Zephyrnet-logo

Jaaroverzicht 2023 met Vigilant Aerospace en een vooruitblik op innovaties en projecten voor 2024 – Vigilant Aerospace Systems, Inc.

Datum:

Nu we het einde van 2023 naderen, neemt Vigilant Aerospace even de tijd om na te denken over wat een historische periode is geweest voor de autonome systeemindustrie en een gedenkwaardig jaar voor het bedrijf.

Na een aantal jaren te hebben gewacht op tekenen dat de UAS- en AAM-industrie volwassen werden en klaar waren om uit te breiden, hebben we dit jaar een explosie van groei en vooruitgang gezien. Van wijzigingen in de regelgeving tot de lancering van nieuwe, impactvolle programma's: er zijn in de hele sector grote mijlpalen geweest, en Vigilant heeft het grote geluk gehad dat hij voorop liep op het gebied van verandering en innovatie.

Ons thema voor het jaar was: “Er is geen autonomie zonder autonome veiligheid.”

Te vaak hebben we gezien dat nieuwe producten, voertuigen en programma’s gelanceerd worden waarin hun ‘autonomie’ wordt aangeprezen, maar waarin geen effectieve, geteste en aan de normen voldoende autonome veiligheidssystemen zijn opgenomen. Hoewel de industrie zich verder heeft ontwikkeld en gegroeid, blijft het gebrek aan serieuze autonome veiligheidssystemen een groot probleem. Maar er zijn tekenen dat dit eindelijk aan het veranderen is.

2023 was het jaar waarin invloedrijke eindgebruikers, zoals de Amerikaanse luchtmacht en het Amerikaanse leger, het probleem onderkenden en de voorhoede van de industrie, waaronder Vigilant Aerospace, hebben ingeschakeld om het gat op te vullen.

Vooruitkijkend naar Vigilant is de vraag naar demonstraties, pilotprojecten en productabonnementen in de tweede helft van 2023 explosief gegroeid, met te veel projecten om op te noemen voor 2024.

2023 was een episch mijlpaaljaar voor het bedrijf, waarin tal van grote projecten en contracten werden gegund. Maar 2024 wordt een monsterjaar met talloze veldtests, demovluchten, integratieprogramma's en implementaties in het verschiet.

Nu we het einde van 2023 bereiken, kan ik niet trotser zijn op wat het Vigilant-team te midden van deze wervelwind heeft bereikt. We zijn gefocust en gedreven gebleven om dag na dag productinnovatie te leveren en de hype te negeren.

Echte luchtvaartveiligheid is geen slogan in een pitchdeck of een marketingtekst. Het zijn jaren van veeleisend laboratoriumwerk en ruw veldwerk dat leidt tot systemen die echt functioneren wanneer ze het meest nodig zijn.

Hier zijn slechts enkele van de opmerkelijke prestaties en evenementen van het bedrijf in 2023:

Hartelijk dank aan onze partners en klanten van echodyne, botlink, Detecteren, Pierce Luchtvaart, VeerkrachtigX, MAAP, ACUASI, NPUASTS, AFWERX, AFRL, NASA, FAA UAS Integratiebureau, OSU's OAIRE, TIL, ODA, NDIA, HAAT Droneport-netwerk SBA's UAS Cluster-initiatiefen te veel andere om op te noemen.

Blijf kijken! Er zullen veel updates zijn in 2024, inclusief belangrijke product- en projectaankondigingen! Gelukkig nieuwjaar voor jou en de jouwen en we hopen dat je een veilige en succesvolle start van 2024 hebt!

– Kraettli L. Epperson, CEO, Vigilant Aerospace Systems, Inc.

Laatste intelligentie