ne morem gledati ponovitev 5.0.12 iz posodobljenih odjemalcev 5.0.13
niti na EU in NA
lahko gledam 5.0.11.

zemljevidi niso zamenjani na EU.


TL + član
Cygnus

Združene države AmerikeObjave 830

Cenite zemljevid, kot je Post-Youth LE, ki je prišel na uradno lestvico, zabavno je igrati na malo bolj neortodoksnih stvareh.
Branch.AUT

AvstrijaObjave 793

Nepregledna narava sveta za uravnoteženje skupnosti je slaba za igro.
Menim, da se člani bilančnega sveta ne bi smeli skrivati ​​pred javnostjo.
Konfliktne posameznike, zlasti tiste, ki aktivno tekmujejo v sc2 ali razvijajo konkurenčne igre, je treba nemudoma odstraniti iz vseh odločitev o ravnovesju igre.

Tekmovalci iger, ki uravnotežijo igro, v kateri tekmujejo, so enaki kriminalcem na policiji. Popolnoma noro.

CicadaSC

Združene države AmerikeObjave 830

Najbolj sem bil navdušen nad spremembo visokega templjarja s povratnimi informacijami. žalostno

Ne pozabite, da vsi prihajamo iz kraja strasti!!

Yoshi Kirishima

Združene države AmerikeObjave 10086

Veseli me, da je sprememba Cyclone šla skozi / ni bila razveljavljena!

Škoda le, da Cyclone niso nadgradili +1 (+1 proti Mehaniku) na napad.
(Lahko bi prilagodili škodo/dps, da bi bilo skladno s pravilom 10 %).
Vendar sem ga preizkusil z nadgradnjami v testerju enot in dejansko je bil sposoben nekoliko premagati masovnega nesmrtnika z enakimi stroški/zalogo. Torej, mogoče je bilo malo predobro..

Pretakanje na srednji stopnji SAMO MEH + komentar www.twitch.tv/yoshikirishima +++ "Če all-in ne uspe, spet all-in."

JimmyJRaynor

KanadaObjave 15521

Hvala za objavo. Terran rešilec tukaj. Igram od marca 2010.

Dokler mejnik ohranja moj zmagovalni % blizu 50 %, sem v redu.
Veselim se zabave s spremembami.

Dne 27. marec 2024 07:09 Branch.AUT je zapisal:
Nepregledna narava sveta za uravnoteženje skupnosti je slaba za igro.

ne strinjam se. Bogovi ravnotežja nimajo več velikanskega, več milijard dolarjev vrednega behemota, ki bi jih varoval. Spoštujem njihovo zasebnost in se veselim tekmovanja na novem popravku.

Poleg tega, ko razvijalci iger poskušajo izpasti, kot da so "moji prijatelji", to takoj vzbudi sum.

Ray Kassar Davidu Craneu: "za Atari niste nič pomembnejši od tovarniških delavcev, ki sestavljajo kartuše"

Kenny808mk

FrancijaObjave 11

Ta okuženec ima toliko več vida, ki je zakopan, kot spretna senca na dirki, ki ima toliko orodij za vid, se zdi zelo nepošteno.

Pravijo, da menijo, da je TvZ ujemanje v redu, a ko berem spremembe, nimam občutka, da je T sploh v TvZ po teh spremembah.

Oprostite, ker prinašam negativnost, vendar si ne morem pomagati, da ne bi rekel, da mislim, da jim zelo slabo uspeva uravnotežiti igro.

Kakorkoli že, razprava o ravnovesju je gnila, saj se 10 let ne more odkleniti.

dizenterija

Objave 1042

Ni vam všeč sprememba radija rudnika vdove, poglejmo, koliko bo na koncu pomembno v praksi/če bodo drugi navdušenci nadomestili.

Ena stvar, ki me zanima, je posredni vpliv hitrejšega časa izdelave opazovalca – 3 sekunde niso velike, vendar je čas izdelave robota tako pomemben vir za Toss. Pri daljših igrah je to lahko zelo pomembno?

Serral | Inno | sOs | takoO | Ima | Klasična

CicadaSC

Združene države AmerikeObjave 830

27. marca 2024 ob 07:41 je JimmyJRaynor zapisal:
Hvala za objavo. Terran rešilec tukaj. Igram od marca 2010.

Dokler mejnik ohranja moj zmagovalni % blizu 50 %, sem v redu.
Veselim se zabave s spremembami.

Pokaži ugnezdeni citat +

Dne 27. marec 2024 07:09 Branch.AUT je zapisal:
Nepregledna narava sveta za uravnoteženje skupnosti je slaba za igro.

ne strinjam se. Bogovi ravnotežja nimajo več velikanskega, več milijard dolarjev vrednega behemota, ki bi jih varoval. Spoštujem njihovo zasebnost in se veselim tekmovanja na novem popravku.

Poleg tega, ko razvijalci iger poskušajo izpasti, kot da so "moji prijatelji", to takoj vzbudi sum.

Ne. Če nameravate spreminjati igro, ki jo vsi igrajo, bi morali ljudje vedeti, kdo dela te spremembe. Če ne želite, da se izve, vam ni treba biti v bilančnem svetu. Nihče te ne sili. To je javna služba. Obstaja tudi vložen interes in pristranskost zaradi dirk. Če je svet ravnovesja 50 % zergov, 30 % teranov in 20 % protosov, bi to moralo biti znano.

Ne pozabite, da vsi prihajamo iz kraja strasti!!

Yoshi Kirishima

Združene države AmerikeObjave 10086

27. marca 2024 ob 07:59 CicadaSC je zapisal:

Pokaži ugnezdeni citat +

27. marca 2024 ob 07:41 je JimmyJRaynor zapisal:
Hvala za objavo. Terran rešilec tukaj. Igram od marca 2010.

Dokler mejnik ohranja moj zmagovalni % blizu 50 %, sem v redu.
Veselim se zabave s spremembami.

Dne 27. marec 2024 07:09 Branch.AUT je zapisal:
Nepregledna narava sveta za uravnoteženje skupnosti je slaba za igro.

ne strinjam se. Bogovi ravnotežja nimajo več velikanskega, več milijard dolarjev vrednega behemota, ki bi jih varoval. Spoštujem njihovo zasebnost in se veselim tekmovanja na novem popravku.

Poleg tega, ko razvijalci iger poskušajo izpasti, kot da so "moji prijatelji", to takoj vzbudi sum.

Ne. Če nameravate spreminjati igro, ki jo vsi igrajo, bi morali ljudje vedeti, kdo dela te spremembe. Če ne želite, da se izve, vam ni treba biti v bilančnem svetu. Nihče te ne sili. To je javna služba. Obstaja tudi vložen interes in pristranskost zaradi dirk. Če je svet ravnovesja 50 % zergov, 30 % teranov in 20 % protosov, bi to moralo biti znano.

Dogovorjeno. Ne pravim, da so vsi takšni, ampak tistim, ki so v svetu oziroma tistim, ki pravijo, da se želijo počutiti zaščitene in da se moramo zahvaliti za njihov trud in se ne pritoževati, da ne vemo, kdo so : hej, nikoli nisem rekel, da te želim najprej v svetu.

Želim, da se ve, kdo je v svetu. Če ne prenesejo vročine ali bremena odgovornosti za svoje odločitve, jim ne zaupam, da bodo v svetu, in nočem, da govorijo v mojem imenu ali me zastopajo. Če se ne počutijo dovolj prepričani v odločitve, da umrejo zaradi njih, potem je to njihova stvar.

Res je nenavadno, da tako malo vemo o tem, kdo odobrava ali dokončuje te spremembe. Ni odgovornosti. Predvidevam, da bi lahko rekli, da jih Blizzard še vedno odobrava, da bi lahko živeli, toda ali pri tem pomaga le kakšen pripravnik ali drug uslužbenec Blizzarda? Ali obstaja kdo, ki je lahko obraz in nalepi svoje ime čez te zaplate, kdo prevzame odgovornost? Če ne vemo, kdo sprejema odločitve in kdo ima kakšne ideje za igro, kako naj vedo, ali se skupnost strinja z idejami, za katere si prizadevajo? V redu je, če se imenujemo Svet za ravnovesje, vendar to zagotovo ni »Svet za uravnoteženje skupnosti«.

Pretakanje na srednji stopnji SAMO MEH + komentar www.twitch.tv/yoshikirishima +++ "Če all-in ne uspe, spet all-in."

Wilshire093

Združene države AmerikeObjave 31

27. marec 2024 06:31 bela.mervado je napisal/a:
ne morem gledati ponovitev 5.0.12 iz posodobljenih odjemalcev 5.0.13
niti na EU in NA
lahko gledam 5.0.11.

zemljevidi niso zamenjani na EU.

Enako. Presenečen sem, da je to edina omemba, ki sem jo videl. Tudi nekatere barve mini zemljevidov so iz nekega razloga drugačne.

Drahkn

Objave 159

Zakaj vsakič, ko Zerg dobi nerf, dobijo enako velik buff za nekaj drugega kot kompenzacijo, kar nato zlorabljajo vrhunski zergi in izkaže se, da je to postalo OP. Pravkar ste iznervirali kamikaze Infestor burrow glive, zdaj pa ste v bistvu izboljšali vojsko zergov v pozni igri, tako da ste Infestorju 1 dali več dosega. Še 1 razpon v rokah profesionalcev je ogromen, 1 razpon lahko zlahka odloči igro. Resno dvomim, kdorkoli je v tem svetu za ravnotežje, ko ste v bistvu pravkar podprli Infestor/Broodlord/Corruptor comps.

Infestor je potreboval samo vizijo in/ali vizualni nerf, tako da posamezni zakopani infestorji ne morejo zmagovati v igrah, to je vse, kar morate storiti

JimmyJRaynor

KanadaObjave 15521

27. marca 2024 ob 08:12 je Yoshi Kirishima zapisal:
Če ne vemo, kdo sprejema odločitve in kdo ima kakšne ideje za igro, kako naj vedo, ali se skupnost strinja z idejami, za katere si prizadevajo? V redu je, če se imenujemo Svet za ravnovesje, vendar to zagotovo ni »Svet za uravnoteženje skupnosti«.

27. marca 2024 ob 07:59 CicadaSC je zapisal:

Pokaži ugnezdeni citat +

27. marca 2024 ob 07:41 je JimmyJRaynor zapisal:
Hvala za objavo. Terran rešilec tukaj. Igram od marca 2010.

Dokler mejnik ohranja moj zmagovalni % blizu 50 %, sem v redu.
Veselim se zabave s spremembami.

Dne 27. marec 2024 07:09 Branch.AUT je zapisal:
Nepregledna narava sveta za uravnoteženje skupnosti je slaba za igro.

ne strinjam se. Bogovi ravnotežja nimajo več velikanskega, več milijard dolarjev vrednega behemota, ki bi jih varoval. Spoštujem njihovo zasebnost in se veselim tekmovanja na novem popravku.

Poleg tega, ko razvijalci iger poskušajo izpasti, kot da so "moji prijatelji", to takoj vzbudi sum.

Ne. Če nameravate spreminjati igro, ki jo vsi igrajo, bi morali ljudje vedeti, kdo dela te spremembe. Če ne želite, da se izve, vam ni treba biti v bilančnem svetu. Nihče te ne sili. To je javna služba. Obstaja tudi vložen interes in pristranskost zaradi dirk. Če je svet ravnovesja 50 % zergov, 30 % teranov in 20 % protosov, bi to moralo biti znano.

ne, dandanes je preveč groženj s smrtjo.
https://www.eurogamer.net/bungie-employees-doxxed-sent-death-threats-and-racial-abuse#:~:text=Bungie employees were doxxed and,employee described as a hero.

v zadnjih 9 letih sem za SC0 porabil 2 USD, tako da ne pričakujem neke izjemne ravni storitev.
Zadovoljen sem s tem, kar dobivam.

Ray Kassar Davidu Craneu: "za Atari niste nič pomembnejši od tovarniških delavcev, ki sestavljajo kartuše"

Cyrus

AnglijaObjave 20149

Sranje, nora in nezakonita pogodba – zlasti razdelek o odpovedi vašim zakonitim pravicam – ki je od tega popravka potreben za igranje SC2 (tudi brez povezave).

[Vgrajeni vsebina]

"O moj bog, moj overclock ... Dobil sem eno napako WHEA v 23. uri, 9 minutah" -Belial88

spot_img

Najnovejša inteligenca

spot_img