Zephyrnet-logo

Missouri haalt het meeste uit studentengegevens

Datum:

Vorige week lanceerde het Missouri Department of Elementary and Secondary Education (DESE), in samenwerking met SAS, de Missouri Data Visualization Tool (MO DVT), een webgebaseerde applicatie die eenvoudig te gebruiken rapporten en analyses biedt over academische prestaties. inclusief prestatie- en groeigegevens verzameld per onderwerp, jaar en graad. MO DVT is gemaakt als antwoord op vragen van belanghebbenden over het interpreteren en gebruiken van Missouri Growth Model-gegevens.

Ik kon in het onkruid duiken met Missouri-commissaris van Onderwijs Margie Vandeven en Dr. John White, VP van SAS Education Visualization and Analytics Solutions (EVAAS) om de ontstaansgeschiedenis en strategische doelen van de MO DVT te bespreken, de integratie met Missouri's bredere onderwijsprogramma's. strategieën, en hoe kwaliteitsgegevens de besluitvorming op scholen in Missouri verbeteren.

Volgens zowel Margie als John kunnen docenten met de tool toegang krijgen tot longitudinale gegevens over de prestaties van leerlingen, de voortgang in de loop van de tijd volgen en gebieden identificeren die voor verbetering vatbaar zijn. Het biedt inzichten op zowel individueel leerling- als groepsniveau, waardoor docenten de instructie kunnen afstemmen op de uiteenlopende behoeften van leerlingen. Bovendien ondersteunt het de besluitvorming op beleidsniveau door de academische impact te analyseren, zoals de effectiviteit van een vierdaagse schoolweek.

Door daadwerkelijk gebruik te maken van de rijkdom aan beschikbare gegevens, ligt de nadruk nu op het vertalen ervan in betekenisvolle inzichten om verbeteringen in het lesgeven en leren te stimuleren. Het doel is om een ​​cultuur van voortdurende verbetering te bevorderen en docenten te voorzien van de tools die nodig zijn om het succes van studenten te ondersteunen.

Enkele hoogtepunten uit het gesprek:

  • Bruikbare gegevens voor docenten: Het programma heeft tot doel groeigegevens bruikbaar te maken voor leraren, en gaat verder dan alleen het gebruik ervan voor verantwoordingsdoeleinden om klassikaal onderwijs te informeren en de individuele behoeften van individuele leerlingen effectief te ondersteunen.
  • Privacy en beveiliging: Er zijn maatregelen genomen om de privacy en veiligheid van gegevens te garanderen, waarbij de toegang beperkt is tot geautoriseerd personeel en de naleving van regelgeving zoals FERPA.
  • Longitudinale tracking: Docenten kunnen de voortgang van leerlingen in de loop van de tijd volgen, historische gegevens analyseren en projecties maken voor toekomstige prestaties, waardoor gerichte interventies en ondersteuning mogelijk worden.
  • Inzichten op groepsniveau: De tool biedt inzichten op zowel individueel leerling- als groepsniveau, waardoor docenten trends, verschillen en best practices tussen verschillende leerlingenpopulaties kunnen identificeren.
  • Besluitvorming op beleidsniveau: Het programma ondersteunt besluitvorming op beleidsniveau door de academische impact te analyseren, zoals de effectiviteit van initiatieven zoals de vierdaagse schoolweek, om toekomstige strategieën en interventies te informeren.
  • Bevordering van datageletterdheid: Docenten worden aangemoedigd om met de data aan de slag te gaan om trends in de prestaties van studenten te begrijpen, de groei te meten en gebieden voor verbetering te identificeren, waardoor een cultuur van datagestuurde besluitvorming in het onderwijs wordt bevorderd.
  • Continue verbetering: Het overkoepelende doel is het bevorderen van een cultuur van voortdurende verbetering in het onderwijs, waarbij gebruik wordt gemaakt van data-inzichten om positieve resultaten voor studenten te bewerkstelligen en docenten te voorzien van de tools en kennis die nodig zijn voor succes.

Hieronder vindt u een door een machine gegenereerd transcript van de opname:

Afschrift 

00:00:04 Spreker 1 

Oké, geweldig. Heel erg bedankt dat je vandaag bij mij bent gekomen. Ik waardeer je tijd enorm. Ik weet dat je het druk hebt. Veel nieuws. Laten we er meteen in springen. Dokter, misschien kunt u beginnen door te praten over het programma waar het begon. Hoe lang zijn we al bezig tot we zover zijn gekomen dat het nu een actief hulpmiddel is voor uw gebruikers? 

00:00:23 Spreker 2 

In de staat Missouri hebben we dus een geschiedenis van het gebruik van groeigegevens om onze verantwoordingsbeslissingen te onderbouwen. Maar wat we nu doen, is een stap verder gaan en niet alleen de beleidsbeslissingen op staatsniveau informeren, maar de gegevens ook daadwerkelijk bruikbaar maken voor onze leraren in de klas. 

00:00:45 Spreker 2 

En dat is echt waar het om draait. We weten dat dit is wat helpt bij het verbeteren van de prestaties van onze leerlingen, wanneer we daadwerkelijk gegevens kunnen gebruiken en er een bruikbare, bruikbare plek voor onze docenten van kunnen maken. 

00:00:59 Spreker 1 

Ja. En John, ik weet dat je al heel lang in dit vakgebied werkt. Vroeger, tenminste als het om onze lezers en luisteraars door de jaren heen ging, werd data soms gezien als een vies woord, een beetje een boeman, vooral als je doordrong tot het lerarenniveau, van wie velen zichzelf beschouwen. 

00:01:19 Spreker 1 

Kunstenaars, niet noodzakelijkerwijs wetenschappers als het gaat om hun kinderen en hoe ze hun kinderen moeten onderwijzen. Ik denk dat daar veel van is veranderd, maar ik denk dat er nog steeds enkele overblijfselen van zijn. Misschien kun je even praten over hoe je ziet. 

00:01:32 Spreker 1 

Ik denk dat deze hulpmiddelen zouden ondersteunen als de dokter zei dat het voor de leraren is, en niet noodzakelijkerwijs voor de hoofdinspecteur of de directeur, toch? 

00:01:42 Spreker 3 

Ja dat klopt. Dus wat deze tool echt mogelijk maakt, is dat mensen longitudinale gegevens in de loop van de tijd op leerlingniveau kunnen zien, de voortgang van leerlingen kunnen volgen vanaf het derde leerjaar tot en met de klas waarin ze dat jaar zitten, met wat, welke leraar dat. 

00:02:02 Spreker 3 

Misschien om ze destijds les te geven? 

00:02:05 Spreker 3 

Dus als je een leraar toegang geeft tot de groei die een leerling in voorgaande jaren en in het meest recente jaar heeft gemaakt, kan dat heel nuttig zijn om te begrijpen wat het beste is voor een individuele leerling. Nu zijn de gegevens niet alleen beschikbaar op leerlingniveau, maar ook geaggregeerd. 

00:02:24 Spreker 3 

Op groepsniveau, misschien voor scholen en voor Elias, zodat scholen en Elias kunnen nadenken over trends in de groeigegevens om te zien of ze de afgelopen jaren verschillende strategieën hebben geïmplementeerd. Wat heeft misschien het beste gewerkt om de meeste groei mogelijk te maken bij de verschillende groepen studenten. 

00:02:42 

Ja. 

00:02:43 Spreker 1 

Dus ik zei dat het beperken van de gegevens een vies woord is en soms als een boeman wordt gezien. Een van de belangrijkste redenen daarvoor is door de jaren heen de zorgen over de privacy van studenten geweest, toch? En gegevensprivacy en het gebruik daarvan. Misschien kun je praten over hoe deze oplossing een soort onderscheid kan maken tussen het verkrijgen van dat op gedetailleerd niveau en een bepaald onderdeel. 

00:03:05 Spreker 1 

Student. Ik ga ervan uit dat er bescherming is in termen van die gegevens als het niet alleen om testscores gaat, maar misschien ook om ISP's of gedragsgegevens. 

00:03:17 

Ja. 

00:03:17 Spreker 3 

Dat is volkomen juist. Dus wat het systeem is, is dat er toegang is tot de openbare site, maar dat de gegevens alleen beschikbaar zijn op het geaggregeerde niveau op de school in LA, op een soort geaggregeerd niveau. Maar u moet inloggegevens hebben voor elke individuele toegang om toegang te krijgen tot het systeem en het individuele studentniveau te zien. 

00:03:38 Spreker 3 

Jij kan. 

00:03:39 Spreker 3 

Dan weet je dat het afhankelijk is van de school waar een docent zit, voor welke individuele leerlingen ze toegang hebben en gegevens kunnen zien. We volgen dus zeker alle veiligheidsnormen en -vereisten, evenals wetgeving zoals FERPA om ervoor te zorgen dat alleen de. 

00:03:59 Spreker 3 

De juiste individuele docenten hebben toegang tot het juiste leerlingniveau. 

00:04:05 Spreker 2 

Ja. En ik zal daar gewoon op meeliften. Ik denk dat dat waarschijnlijk het allereerste is wat we doen. 

00:04:09 Spreker 2 

Moet verzekeren. 

00:04:10 Spreker 2 

Iedereen is ervan overtuigd dat deze gegevens altijd op het hoogste niveau worden beschermd, zodat we ervoor kunnen zorgen dat onze ouders daar op kunnen rekenen. We zorgen er zeker voor dat al deze protocollen aanwezig zijn. 

00:04:22 Spreker 1 

Ja. Kun je mij schilderen? 

00:04:24 Spreker 1 

Een beetje een soort A. 

00:04:25 Spreker 1 

Dag in het leven. 

00:04:26 Spreker 1 

Als het gaat om het gebruik hiervan, vooral als je het hebt over misschien een leraar, bedoel ik gewoon een soort wandeling door de dag, is dit nog steeds bedoeld om dagelijks te worden gebruikt of ergens op het einde? van het kwartaal wanneer ze cijfers verzamelen? Kunt u mij enkele praktijkvoorbeelden geven van hoe u het wilt hebben? 

00:04:46 Spreker 2 

Welnu, ik zal vanaf de dag uit ons leven op beleidsniveau spreken en dan proberen het naar het lerarenniveau te brengen. Dus nogmaals, het specifieke model dat we momenteel gebruiken, is nog steeds afhankelijk van de staatsbeoordelingsgegevens aan het einde van het jaar die we krijgen. 

00:05:04 Spreker 2 

Is historisch gezien belangrijk geweest, maar viel soms een beetje plat, en dit is wat ik. 

00:05:09 Spreker 2 

Bedoel daarmee, als we. 

00:05:10 Spreker 2 

Concentreer u uitsluitend op de bekwame score. Als we bijvoorbeeld alleen kijken naar waar een kind scoort op vaardigheidsniveau, dan wordt dat het doelwit voor leraren of voor ouders of zelfs voor de leerlingen. En wat we hebben geleerd, denk ik na sinds de implementatie, vooral van NCLB. 

00:05:30 Spreker 2 

Meer dan tien jaar geleden is het zo dat als je je alleen maar op vaardigheid concentreert, je kinderen aan beide uiteinden van dat spectrum uit het oog kunt verliezen. Dus die kinderen die echt scoren. 

00:05:40 Spreker 2 

Soms kan het zo zijn dat ze bekwaam gaan scoren, wat dit ook is. Dit is een model met toegevoegde waarde dat voor alle kinderen, zelfs voor de best presterende kinderen, zegt hoe we ervoor kunnen zorgen dat we op elk niveau verbeteringen bewerkstelligen. Dus al die kinderen krijgen heel veel aandacht en alle leraren besteden aandacht aan elk kind. 

00:06:01 Spreker 2 

Begrijp me niet verkeerd, dat doen ze zeker. Maar ik heb het over van de. 

00:06:04 Spreker 2 

Staatsniveau wanneer? 

00:06:05 Spreker 2 

Vroeger hoorden we daar een term over. 

00:06:10 Spreker 2 

Soms noemen leraren of schooldistricten onze ‘bubbelkinderen’, zoals kinderen die op het punt staan ​​om over één niveau heen te komen, en wat het groeimodel doet, zegt het: laten we aandacht besteden aan elk afzonderlijk kind op die lijst en laten we eens kijken in hoeverre ze ver onder de vaardigheid zitten. En we gaan ze daar naartoe bewegen, of dat ze dat ook doen. 

00:06:30 Spreker 2 

Ver boven de vaardigheid, en we zullen ervoor blijven zorgen dat we het hoogste niveau bereiken. 

00:06:36 Spreker 2 

Presteerders, nog hoger. Dus voor ons op staatsniveau kijk ik graag naar die gegevens en zeg ik dat we aandacht besteden aan elk afzonderlijk kind. Hoe neemt de leraar die gegevens dan? Daar ga ik John daar ook nog wat meer over laten praten. Maar wil je als docent weten bij wie ik het meest effectief ben in de klas? Ik heb echt ontroerende prestaties. 

00:06:56 Spreker 2 

Voor alle kinderen? Of kan ik een stap achteruit doen en zeggen: goh, ik vraag me af wat er was? 

00:07:00 Spreker 2 

Het gebeurde met deze groep leerlingen waar ik als docent niet zoveel waarde aan had. Voeg daar de leermogelijkheid voor die kinderen aan toe, want we willen met alle studenten succesvol zijn. En dan voeg je nog een paar tools toe aan die toolbox. Maar ik zou niet zeggen dat de eerste resultaten een dagelijks operationeel onderdeel zijn, omdat. 

00:07:21 Spreker 2 

We zijn nog steeds afhankelijk van de staatsbeoordeling die we jaarlijks krijgen om te praten over wat er gebeurt, wat ons grote macht geeft. 

00:07:33 Spreker 2 

op het niveau van de State Board of Education of een ander niveau, wanneer we kunnen zeggen welke scholen werkelijk verschillende studentenpopulaties bedienen en nog steeds een enorme groei laten zien, en dat is dat. Dan kun je zeggen wat ze doen, omdat we hier een vergelijkbare populatie hebben voor wie we dit soort resultaten graag zouden zien. Kunnen we die twee met elkaar verbinden? 

00:07:53 Spreker 2 

Kunnen scholen deze twee districten met elkaar verbinden om te zeggen: wat gebeurt er überhaupt in de geest van verbetering en om onze kinderen beter van dienst te zijn? 

00:08:04 Spreker 3 

Ja. Dus ik voeg gewoon een . 

00:08:05 Spreker 3 

Een paar gedachten hier. 

00:08:09 Spreker 3 

Als een docent het systeem op individueel leerlingniveau betreedt, kan hij of zij de volledige testgeschiedenis van eerdere leerlingen van die leerling zien. Dus zoals de commissaris zei, zouden die gegevens elk jaar met nieuwe staatsbeoordelingsgegevens in het systeem worden geladen en dus zouden er nieuwe beoordelingen zijn. 

00:08:26 Spreker 3 

Jaarlijks beschikbaar in dat systeem, maar wat Kevin eerder zei over beveiliging en toegang gedurende het hele jaar, studenten kunnen van het ene gebouw naar het andere verhuizen, en daarom moet het systeem worden bijgewerkt om ervoor te zorgen dat studenten zich door de staat verplaatsen en verhuizen in verschillende gebouwen, dat de machtigingen en beveiliging zodanig worden bijgewerkt dat. 

00:08:47 Spreker 3 

En de docent kan toegang krijgen tot de gegevens op leerlingniveau van de leerlingen die op dat moment in de klas zitten. Dus dat is iets dat. 

00:08:55 Spreker 3 

Omdat ze nu het hele jaar door worden bijgewerkt binnen het systeem, zoals de commissaris zei, zodat een individuele onderwijzer de hele toetsgeschiedenis en wiskunde en lezen kan zien en alle verschillende onderwerpen van het staatsbeoordelingssysteem. Ze kunnen kijken hoeveel de groei die die student in de afgelopen jaren heeft gemaakt. 

00:09:15 Spreker 3 

Ze kunnen ook vooruitkijken. 

00:09:18 Spreker 3 

Proactiever om de kans op succes bij een toekomstige beoordeling te bepalen, zodat ze mogelijk een leerling in hun klaslokaal zien en we iets kunnen zeggen als gebaseerd op alle eerdere testgegevens van die individuele leerling en de gemiddelde ervaring die u mogelijk ziet: deze student heeft een 70%. 

00:09:38 Spreker 3 

Kans om bekwaam te zijn, laten we zeggen, op. 

00:09:41 Spreker 3 

De beoordeling van het volgende leerjaar hebben ze niet afgelegd. Dus omdat ze het hele jaar door een soort tussentijdse beoordelingen afnemen om te peilen waar die leerling zich bevindt, kunnen ze terugkijken op die projectiewaarschijnlijkheid om te zien of die leerling het hele jaar door op de goede weg lijkt te zijn. 

00:09:58 Spreker 3 

Wanneer u deze gegevens naar een hoger niveau aggregeert, kunt u ook zien hoeveel groei studenten hebben doorgemaakt. Laten we zeggen dat ze in de groep met de laagste prestaties of de groep met de hoogste prestaties zitten. Je kunt de gegevens op studentniveau opsplitsen in verschillende soorten studentengroepen, zoals. 

00:10:15 Spreker 3 

Jouw studentengroepen met hogere armoede versus lagere armoede of leerlingen Engels versus niet-Engelse leerlingen, gewoon om te zien of dat zo is. 

00:10:24 Spreker 3 

Bij een individuele groep of een bepaald vak in de klas maak je bij bepaalde typen leerlingen meer groei door. Een groep leraren in de vijfde klas wiskunde kan het bijvoorbeeld heel goed doen met hun best presterende leerlingen, maar niet zo goed met hun slechtst presterende leerlingen. Of misschien andersom, zodat ze over die praktijken kunnen nadenken en zien. 

00:10:44 Spreker 3 

Weet je wat we een klein beetje anders kunnen doen met onze slechtst presterende studenten om ervoor te zorgen dat zij net zoveel groei en vooruitgang kunnen boeken als wij met sommige andere studenten. En dan zijn er nog een heleboel vergelijkende kenmerken die een school in staat stellen de hoeveelheid groei te zien die een andere school mogelijk doormaakt. Dat is van een soortgelijke. 

00:11:05 Spreker 3 

Op een studentengroep, zodat ze vergelijkbare groepen studenten in hun gebouw kunnen hebben of een vergelijkbare samenstelling van studenten binnen hun gebouw, hun prestatieniveau zodat ze een andere school kunnen vinden en deze kunnen lokaliseren om misschien opnieuw best practices te delen of een beetje te proberen te begrijpen het beste van wat ze anders doen, is meer of minder succes hebben. 

00:11:25 Spreker 3 

Met hun studenten. 

00:11:27 Spreker 1 

Ja, het lijkt erop dat het idee van het delen van best practices iets is dat heel sterk is, en als je de cijfers hebt om het te onderbouwen, maakt het het alleen maar veel krachtiger. Ik weet dat er op staatsniveau andere initiatieven zijn geweest, zoals de vierdaagse schoolweek die heen en weer is gegaan. Kun je iets vertellen over hoe dit soort gegevens werkt? 

00:11:47 Spreker 1 

Ik kon sommige van die ideeën enigszins versterken. 

00:11:53 Spreker 2 

Nou, ik ga beginnen met alleen maar te praten over wat we probeerden te verkrijgen uit de studie zelf en dan zal ik John laten vertellen hoe ze dat voor ons hebben kunnen doen. En dus voor ons in de staat Missouri hebben we al geruime tijd de optie van een vierdaagse schoolweek gehad, waarschijnlijk iets meer dan tien jaar volgens de wetgeving. 

00:12:13 Spreker 2 

Het is veranderd in een tijd dat dat nog zo was, het was eigenlijk bedoeld om de brandstof aan te pakken, de brandstofkosten en weet je, het oplossen van problemen en dat soort dingen. Kunnen we geld besparen? 

00:12:26 Spreker 2 

En tja, dat leverde niet echt veel resultaat op. We kwamen erachter dat dit niet echt een geweldige kostenbesparende maatstaf was. Veel districten gingen dus niet naar de vierdaagse schoolweek. Wat we nu zien is dat een aantal van onze districten dit als een effectieve werving en retentie van leraren ervaren. 

00:12:46 Spreker 2 

Strategie. We hadden dus een groot aantal van onze districten, een soort van wat ik het domino-effect noem. Je hebt één district dat hier begint en dan beginnen de aangrenzende districten dit voorbeeld te volgen, omdat ze proberen uit dezelfde pool van leraren te putten. 

00:13:02 Spreker 2 

En dus geeft het statuut de afdeling Basis- en Voortgezet Onderwijs de bevoegdheid om echt te kijken naar wat de academische impact is van die vierdaagse schoolweek. 

00:13:11 Spreker 2 

En moeten ze? 

00:13:11 Spreker 2 

Die optie behouden, dat was het dus. 

00:13:14 Spreker 2 

Onze heel, heel. 

00:13:15 Spreker 2 

De eerste vraag is om opnieuw te kijken, teruggaand naar het soort waardetoevoegende concept: voegt het waarde toe om naar een vierdaagse te gaan of doet de vijfdaagse dat ook? 

00:13:23 Spreker 2 

En hoe doen? 

00:13:24 Spreker 2 

Wij meten dat. Dus toen vroegen we Sass om te zeggen: kunnen we naar de groeigegevens kijken om die academicus te helpen informeren? 

00:13:31 Spreker 2 

Kant laat ik John daarover spreken, maar net als data-persoon zul je weten en begrijpen dat dit pas de eerste laag van de uienschil is. Toen we eenmaal over academici begonnen te praten, wilden mensen weten: heeft dit invloed gehad op de opkomst? Is het echt succesvol om leraren te werven en helpt het niet om ze te behouden? 

00:13:48 Spreker 2 

Wat zijn de? 

00:13:49 Spreker 2 

Hoe denken de families erover? Wat is de sociale implicatie? Wie voedt de kinderen? 

00:13:53 Spreker 2 

En er volgen nog een miljoen vragen. Ik wil dus heel specifiek zijn dat ons verzoek aan Sass was om ons echt te helpen de academische impact te begrijpen. En John, ik geef het nu aan jou om te praten over hoe dat onderzoek tot stand is gekomen. 

00:14:09 Spreker 3 

Ja. Al ons werk met de staat Missouri bestaat dus uit het gebruik van longitudinale gegevens op studentniveau. 

00:14:15 Spreker 3 

En dus hebben we in de loop van de tijd veel informatie op studentniveau voor alle studenten in de staat over deze beoordelingen over de gehele staat. En wat ons daardoor met deze specifieke onderzoeksvraag kon doen, is de prestatieniveaus van schooldistricten in de loop van de tijd volgen. 

00:14:35 Spreker 3 

Bepaal waar dat schooldistrict mogelijk een wijziging heeft aangebracht in een vierdaagse. 

00:14:39 Spreker 3 

Een hele week en om te zien of ze hun eigen eerdere gegevens als een soort controle gebruiken. Hadden ze een significante impact toen ze overstapten naar een vierdaagse schoolweek op hun prestatie-informatie en we konden dat voor alle schooldistricten bekijken, aangezien ze misschien op een ander tijdstip dan dat verhuisden. 

00:14:59 Spreker 3 

Vierdaagse schoolweek, we hebben niet alleen gekeken naar hoe goed we presteerden. 

00:15:05 Spreker 3 

Was dat zo, en hoeveel veranderde dat toen ze verhuisden naar een? 

00:15:08 Spreker 3 

Vierdaagseschool. 

00:15:08 Spreker 3 

Week. 

00:15:10 Spreker 3 

Maar we hebben ook naar hun groeigegevens gekeken, dus de groeigegevens zijn een beetje anders. Weet je hoeveel groei ze maken met studenten, gezien alle eerdere prestatieniveaus van hun studenten? En heeft de hoeveelheid groei die die schooldistricten met zich meebracht dat veroorzaakt? 

00:15:25 Spreker 3 

Het bedrag veranderde vanaf het punt vóór en nadat ze naar die vierdaagse schoolweek waren overgestapt, en het antwoord was dat er in werkelijkheid geen significante op- of neerwaartse beweging was in zowel de prestatie- als de groeigegevens toen schooldistricten overgingen naar die vierdaagse schoolweek. . 

00:15:43 Spreker 3 

Dus we hebben het niet gedaan. 

00:15:45 Spreker 3 

Vind iets in termen van een significante verandering in die academische indicatoren. 

00:15:50 Spreker 3 

Zoals de commissaris al zei. 

00:15:52 Spreker 1 

Interessant. Nou, dus nu de UM deze tool heeft gelanceerd en in gebruik is, wat is het volgende? 

00:16:00 Spreker 1 

Bedoel, wat zijn er? 

00:16:01 Spreker 1 

Hoop en doelen die misschien wat zijn. 

00:16:05 Spreker 1 

Geen enkele verrassing, maar wel enkele. Enkele nieuwe ideeën waarmee jullie deze gegevens kunnen gebruiken om de studentenervaring verder te verbeteren. 

00:16:16 Spreker 2 

Wel voor mij. 

00:16:17 Spreker 2 

Voor mij op staatsniveau ben ik gewoon heel blij om de feedback te horen van de schooldistricten die de tool al zo lang begrijpen en gebruiken. 

00:16:25 Spreker 2 

Ze hebben ze een score gegeven en een score zonder informatie is een score, toch? Alsof dat niet echt zo is. En we begrijpen dat en erkennen dat het niet helpt bij het bepalen van de volgende stappen. 

00:16:39 Spreker 2 

Of het schooldistrict of de leraar. Wij denken dat het feit dat dit instrument in handen van onze schooldistricten komt, hen in staat stelt verder te gaan dan dat. Gewoon naar een rapport kijken en zeggen: oké, hoe kan ik, hoe transformeer ik een deel van het werk dat hier moet gebeuren? En nogmaals dat. 

00:16:59 Spreker 2 

Kan niet altijd binnen een jaar gebeuren. U wilt naar meerdere trendgegevens kijken. Je wilt kijken naar wat er gebeurt op jouw school, in jouw omgeving. 

00:17:05 Spreker 2 

En wat de gegevens je vertellen, maar zo zie ik dat het opnieuw kwam van de schooldistricten die ons echt om hulp vroegen. Hoe word ik beter? Hoe kan ik hoe verplaats ik de naald hier. En hoe je dat doet, is door ervoor te zorgen dat we elk kind op de best mogelijke manier bereiken. 

00:17:26 Spreker 2 

Rechts. Dus voor mij is dat spannend. Ik ben. Ik ben benieuwd wat we kunnen doen. 

00:17:31 Spreker 2 

En op basis van meer informatie rond ik af met deze verklaring. Je hebt het al een miljoen keer gehoord. Als je in de datawereld zit, maar het is gewoon waar als je rijk bent aan data en arm aan informatie, dan is dat een uitdaging, toch? We hebben een heleboel gegevens. Wat doen we ermee en hoe gebruiken we die informatie? 

00:17:51 Spreker 2 

Ter verbetering van onze kinderen. 

00:17:54 Spreker 1 

Ja. En John, nog een laatste gedachte? 

00:17:56 Spreker 3 

Ja, dat zijn we. Ik ben gewoon heel opgewonden. Ik ben wij. We zijn er erg trots op dat we met de staat Missouri kunnen samenwerken om deze informatie toegankelijker te maken en deze in handen van docenten te kunnen geven. Ik denk dat, weet je, als ze deze informatie daadwerkelijk kunnen zien, ze het heel intuïtief kunnen vinden. 

00:18:15 Spreker 3 

Zij zullen daartoe in staat zijn. 

00:18:16 Spreker 3 

Bekijk de gegevens op individueel leerlingniveau. 

00:18:19 Spreker 3 

Je zal. 

00:18:20 Spreker 3 

Help ze zoeken naar de vraag waarom het meten van groei zo nuttig en waardevol is. 

00:18:25 Spreker 3 

En we zijn erg enthousiast om het gebruik hiervan te helpen promoten en te zien waar het naartoe gaat. 

00:18:30 Spreker 1 

Nou, gefeliciteerd met je werk en weet dat het een enorme impact zal hebben op de studenten in de staat Missouri en hopelijk zal het delen van deze inzichten een aantal van onze lezers en luisteraars helpen inspireren om misschien een beetje druk uit te oefenen op hun eigen deelstaatregeringen om hun datahuis op orde krijgen. Dus nogmaals bedankt voor uw tijd. Ik waardeer het echt. 

00:18:49 Spreker 2 

Dank je. 

00:18:50 Spreker 3 

Dank je wel. 

Kevin is een vooruitstrevende mediamanager met meer dan 25 jaar ervaring in het opbouwen van merken en doelgroepen online, in print en face-to-face. Hij is een veelgeprezen schrijver, redacteur en commentator op het snijvlak van maatschappij en technologie, met name onderwijstechnologie. Je kunt Kevin bereiken op KevinHogan@eschoolnews.com
Kevin Hogan
Laatste berichten door Kevin Hogan (bekijk alle)
spot_img

Laatste intelligentie

spot_img