Zephyrnet-logo

SC2 5.0.13 Patch-releaseopmerkingen [03-26-2024]

Datum:

TL.net ESPORTS

4 Posts

Officiële post


We pushen graag 5.0.13, die een verscheidenheid aan Map Pool Updates en Balance bevat. We willen graag onze partners bij ESL, Balance Community Council en Community Mapmakers bedanken voor al jullie bijdragen aan 5.0.13.

UPDATE VAN HET KAARTZWEMBAD

1v1

  • Goldenaura LE
  • Locatie Delta LE
  • Oceanborn LE
  • Post-Jeugd LE
  • Amphion LE
  • Crimson Court LE
  • Dynastie LE
  • Alcyone LE
  • Ghost River LE

2v2

  • Cataleske CE
  • Divergentie CE
  • Nachtlandschap CE
  • Emerald City CE
  • Zware artillerie LE
  • Overwoekerde faciliteit
  • Terugwinning LE
  • Rhoskallian LE
  • Graystone-ravijn

3v3

  • Flashback CE
  • Zwarte site 2E
  • Zandstorm CE
  • Bergpas CE
  • Sentinel CE
  • Junglediepten LE
  • Bastion van het Conclaaf
  • Mistig moeras
  • Begraven grotten

4v4

  • Alaeni-enclave CE
  • Enigma CE
  • Gefractioneerde destillatie-installatie
  • Lexifanisme CE
  • Multiprocessor CE
  • eendracht LE
  • Vergeten heiligdom
  • Schipbreuk LE
  • Tuonela LE

VERSUS

Evenwichtsraad op 5.0.12

  • Patch 5.0.12 was een grote inspanning van de Community Balance Council die eraan werkte, en we willen iedereen bedanken voor het geven van hun feedback en ons verontschuldigen voor het feit dat we niet proactief konden communiceren.
  • Hoewel we van mening zijn dat sommige van de vorige patchdoelen met succes zijn behaald, moeten andere doelen, bijvoorbeeld gerelateerd aan de match tussen Protoss en Terran, nog worden bereikt.
  • Bepaalde veranderingen kregen oorspronkelijk gemengde feedback van de gemeenschap en leidden ook tot onbedoelde gevolgen, vooral in het geval van Cyclonen, dus misschien moeten we deze opnieuw bekijken.
  • Met de komende patch willen we een zorgvuldiger aanpak hanteren en ons op minder doelen concentreren om de huidige staat van het spel te verbeteren.
  • De progamers die betrokken zijn bij de Balance Council zijn van mening dat de toestand van Terran versus Zerg en Protoss versus Zerg geen grote balansveranderingen vereist.

Evenwichtsraad 5.0.13 Doelstellingen

  • Verbeter de staat van de match tussen Protoss en Terran op professioneel niveau.
    • Voornamelijk bereikt door wijzigingen in Terran-eenheden.
  • Kom tegemoet aan de zorgen van de community over de meest onderdrukkende openingen, zoals Cyclone all-ins en Widow Mine drops.
  • Implementeer QoL-verbeteringen en de kleine veranderingen voorgesteld door de kaartenmakersgemeenschap om meer vrijheid te geven in het competitieve kaartontwerp.

BALANS-UPDATE

Algemeen

  • Het aanvalsbereik van werknemers is toegenomen van 0.1 naar 0.2.
  • Binnenradius van werknemer (botsing met terrein/constructies) verlaagd van 0.375 naar 0.3125.
    • Aangepaste voetafdrukgrootte van Vespene-geisers (behoud eerdere interacties met arbeiders en geisers).

Hiermee kunnen kaartenmakers 'Alleen werkerpaden' maken.

  • 'Zerg Rocks' verliezen nu pk door kruip.

Hiermee kunnen kaartenmakers rotsen maken die na verloop van tijd HP verliezen,
op natuurlijke wijze paden op kaarten openen.

  • Minerale velden kunnen nu worden vernietigd door inklapbare rotstorens.

Terran

Bevrijder

  • Geavanceerde ballistische bereikbonus verlaagd van 3 naar 2.

De mijn van de weduwe

  • Onzichtbaarheid tijdens het herladen vereist nu een Drilling Claw-upgrade in plaats van een geconstrueerd arsenaal.
  • Spatschaderadius verlaagd van 1.75 naar 1.5.
  • Geeft nu een aanvalswaarschuwing aan de vijand wanneer deze zich binnen het bereik van vijandelijke eenheden begeeft.
    • Er wordt geen waarschuwing gegeven voor reeds ingegraven Widow Mines wanneer vijanden binnen bereik komen.
  • Verbeterde zichtbaarheid van de richtlijn en de gerichte eenheid.
  • De maximale impact van schoten is verminderd door de straal te verkleinen (heeft een grotere impact op schoten in minerale lijnen vanwege de manier waarop eenheden klonteren).
  • Er zijn minder momenten waarop het spel eindigt wanneer in Armory-verhulde Widow Mines tijdens het middenspel op meerdere Protoss-bases worden gedropt.
  • Biedt nu meer mogelijkheden voor tegenspel door de wijzigingen in de beelden en waarschuwingen.

Arsenaal

  • Kosten verlaagd van 150/100 naar 150/50.

Engineering Bay

  • De kosten voor infanteriewapens/pantserupgrades zijn verlaagd van 100/175/250 naar 100/150/200.

Cycloon

  • De cooldown voor wapens is verhoogd van 0.48 naar 0.58.
  • De cooldown voor Lock On nu is verhoogd van 0 naar 2.86.
  • Wapen heeft nu turret-tracking, schadepunt verlaagd van 0.119 naar 0.036.
  • Gezondheid steeg van 110 naar 130.

Raaf

  • De Interferentiematrix kan zich niet langer richten op eenheden die al het doelwit zijn van of getroffen zijn door de Interferentiematrix.

Zerg

Broederij/hol/bijenkorf

  • De kruipspreidingsradius is vergroot van 12 naar 13.

Infestor

  • Het schimmelgroeibereik is toegenomen van 9 naar 10.
  • Het zichtbereik tijdens het ingraven is teruggebracht van 10 naar 8.
  • De ontgraaftijd nam toe van 0.357 – 0.714 seconden naar 0.625 – 0.714 seconden.
    • Bereik heeft betrekking op willekeurige vertraging.
  • Grotere omvang van bewegende, ingegraven Infestor-visuele effecten.

Overlord

  • De morph-tijd van Transport Overlord nam toe van 12.14 naar 15 seconden.
  • De verplaatsingssnelheid van Transport Overlord nam toe van 1.10 naar 1.28 (2.83 naar 3.00 met pneumatisch schild).

Protoss

Waarnemer

  • De bouwtijd is teruggebracht van 21.4 naar 17.9 seconden.
  • Gezondheid/schilden verhoogd van 40/20 naar 40/30.
  • Modelgrootte vergroot met 10% / Animatiesnelheid in Surveillancemodus verhoogd met 75%.

Schildwacht

  • De schade nam toe van 6 naar 6 (+4 versus schilden).
  • Lichte attribuuttag verwijderd.

pilaar

  • Het zichtbereik is vergroot van 9 naar 10.

PROBLEMEN OPLOSSEN EN UPDATE VOOR LEVENSKWALITEIT

  • Belegeringstank (onbelegerd) De toren volgt nu een eerder aangevallen eenheid.
  • Er is een probleem opgelost waarbij de aanvalsanimatie van de belegeringstank soms niet werd afgespeeld.
  • Er is een probleem opgelost met de KD8 Charge-animatie van Reaper.
  • Er is een probleem opgelost waarbij Ghost's Snipe-tooltip geen bonusschade liet zien ten opzichte van psionic.
  • Er is een probleem opgelost waarbij Banelings extra schade konden aanrichten op hellingen.
  • Het activeren van Generate Creep op overlords wordt nu geactiveerd voor alle geselecteerde Overlord-typen (Drop / Default).
  • De prioriteit van de Lurker-subgroep is verhoogd (heeft nu een hogere prioriteit dan Ravager).
  • Er is een probleem opgelost waarbij onsterfelijken niet schoten terwijl ze omringd waren door eenheden of gedeeltelijk bedekt waren door Forcefields.
  • Immortal Turret volgt nu een eerder aangevallen eenheid.
  • Verbetering van de tooltip voor de verbetering van het moederschipmantelveld.
  • Diverse problemen met Recall opgelost.
    • Bevat niet langer eenheden die al worden teruggeroepen.
    • Alle Recall-vaardigheden annuleren nu Adept Psionic Transfer en Disruptor Purification Nova.
  • De Tempest Tectonic Destabilizers-upgrade is nu ook van toepassing op aanvallen op vliegende gebouwen.
  • Er is een probleem opgelost waarbij Guardian Shield niet van toepassing was op eenheden op een ander klifniveau dan de Sentry.
  • Er is een probleem opgelost waarbij bepaalde Vespene-geisers niet visueel werden bijgewerkt als ze leeg waren.
  • Verschillende problemen opgelost met de weergave van Rocks op de minimap.
  • Verschillende problemen met genezende heiligdommen opgelost.
  • Er is een probleem opgelost waarbij Cyclone Lock On kon worden geactiveerd op een verborgen eenheid (bug waarbij Lock On nooit zou eindigen).
  • Er is een probleem opgelost waarbij het Recharge-impactmodel van Shield Battery zichtbaar was door de mist.
  • Er is een probleem opgelost waarbij de Shield Battery niet kon worden bevolen te stoppen met het opladen van een bouwwerk terwijl automatisch casten was ingeschakeld.
  • Er is een probleem opgelost waarbij Disruptors anders werden behandeld wanneer ze werden gedropt door een transporter die geen Warp Prism was.
  • Er is een probleem opgelost waarbij versnellings- en remzones structuren op de grond beïnvloedden.

TL + lid
Moonerz

Verenigde Staten405 Posts

Benieuwd om met de nieuwe veranderingen te spelen. De kostenreductie van Terran-upgrades zal leuk zijn om aan te sleutelen.

Nog steeds geen fan van de weduwe mijngravende alert, maar benieuwd hoe de straalverkleining voelt.

Daarnaast nog steeds behoorlijk teleurgesteld in de tosswissels. En ik begrijp de overlord drop-buffs echt niet, misschien heb ik de mensen gemist die hierom vroegen lol.

Ook de hatch creep-buff hebben ze dat een paar patches geleden niet bedacht? Benieuwd of we daardoor daadwerkelijk meer variatie in het kaartontwerp krijgen

PS

Hongarije51 Posts

Ik denk dat het een geweldige toevoeging zou zijn voor Probes en Drones om Widow Mine-opnamen automatisch te splitsen – de bovenstaande 4 nerfs en de extra waarschuwing zijn misschien niet genoeg om de enige haalbare TvP-tactiek versus 4g Blink volledig nutteloos te maken.

Als Terran een nerf krijgt, waarom moeten het dan altijd minstens 2-3 nerfs tegelijk zijn voor dezelfde eenheid? Waarom kunnen we niet geleidelijk stappen zetten, kijken hoe het gaat en dan bijsturen als dat nodig is?

lokol4890

34 Posts

Op 27 maart 2024 05:32 schreef Psz:
Ik denk dat het een geweldige toevoeging zou zijn voor Probes en Drones om Widow Mine-opnamen automatisch te splitsen – de bovenstaande 4 nerfs en de extra waarschuwing zijn misschien niet genoeg om de enige haalbare TvP-tactiek versus 4g Blink volledig nutteloos te maken.

Als Terran een nerf krijgt, waarom moeten het dan altijd minstens 2-3 nerfs tegelijk zijn voor dezelfde eenheid? Waarom kunnen we niet geleidelijk stappen zetten, kijken hoe het gaat en dan bijsturen als dat nodig is?

Nee, dat is niet genoeg, we hebben ook autosplit van Zelot en Ling Bane nodig. God verhoede dat Terran in één keer een bosje lingbane kan uitschakelen. Je wordt overspoeld en je zult ervan genieten. Op een serieuzere toon: ik leef met je mee. Het is zelfs nog flagranter dat dit vermoedelijk strikt een tvp-patch was en dat toch Zergs compenserende verbeteringen krijgen naast de indirecte verbeteringen van de Terran Nerfs. Ik denk dat Clem een ​​internationaal toernooi wint en Maru GSL te veel is

ekojs

9 Posts

Ik ben benieuwd wat mensen van de nieuwe kaartenpool vinden. Is het meer Terran-favoriet dan de vorige? Misschien iets om de nerfs te compenseren.
ejozl

Denemarken3143 Posts

verdrietig :/

Edit:
Nogmaals, de gemeenschap heeft niets te zeggen, ze geven niet echt om feedback. Oh wacht, ze gaven wel om Feedback, toen Reynor blijkbaar zei dat ze het moesten verwijderen. Cabal wint opnieuw.

SC2 Archon heeft "Verschrikkelijke, verschrikkelijke schade" nodig als een van zijn citaten.

bela.mervado

Hongarije328 Posts

kan geen herhalingen van 5.0.12 bekijken van bijgewerkte 5.0.13-clients
noch op EU en NA
kan 5.0.11 bekijken.

kaarten niet vervangen op EU.


TL + lid
Cygnus

Verenigde Staten830 Posts

Waardeer een kaart als Post-Youth LE op de officiële ladder, leuk om te spelen op iets onorthodoxer dingen.
Filiaal.AUT

Oostenrijk793 Posts

Het ondoorzichtige karakter van de community balance council is slecht voor het spel.
Naar mijn mening mogen leden van de Balansraad zich niet voor het publiek verbergen.
Conflicted individuals, especially those who are actively competing in sc2, or developing competing games should immediately be remove from any decisions about game balance.

Competitiegamers die het spel waarin ze strijden in evenwicht brengen, zijn hetzelfde als criminelen bij de politie. Volkomen krankzinnig.

Cicada SC

Verenigde Staten830 Posts

De feedback op de tempeliersverandering was waar ik het meest enthousiast over was. Triest.

Onthoud dat we allemaal uit een plaats van passie komen!!

Yoshi Kirishima

Verenigde Staten10086 Posts

Blij dat de cycloonverandering doorging / niet terugkeerde!

Jammer dat ze de Cyclone +1 (+1 versus mechanisch) per aanvalsupgrade niet gaven.
(Ze hadden de schade/dps kunnen aanpassen om het consistent te houden met de 10%-regel).
Maar ik heb het uitgeprobeerd met upgrades in de unit-tester, en het was feitelijk in staat om de onsterfelijke massa enigszins te verslaan met gelijke kosten/aanbod. Dus misschien was het iets te goed..

Mid-master streaming ALLEEN MECH + commentaar www.twitch.tv/yoshikirishima +++ "Als all-in mislukt, weer all-in."

JimmyJRaynor

Canada15521 Posts

Bedankt voor het plaatsen. Terran-lifer hier. Speel het sinds maart 2010.

Zolang de matchmaker mijn winstpercentage rond de 50% houdt, gaat het goed met mij.
Ik kijk ernaar uit om plezier te hebben met de veranderingen.

Op 27 maart 2024 07:09 schreef Branch.AUT:
Het ondoorzichtige karakter van de community balance council is slecht voor het spel.

Ik ben het er niet mee eens. De evenwichtsgoden hebben niet langer een gigantische kolos van miljarden dollars die hen beschermt. Ik respecteer hun privacy en kijk ernaar uit om mee te doen aan de nieuwe patch.

Ook als game-ontwikkelaars proberen over te komen alsof ze ‘mijn vriend’ zijn, wekt dat meteen argwaan.

Ray Kassar tegen David Crane: "je bent niet belangrijker voor Atari dan de fabrieksarbeiders die de cartridges in elkaar zetten"

Kenny808mk

Frankrijk11 Posts

Die plaag heeft zoveel meer zicht dan bedreven schaduw op een ras dat zoveel hulpmiddelen voor zicht heeft, voelt erg oneerlijk.

Ze zeggen dat ze vinden dat TvZ-matching prima is, maar als ik de wijzigingen lees, heb ik niet het gevoel dat T zelfs in TvZ zit na die wijzigingen.

Sorry dat ik negativiteit breng, maar ik kan het niet laten om te zeggen dat ik denk dat ze behoorlijk slecht werk leveren bij het balanceren van het spel.

Hoe dan ook, het evenwichtsdebat is verrot sinds 10 jaar en zal nu niet meer worden ontgrendeld.

dysenterie

1042 Posts

Ik ben niet dol op de verandering van de straal van de weduwe, laten we eens kijken hoeveel het er in de praktijk toe doet / of andere verbeteringen dit compenseren.

Eén ding waar ik nieuwsgierig naar ben, is de indirecte impact van een snellere bouwtijd van waarnemers – 3 seconden is niet enorm, maar robo-bouwtijd is zo’n essentieel hulpmiddel voor Toss. In de loop van langere games kan het veel uitmaken?

serieel | Inno | sOs | zoO | heeft | Klassiek

Cicada SC

Verenigde Staten830 Posts

Op 27 maart 2024 07:41 schreef JimmyJRaynor:
Bedankt voor het plaatsen. Terran-lifer hier. Speel het sinds maart 2010.

Zolang de matchmaker mijn winstpercentage rond de 50% houdt, gaat het goed met mij.
Ik kijk ernaar uit om plezier te hebben met de veranderingen.

Toon geneste quote +

Op 27 maart 2024 07:09 schreef Branch.AUT:
Het ondoorzichtige karakter van de community balance council is slecht voor het spel.

Ik ben het er niet mee eens. De evenwichtsgoden hebben niet langer een gigantische kolos van miljarden dollars die hen beschermt. Ik respecteer hun privacy en kijk ernaar uit om mee te doen aan de nieuwe patch.

Ook als game-ontwikkelaars proberen over te komen alsof ze ‘mijn vriend’ zijn, wekt dat meteen argwaan.

Nee. Als je wijzigingen gaat aanbrengen in het spel dat iedereen speelt, moeten mensen weten wie die wijzigingen aanbrengt. Als je niet wilt dat het bekend wordt, hoef je niet in de Balansraad te zitten. Niemand dwingt je. Het is een publieke dienst. Ook is er sprake van geïnvesteerde interesse en vooringenomenheid vanuit rassen. Als de balansraad 50% zerg, 30% terran en 20% protoss is, moet dit bekend zijn.

Onthoud dat we allemaal uit een plaats van passie komen!!

Yoshi Kirishima

Verenigde Staten10086 Posts

Op 27 maart 2024 07:59 schreef CicadaSC:

Toon geneste quote +

Op 27 maart 2024 07:41 schreef JimmyJRaynor:
Bedankt voor het plaatsen. Terran-lifer hier. Speel het sinds maart 2010.

Zolang de matchmaker mijn winstpercentage rond de 50% houdt, gaat het goed met mij.
Ik kijk ernaar uit om plezier te hebben met de veranderingen.

Op 27 maart 2024 07:09 schreef Branch.AUT:
Het ondoorzichtige karakter van de community balance council is slecht voor het spel.

Ik ben het er niet mee eens. De evenwichtsgoden hebben niet langer een gigantische kolos van miljarden dollars die hen beschermt. Ik respecteer hun privacy en kijk ernaar uit om mee te doen aan de nieuwe patch.

Ook als game-ontwikkelaars proberen over te komen alsof ze ‘mijn vriend’ zijn, wekt dat meteen argwaan.

Nee. Als je wijzigingen gaat aanbrengen in het spel dat iedereen speelt, moeten mensen weten wie die wijzigingen aanbrengt. Als je niet wilt dat het bekend wordt, hoef je niet in de Balansraad te zitten. Niemand dwingt je. Het is een publieke dienst. Ook is er sprake van geïnvesteerde interesse en vooringenomenheid vanuit rassen. Als de balansraad 50% zerg, 30% terran en 20% protoss is, moet dit bekend zijn.

Overeengekomen. Ik zeg niet dat iedereen zo is, maar tegen degenen die in de raad zitten of tegen degenen die zeggen dat ze zich beschermd willen voelen en dat we dankbaar moeten zijn voor hun inspanningen en niet moeten klagen dat we niet weten wie ze zijn. : Hé, ik heb nooit gezegd dat ik je in de raad wil hebben.

Ik wil dat bekend is wie er in de raad zit. Als ze de hitte of de last van de verantwoordelijkheid achter hun beslissingen niet aankunnen, vertrouw ik ze niet in de raad en ik wil niet dat ze namens mij spreken of mij vertegenwoordigen. Als ze zich niet voldoende zelfverzekerd voelen in de beslissingen om door hen te sterven, dan is dat aan hen.

Het is echt raar dat we zo weinig weten over wie deze veranderingen goedkeurt of afrondt. Er is geen verantwoording. Ik veronderstel dat je zou kunnen zeggen dat Blizzard ze nog steeds goedkeurt om ze levend te maken, maar is het gewoon een stagiair of een andere Blizzard-medewerker die hierbij helpt? Is er iemand die het gezicht kan zijn en zijn naam op deze patches kan zetten, iemand die de verantwoordelijkheid op zich kan nemen? Als we niet weten wie de beslissingen neemt en wie welke ideeën voor het spel heeft, hoe weten ze dan of de community het eens is met de ideeën waar ze naar streven? Het is prima om een ​​Balance Council te heten, maar het is beslist geen “Community Balance Council”.

Mid-master streaming ALLEEN MECH + commentaar www.twitch.tv/yoshikirishima +++ "Als all-in mislukt, weer all-in."

Wilshire093

Verenigde Staten31 Posts

Op 27 maart 2024 06:31 schreef bela.mervado:
kan geen herhalingen van 5.0.12 bekijken van bijgewerkte 5.0.13-clients
noch op EU en NA
kan 5.0.11 bekijken.

kaarten niet vervangen op EU.

Hier ook. Het verbaast me dat dit de enige vermelding ervan is die ik heb gezien. Ook zijn sommige minimapkleuren om de een of andere reden anders.

Drahkn

159 Posts

Waarom krijgen ze elke keer dat Zerg een nerf krijgt een even grote buff om iets anders te compenseren, dat vervolgens wordt misbruikt door de top Zergs en het blijkt dat dat OP is geworden. Je hebt zojuist kamikaze Infestor-holschimmels generfed, maar nu heb je in feite het leger van de late game gepolijst door Infestor 1 meer bereik te geven. 1 bereik meer in handen van professionals is enorm, 1 bereik kan gemakkelijk een spel beslissen. Ik vraag me serieus af wie er in deze balansraad zit, terwijl je eigenlijk alleen maar Infestor/Broodlord/Corruptor-composities hebt gepolijst.

Infestor had alleen een visie en/of visuele nerf nodig, dus individuele infestors kunnen geen games winnen, dat is alles wat je hoeft te doen

JimmyJRaynor

Canada15521 Posts

Op 27 maart 2024 08:12 schreef Yoshi Kirishima het volgende:
Als we niet weten wie de beslissingen neemt en wie welke ideeën voor het spel heeft, hoe weten ze dan of de community het eens is met de ideeën waar ze naar streven? Het is prima om een ​​Balance Council te heten, maar het is beslist geen “Community Balance Council”.

Op 27 maart 2024 07:59 schreef CicadaSC:

Toon geneste quote +

Op 27 maart 2024 07:41 schreef JimmyJRaynor:
Bedankt voor het plaatsen. Terran-lifer hier. Speel het sinds maart 2010.

Zolang de matchmaker mijn winstpercentage rond de 50% houdt, gaat het goed met mij.
Ik kijk ernaar uit om plezier te hebben met de veranderingen.

Op 27 maart 2024 07:09 schreef Branch.AUT:
Het ondoorzichtige karakter van de community balance council is slecht voor het spel.

Ik ben het er niet mee eens. De evenwichtsgoden hebben niet langer een gigantische kolos van miljarden dollars die hen beschermt. Ik respecteer hun privacy en kijk ernaar uit om mee te doen aan de nieuwe patch.

Ook als game-ontwikkelaars proberen over te komen alsof ze ‘mijn vriend’ zijn, wekt dat meteen argwaan.

Nee. Als je wijzigingen gaat aanbrengen in het spel dat iedereen speelt, moeten mensen weten wie die wijzigingen aanbrengt. Als je niet wilt dat het bekend wordt, hoef je niet in de Balansraad te zitten. Niemand dwingt je. Het is een publieke dienst. Ook is er sprake van geïnvesteerde interesse en vooringenomenheid vanuit rassen. Als de balansraad 50% zerg, 30% terran en 20% protoss is, moet dit bekend zijn.

Nee, er worden tegenwoordig te veel doodsbedreigingen geuit.
https://www.eurogamer.net/bungie-employees-doxxed-sent-death-threats-and-racial-abuse#:~:text=Bungie employees were doxxed and,employee described as a hero.

in de afgelopen 9 jaar heb ik $ 0 uitgegeven aan SC2, dus ik verwacht geen geweldig serviceniveau.
Ik ben blij met wat ik krijg.

Ray Kassar tegen David Crane: "je bent niet belangrijker voor Atari dan de fabrieksarbeiders die de cartridges in elkaar zetten"

Cyrus

United Kingdom20149 Posts

Batshit krankzinnige en illegale overeenkomst – met name de sectie over het afstand doen van je wettelijke rechten – die vereist is om SC2 (zelfs offline) te spelen vanaf deze patch.

[Ingesloten inhoud]

"Oh mijn god mijn overklok ... ik kreeg een enkele WHEA-fout op het 23e uur, 9 minuten" -Belial88

spot_img

Laatste intelligentie

spot_img