Zephyrnet Logosu

Fintech Kahve Molası – Johnathan Dixon, Eventus

Tarih:

Merhaba arkadaşlar, Fintech Coffee Break'e hoş geldiniz. Ben sunucunuz Isabelle Castro. Bu hafta kahve molamı, Düzenleyici İşler Direktörü Jonathan Dixon ile paylaştım. Eventus.

Bu yıl, kripto ile ilgili düzenleyiciler üzerindeki artan baskıyı görmezden gelmek zor oldu. İster engellensin ister kucaklansın, sektör net yönergeler için haykırıyor.

Bu yılın başlarında Avrupa, dijital varlıklara yönelik ilk kapsamlı düzenleyici çerçevelerden biri olan MICA yasasını geçirerek tarih yazdı. Henüz bir ilk adım olsa da sektör için çok önemli bir adım.

Eventus, yasal uyumluluğun önemli bir parçası olan küresel ölçekte ticaret gözetimine odaklanır. Bu yüzden, MICA'nın sahip olabileceği sonuçlar hakkında konuşmak için Jonathan'la oturdum. Avrupa kuralları, Avrupa'daki işletmeler üzerindeki etkisi ve işletmelerin nasıl kalabileceği hakkında konuştuk.

İLGİLİ: Fintech Kahve Molası – Federico Travella, Novicap

Isabelle Castro:

Bugün nasılsınız?

Johnathan Dixon: 1:00

İyiyim. Merhaba Isabella. Güzel bir gün. İnşaatçıları içeri aldım. Bahçeye yeni bir zemin kaplaması yapıyorum. Yani bugün büyük maceralar ve güzel şeyler var. Bu yüzden burada olduğum için gerçekten çok mutluyum.

Isabelle Castro: 1:10

Yaz için her şey hazırlandı. Mükemmel. Bunu sevdim. Başlangıç ​​olarak, sabahları sizi neyin uyandırdığından başlayacağım.

Johnathan Dixon: 1:23

Sabahları beni uyandıran iki ana şey var, biri çok miktarda kahve. Köpeklerime gelince, yatağa atlayan ve her sabah yaklaşık 630'da beslenmek için çok heyecanlı olan üç köpeğim var. Yani bu iki şey, kesinlikle işim açısından beni ayağa kaldırıyor. Bu, bana gerçekten neyin ilham verdiği ve ne yapmayı sevdiğimle ilgili bir soru ve ben, iyi ya da kötü, ticaret olaylarını seviyorum, bu beni gerçekten heyecanlandırıyor. Beni ayaklarımın üzerinde tutan ve çok çalışmamı sağlayan bir şirket olarak etkinliklerde çalışmak gerçekten heyecan verici bir yer olduğunu düşünüyorum. Yani kafein, kafein ve köpeklerden vazgeçmek açısından bana iş için ilham vermesi açısından, yaptığım işi kesinlikle sevmek.

Isabelle Castro: 2:03

İyi iyi. Özellikle mikro düzenlemelerin yürürlüğe girmesiyle birlikte ticaret gözetimi hakkında daha fazla şey öğreneceğim için heyecanlıyım. Ama ondan önce, bize biraz olay çıkarmak için kariyer yolculuğunuzdan biraz bahsederek başlamaya ne dersiniz?

Johnathan Dixon: 2:19

Evet tabi. Böylece iki kısma ayrılır. İlk bölüm ticaret öncesi işlemlerdi.Neden? City of London'da yaklaşık sekiz yıldır veri ve EMI ile uğraşmak ne kadar mantıklı. Daha sonra şehirdeki birinci sınıf bir bankanın ticaret etkinliğinde çalışmaya başladım. Yaklaşık dört veya beş yıl boyunca servet ticareti olay parçasına başkanlık ettim ve ayrıca orada da değildim. Ve sonra bazı zekice işten çıkarmalardan etkilendim, danışmanlık olarak çalışmaya başladım. Bunu kısa bir süre için yaptım, hacme göre Avrupa'nın en büyük ve dünyanın en büyük kripto borsalarından biri olan Kraken'de çalışmak için kelle avına kapıldım. Ticaret etkinliklerine üç yıl boyunca başkanlık ettim ve ardından şu anda AMEA'nın Düzenleyici İşler direktörü olarak bulunduğum etkinliklerde çalışmaya başladım ve şimdiye kadarki yolculuğumdan kesinlikle keyif aldım.

Isabelle Castro: 3:10

Evet, bu gerçekten iyi bir yolculuk ve muhtemelen kripto endüstrisi hakkında da konuşacağımız her şeyi hesaba katıyor. Yani, evet, MICA'nın 2024'ün sonunda yürürlüğe girdiğini göreceğiz. Ama daha yeni onaylandı. Ayrıca süreçte olan başka düzenleyici rejimler de var. İngiltere'nin de yaklaşımlarına baktığını düşünüyorum. Halihazırda piyasada bulunan işletmeler üzerindeki etkisinin ne olacağını düşünüyorsunuz? MiCA ile nerede olduğumuzu bildiğimiz için MICA'ya odaklanacağız Evet, MiCA'nın işletmeler üzerindeki etkisi ne olacak?

Johnathan Dixon: 3:53

Bence işletmeler için büyük önem arz edecek birkaç alan var, bence gerçekten odaklanacağım üç alan yetkilendirme, böylece firmaların kendilerinin onaylanmasını ve MICA çerçevesinde çalışmaya kaydolmalarını sağlamak. . İkincisi, AML düzenlemeleri, yani KYC, tek bir standart müşteri tabanı yapmanızı sağlamak ve onaylandığında, bu ister kademeli doğrulama isterse nasıl benimsemek istiyorlar, eminim ilerledikçe daha fazla açıklama yapacağız, ancak esas olarak AML ve ikinci temel ilke, üçüncü olarak, ticarete bakıyorsunuz, bu nedenle şirketlerin meydana gelebilecek potansiyel manipülasyon vakalarının farkında olduğundan emin olmaya bakıyorsunuz. Ancak platformlar, platformlarında meydana gelebilecek her türlü vakayı kışkırtmıştır. Ve son olarak, tüm bu tür dördüncü anahtarla ilgili olarak, gerçekten kayıt tutma anlayışı, işlemlerinizin, müşterilerin ayrıntılı kayıtlarına sahip olmanız gerektiğini ve şirketlerinizde daha büyük bir düzenleme kapasitesi oluşturduğunuzu anlamanız gerektiğini ve bunu daha önce bir kez söyledim. başka bir podcast'te ve bu, uygun KYC ve uygun ticaret gözetimi yapmak için paranız yoksa, muhtemelen faaliyet gösterecek paranız da yoktur. müşterilerinize, çünkü MICA temelde perakendeciliği korumakla ilgilidir. Bence asıl mesele burada yatıyor ve biz bu konuda grevdeyiz.

Isabelle Castro: 5:15

Evet, uzun zaman oldu. Kripto alanında bunun gibi herhangi bir düzenleme uzun zaman alıyor. Bu nedenle pek çok insan MiCA'yı olumlu bir adım olarak görüyor ve diğerlerinin takip etmesi gereken bir adım. Durum bu mu? Bu sadece ilk adım mı? İnsanların bu konuda biraz gelişeceğini umuyor musunuz? Şu anki haliyle MICA hakkındaki görüşünüz nedir?

Johnathan Dixon: 5:42

Kişisel olarak gelişme derken çok temkinli davranacağım, çünkü o zaman şu ana kadar yapacağımız maçtan daha iyi Avrupa markamızdan daha iyi durumda olabileceğimizi söylemek istemiyorum. Birleşik Krallık'ta gördüğümüz HMT danışma belgesinin, Birleşik Krallık'ın mikanın gittiği yeri oldukça hızlı bir şekilde yakalamaya çalıştığını gösterdiğini söyleyebilirim. Bence bu olumlu bir şey. Ayrıca, dünyanın, dünyanın en büyük ticaret bloklarından birinin olduğu yeri takip edeceğini düşündüğünüz yerdeyiz, bence kripto, şirketlerin faaliyet göstermesi için güvenli ve emniyetli bir yer bulabilirse ve bu meyve verirse, geri kalanına yakışır. Dünyayı savaştırmak ve Avrupa'nın gittiği yere gitmek, ilk tatlı olması açısından çığır açan ve yeni olanın ne olduğunu söyleyebilirim. Ne yaptığı açısından. Kayıt tutma söz konusu olduğunda, ikinci yöntemin kapsadığını görmediğimiz bir şey değil. Piyasa barışı açısından aradığınız şey açısından ticaret gözetimi söz konusu olduğunda MMA söz konusu olduğunda görmediğimiz hiçbir şey yok. AML ve KYC düzenlemeleri söz konusu olduğunda ve insanlar ne yapmaları gerektiğini bildiklerinde muhtemelen çok orijinal bir şey değildir. Bu nedenle, personelin yeni bir beceri öğrenmek için eğitilmesine bakmıyoruz, personele bakıyoruz ve yeni endüstride mevcut bir beceriyi öğrenmek için eğitilirken bileşenler. Bence bu, dünyanın takip edebileceği liderleriniz olduğumuz anlamına geliyor. Bence bu, ABD'deki bazı siyasi zorlukların sadece insanları sınırı aşmasıyla ilgili. Demek istediğim, bazı şeyleri çizginin ötesine taşımak daha zor. Birleşik Krallık'ta siyasi sistemin çalışma şeklinin biraz daha kolay olduğunu düşünüyorum. Sanırım, örneğin Hong Kong gibi bazı yerlerde mevzuatın zaten uygulamaya konduğunu zaten gördük. Bir de bakıyorsunuz BAE'de zaten o afişi yapan bir yönetmelik var. Bu yüzden ciddi bir reform uygulamak için en büyük ticaret bloğu olduğunu düşünüyorum. Ticaret etkinlikleri söz konusu olduğunda teknik olarak ilk olacağını sanmıyorum. Ve son da olmayacak.

Isabelle Castro: 7:38

ABD'yi gündeme getirmenize sevindim. Demek istediğim, şu anda ABD'den bahsetmeden kripto düzenlemesi hakkında gerçekten konuşamazsınız. Açıkçası, şu anda olduğu gibi, ABD zaten yeterince düzenleme olduğu için bu duruşu alıyor. İnsanların sadece uyumlu olması gerekiyor. Yani, AML ve KYC. Ve bu tür şeyler, mikanın bu tür yönü, ABD'de insanların uyum sağlayabileceği ve mucitlerin ABD'de çalıştığı şeyler zaten mevcut. Yapabilecekleri yerde belirli bir uyumluluk seviyesini koruyorlar mı?

Johnathan Dixon: 8:27

Bence zorluk ABD'de yatıyor, özellikle ticaret gözetiminde gördüğümüz şey, düzenleme var uygulama ve uygulama için düzenleme ve size yaptığınızı söyleyene kadar neyi yanlış yaptığınızı bilmiyorsunuz. yanlış Sağ. Yani insanlar gidince vakalar mı çıkıyor? Hayır, bunlar menkul kıymetler, menkul kıymetler olduklarına karar verdik. Bu nedenle, bunlarla ilgili manipülatif veya içeriden bilgi olduğunu düşündüğümüz herhangi bir ticaret faaliyeti artık bizim yetki alanımıza girecektir. Ve bu, düzenleyici kesinliği olmayan müşteriler için zordur ve kripto varlıklarının tanımı kesinlikle yardımcı olacaktır. Yaptırımlara gelince. Yaptırım faaliyetinin ihlali nedeniyle ABD'de alınan para cezalarını gördük. Bunlar her yerde bulunur, bilinen firmalardır, ne yapmaları gerektiğini bilirler, konu yeterli yaptırım tarama süreçlerine sahip olduklarından emin olmak söz konusu olduğunda temellerini ele almaları gerekir, bunun AML Kuralları için de çok benzer olduğunu söyleyebilirim. Birinci seviye bir borsada çalıştığım için kolluk kuvvetleriyle yakın çalışmalar olduğunu biliyorum. Ve bu yerlerdeki deneyimlerime göre, düzenleyici kurumlarla, özellikle olayların yasa uygulama tarafıyla iyi ilişkiler sürdürmenin çok, çok, çok üstündeler, bunun değişeceğini düşünmüyorum, devam edeceğini düşünüyorum Açık. Genel olarak konuşursak, çalıştığım yerlerin ayrıntılarından bahsetmek yerine, firmaların gerçekten her şeyin üstünde kalmaları ve bu risklerin nerede ortaya çıkabileceği konusunda proaktif olmaları gerektiğini not etmenin önemli olduğunu düşünüyorum. Yani evet, kripto söz konusu olduğunda SEC'in piyasa manipülasyonu davalarını uygulama hakkına ne ölçüde sahip olması gerektiğini tartışabilirsiniz. Ancak, yerinde olması gereken şeyin, piyasa manipülasyonu açısından bir riski anlamak olduğu tartışılabilir. Peki platformumun geri kalanında ne düşünüyorum? Oraya nasıl daha hızlı gidebilirim? Örneğin, bu riskleri anlayan ve bizimle çalışan ve platformumuzu ve müşterilerimizi görevi kötüye kullanmanın etkilerinden koruduğumuzu gösteren etkinlikler gibi bir şirkete sahip olduğumdan nasıl emin olabilirim? Bence şirketlerin risklerini anlamak, riske daha hızlı ulaşmak ve kendilerini proaktif bir şekilde koruduklarından emin olmak açısından gerçekten varmaları gereken yer burası. Para cezalarını beklemek yerine. Ekibimizi oluşturmak her zaman 100 milyon dolar ödemekten daha ucuzdur. İyi. Sadece öyle.

Isabelle Castro: 10:50

Hayır, bu kesinlikle mantıklı. Yine de, bu tür düzenlemelerin düzenleyiciler için uygulanmasının zor olacağını tahmin edebiliyorum ve özellikle ilk günlerde, bu çok yeni bir teknoloji. Düzenleyiciler için ileriye dönük en büyük zorluklardan bazılarının neler olabileceğini düşünüyorsunuz, örneğin MICA ile.

Johnathan Dixon: 11:25

Nasıl düzenleneceği ve uygulanacağı açısından, düzenlemenin kör olduğu veya firmaların uyumlu olması gerektiği zaman arasında kaçınılmaz olarak biraz gecikme olacağını düşünüyorum. Ve sonra yaptırım eylemi, sadece suiistimal kanıtı oluşturmak zaman aldığından, eksiklikler ve süreçlere ilişkin kanıt oluşturmak zaman aldığından, bir yaptırım eylemi başlatmak zaman alabilir. Şahsen, bazı test vakaları olacaklarını düşünüyorum, muhtemelen daha büyük oyunculardan bazılarını seçecekler. Ve bir arıza gördükleri ve iletişim özelliklerini, gelişmiş planları ve risk değerlendirmelerini veya AML için risk değerlendirmelerini işledikleri yer. Muhtemelen oyuncu için bir örnek alacaklar ve para cezasının nereye gideceğini görmek için zorlayacaklar, çünkü henüz canlı olarak yayınlandığını görmedik. Performansta herhangi bir bozulma görmedik. Düzenleme sonrası henüz herhangi bir suiistimal meydana geldiğini görmedik. Ancak bu, piyasa manipülasyonunun gerçekleşemeyeceğini söylemekle ilgili değil. Örneğin, meydana gelirse, onu yakalamak, rapor etmek ve onunla başa çıkmak için bir sürece sahip olmanız gerektiğini söylemekle ilgilidir. Bu yüzden, insanların kara para aklamaya çalışmasını asla durdurmayacağız, insanların piyasayı kötüye kullanmasını asla engellemeyeceğiz. Yapmaya çalıştığımız şey, bunun olduğu yerde, bu insanlarla ilgilenmek için bir süreç olduğundan emin olmaktır. Avrupa'da veya bireysel olarak üye devletlerde bu tırmanışlar ve uyarılarla ilgilenen bir ekip var. Ve onlara karşı yaptırımların uygulandığının farkında olacaklar. Bence götürülmesi gereken en önemli şey bu. Bu, bunun olamayacağını söylemekle ilgili değil. Bu, meydana geldiğinde bununla başa çıkmak için yürürlükte olan bir yaptırım süreci olmasını sağlamakla ilgili. bu mantıklı mı?

Isabelle Castro: 13:13

Evet, evet, kesinlikle. Sizce bunu yapacak kapasiteleri var mı? Yoksa bazı insanlarla konuştuğumu ve reg tech düzenleme teknolojisi hakkında konuşmaya başladıklarını mı düşünüyorsunuz? Buna ihtiyaç var mı? Yoksa finansal sistemler bir düzenleyici mi, MiCA gibi bu tür düzenlemeleri üstlenebilecek kadar sağlam mı?

Johnathan Dixon: 13:39

Bence daha büyük oyuncular genellikle yerinde sistemlere ve süreçlere sahip olacak çünkü bunu yapmak ekonomik açıdan mantıklı. Çünkü birden fazla yargı alanında faaliyet gösterecekseniz, bunlar muhtemelen satın alınan bazı yargı yetki alanları olacaktır. Yani her şey için toparlayabilirsiniz, bunu yapmak daha uygun maliyetlidir, her seferinde bir ülke yapmak yerine, her seferinde bir tür düzenlemenin olduğu her seferinde bir sisteme bakmak yerine, şimdi yapabilirseniz küresel olarak, onlar için daha mantıklı. Gitmek yerine sadece bir ülke yapacağız ve sonra bu ülke başka bir ülke ekleyeceğiz ve IP adresi nereye geliyor? Sadece gitmek mantıklı, doğrulamayı yırtacağız, sanki havalandırmaya çalıştım ve mantıklı gitmeye çalıştım, gözetim yapacağız, bu biraz daha mantıklı olma eğiliminde. Bence zorluklarla karşılaşabileceğiniz yerlerde, şimdiye kadar yapmak zorunda kalacak ekonomik zorunlulukları olmayan daha küçük geçmiş. Düzenleyici bir bakış açısıyla bunu şimdi yapmak zorunda olma zorunluluğuna sahip değiller. Ve gerçekten ön plana geldiğinde bunun değiştiği yer. Göreceğiz.

Şahsen bana göre, dijital varlık alanındaki oyuncuların bir konsolidasyonu olabilir ve bunlardan bazılarını her iki türde ve bir sorunla başa çıkmak için kaynaklarına sahip olmalarını sağlamanın bir şekilde birlikte gruplandırarak bulabilirsiniz. Dediğim gibi fotometrik, eğer bununla başa çıkacak kaynaklarınız yoksa piyasada oyuncu olacak kaynaklarınız da yok. Perakende sınıfının doğal olarak uyumlu olan yerlere de yöneleceğini düşünüyorum. Paranızın güvende olduğundan emin olmak istiyorsunuz, platformunuza güvendiğinizden emin olmak istiyorsunuz. Ve bunu daha önce kripto ve dijital varlıklar için ticaret olayları hakkında tartıştım. Yasal bir gereklilik olmadığında, müşterilerinizin kendilerini güvende hissetmelerini istersiniz, ister paralarını yatırsınlar, dijital varlık piyasasında adınızı oluşturmak 20 ila 20 yıl, 10 yıl sürer. Ve çalıştırmak 10 dakika sürebilir. İnsanlar alıntı yaptığınız sürece güvenemeyeceklerini düşünürlerse. Paralarının güvende olduğuna güvenemezlerse, hesaplarının güvende olmasını sağlamanın bir yolunu bulduğunuza güvenemezlerse, muhtemelen parayı size yatırmayacaklardır. Bence bu nedenler, muhtemelen bir dereceye kadar doğru şeyi yapan şirketlerle karşı karşıya kaldığımız anlamına geliyor, daha büyük şirketler doğru şeyi yaptıkça bir süre hazır olmaları gerekiyor. Küçük şirketler mücadele edebilir. gelişmek ve hayatta kalmak ve adaptasyon arttıkça büyümek, yoksa hepsi yol kenarında olacak. Maalesef, bu benim kişisel görüşüm.

Isabelle Castro: 16:13

Ama daha güvenli bir sistem yapacak gibi görünüyor.

Johnathan Dixon: 16:19

katılıyorum, MICA'nın asıl odak noktasının her zaman perakende olduğunu düşünüyorum. Ve bu gerçek bir itici güç oldu, parayla ilgilenen insanlar, müşteri parasını elinde tutan insanlar. Çaba ve odaklanma buradadır. Bu da, insanların korunduğundan emin olmak için yerinde sistemlere ve süreçlere ve event us gibi yerinde regtech çözümlerine sahip olmanız gerektiği anlamına gelir.

Isabelle Castro: 16:40

Şimdi ticaret gözetimine odaklanarak, ABD'nin sahip olduğu ticaret gözetim araçlarıyla, bu yaklaşan gelişmelere nasıl yaklaşıyorsunuz? Nasıl çalışırlar? Yaklaşan mika rollerine nasıl yaklaşıyorsun? Ve şirketler bunu yapmak için sizinle nasıl bir ilişki kuruyor?

Johnathan Dixon: 17:01

Evet, bu gerçekten iyi bir soru. Teşekkür ederim. Bu nedenle, risklerini anlayan ve riske olabildiğince çabuk ulaşan müşterilerimizden herhangi biriyle çalışmaya odaklanacağımız şekilde buna odaklanıyoruz. Bu da ne ticareti yaptıklarını anlamak anlamına mı geliyor? Nasıl ticaret yapıyorlar? Müşterileri neye benziyor? Ve işlerinin tüm bileşenlerini anlayarak, risklerle ve sunulan ürünlerle başa çıkmak için uygulamaya konulan çözümü daha iyi anlayabilirsiniz. Ve her zaman verdiğim örnek, Tesla hissesini taklit etmek çok zor olacak, yani, kovanız çok derin çıktı, çok büyük bir risk almanız gerekecek. Okumak, riski emmek için çok büyük bir yetenek, onu yüzde x oranında hareket ettirmeye çalışın ve yeterli para kazanın. Ve aynı şekilde, birden fazla borsada alım satım yaparken bile Bitcoin fiyatını taklit etmek oldukça zor olacak, ceplerinizin çok derin olması, bunu yapmak için büyük miktarda riski önlemeniz gerekiyor. Ama Jonathan Coyne'u tam olarak ifşa etmek istiyorsanız, benim ana inancım, kişisel müşterim, aktif olarak golf oynamak için para teklif etmek istiyorlar. Ve bu, madeni para başına 10 dolardan işlem görüyor ve günde veya haftada yalnızca 30,000 dolarlık işlem hacmi var, fiyatı etkilemek için ceplerinizin derin olmasına gerek yok. Ve çok sayıda düşük değerli madeni paranız veya düşük değerli dijital varlıklarınız varsa ve hacminizin çoğu oradaysa, bunların manipüle edildiğini söylemiyoruz, ancak insanların bunu yapma kapasitesi daha büyük olacaktır.

Yani tüm manipülasyon stratejilerinden haberdar olmayabilirsiniz. Bitcoin ticareti yapıyor olsanız da, daha düşük hacimli madeni paralarla ticaret yapmıyorsanız, sadece ticaret yapmıyorsunuz, sadece gerçekten yüksek oranda işlem gören şeyleri takas ediyorsunuz. Herhangi bir müşterinin bunu yaptığını söylemiyorum, bana varsayımsal bir örnek verin. O zaman daha çok yıkama ticaretiyle, çapraz ticaretle veya belirli fiyat noktalarında yüksek likidite izlenimi veren stratejilerle ilgilenebilirsiniz. , sipariş defterinizde yüksek likidite, durum böyle olabilir veya olmayabilir. Doğal olarak, çoğu borsa aynı türden etkileri izleyecek ve çoğu banka aynı tür şeyleri izleyecek, canavarın doğası, hepiniz aynı aktiviteyi arıyorsunuz. Ancak uygulama stratejisi açısından, önce neyi, nasıl yapacağınız, işin gerçekten kapsadığı ve aradığı riskin anlaşılmasına bağlıdır. Bunun güçlü yanlarımızdan biri olduğunu söyleyebilirim. Bazı harika araçlarımız var, olaylar hakkında süper bilgili bazı harika insanlar var, ister ben, ister satış ekibi, ister müşteri destek uzmanları, daha hızlı risk almak için ne yapmanız gerektiğini gerçekten anlıyorlar ve anahtar da bu. şey, riskleri anlayın, daha hızlı olun ve işi koruyun.

Isabelle Castro: 19:47

Sizce bu tür bir genel bakış müşterilerinizin MICA'ya kesinlikle hazır olduğunu ve ticaret gözetimi düzeyinde ticaretin mika uyumu için gerekli olduğunu ancak genel bir görüşe sahip olduğunuzu düşünüyor musunuz? Alandaki diğer şirketlerin bu düzeyde ticaret gözetimine hazır olduğunu düşünüyor musunuz?Temel olarak?

Johnathan Dixon: 20:14

Evet, hayır, sanırım, sanırım, ne yapmaları gerektiğinin farkında olduklarını söyleyebilirim. Farkında değillerse iş yapmamaları gerekir. Ama yapmaları gerekenlerin çoğunu söyleyebilirim. Ya da muhtemelen hepsi değiller. Ama orada olmaları gerekiyor mu? Hayır, planı uygulamaya hazırlanmak, hazırlanmak için zamanları var. O yolculukta olduklarını düşünüyor muyum? Çok da uzak olmayan bir gelecekte yola çıkacağınız o trene binme planını şimdi yapmasalar çok derdim. Okumak zorunda olmadıklarının ana çıkarım olduğunu söyleyebilirim, şimdi sadece buna hazırlanmaları gerekiyor, ihtiyaç duydukları zamanda orada olacaklarından emin olmak için o yolculuğa çıkmaları gerekiyor. 2024'te olmak Ve birkaç kez söylediğim noktalardan birine geri dönüyor. Bu nedenle, çözümü yapmaya gücünüz yetmiyorsa, yerinde bir gözetim platformunuz olduğundan emin olmak için RegTech çözümlerinin rekabete verdiği yanıtları kullanmak için kendimi tekrar ettiğim için özür dilerim. İş hayatında olmayı göze alamazsınız. Bence şirketler bunun farkında olacak ve yapacaklar. Ve bu, örneğin Avrupa'daki yüksek frekanslı tüccarlar için her zaman böyleydi ve bazıları gitti. Aksesuar dükkanları, evet, çok fazla ticaret yapıyoruz, ancak gözetlemeye paramız yetmiyor, bu bizim için çok pahalı dedi. Ve FCA ve diğer düzenleyiciler gitti. Tamam, o zaman antrenman yapmaya paran yetmez. Artık gidebilirsin, o kadar. Yani, orijinal orijinal adamlarına geri dönen bu aksesuar dükkanlarından bazılarını buldunuz, patladılar ve beş yıl önce, evet, tekrar katılabilir miyiz? Yüksek frekanslı ticaret şirketinizin orijinal üyeleri olabilir miyiz? Ve Avrupa'daki bazı daha az yetenekli ve daha az gelişmiş borsalarla ticaret bazında talepler muhtemelen oraya gidecek, benim çözümüm bir araya gelecekler.Isabelle Castro: 21:58

Bu işletmelere ne gibi tavsiyelerde bulunursunuz? Senin gibi hissediyorum, yine, ticaret gözetimi yapmayı göze alamıyorsan, o zaman kaçmayı da göze alamazsın diyeceksin. Ama başka bir tavsiye verir misin?

Johnathan Dixon: 22:16

Eventus kullanıyorsanız sorun olmaz. Riskinizi anlıyorum ve işinizi anlıyorum. İşiniz için riskin nerede olduğunu anlamak için gerçekten çaba harcayacağınızı söyleyebilirim. Bence Events harika bir şirket Bence bu harika bir çözüm sunmayan herkes için çok iyi bir tavsiye. Ancak, gelişmiş bir çözüm sunabilirsiniz. İşinizin doğası gereği, ticaretinizin doğası göz önüne alındığında, riskinizi karşılayan bir şey inşa edebilirsiniz, bunu savunmuyorum demiyorum. Ancak riskinizin doğasını ve işinizin nasıl yürüdüğünü anlayana ve bir risk değerlendirmesi yapana kadar ne yapmanız gerektiğini bilemezsiniz. Şimdi, firmaların büyük çoğunluğunun bir reg tech çözümüne ihtiyaç duyacağını söyleyebilirim, büyük bir çoğunluk da buna ihtiyaç duyacaktır. Ama bazen yapılabilir. Ancak, riskinizi anlayana kadar bu değerlendirmeyi yapana kadar, risklerin nerede yattığını, manipülasyon stratejilerinin sizi nerede etkileyebileceğini bilmek için işinizi gözden geçirmesi için bir danışman, ticari etkinlik uzmanı veya ticari ilerleme yöneticisi tutar mısınız? ticaret risklerinin içinde. Yönetmeliğe aykırı düşeceksin. Bu yüzden çok sıkıcı bir şekilde seni yakacağımı defalarca söyledim demezdim. kendi kendine konuşma, riskinizi anlamakla ilgilidir. Ama ben sadece risk değerlendirmesini yapın, riskleri yapın, riskinizi anlayın ve bundan yola çıkın derim. Sadece bu düzenlemelerle ilgili olan insanlardır, ancak genel olarak insanlar risklerine dikkat etmelidir. ve anlayın.Biraz daha, şimdi kapanış sorularına geçiyorum. Kişisel bir not olarak, en sevdiğiniz alıntı nedir. şimdi, çünkü görüşme boyunca kullandığımı tekrarlayacağım, ancak riski anlayın, riski daha hızlı alın, hakkımızda ve esasen menajerim, diye düşündüm. çok iyiydi Onu çaldım ve o olayı yaptığım her röportajım olarak kullandım. Bu yüzden riskinizi anlayın ve daha hızlı risk alın. Bence bu harika bir alıntı, çünkü az önce şöyle dediniz: İşinizin ne yaptığını ve riskinizin nerede olduğunu anlamıyorsanız, kendinizi ifşa etmiş olursunuz ve yangın çıktığında bir reg teknolojisi çözümüyle bu riske daha hızlı ulaşabilirsiniz. Sağlam bir uyumluluk işlevi ve risk altında olacağınız bir tutum oluşturmak için bir uzman işe almak. Yani evet, üzgünüm, risk aslında daha hızlı risk.

Isabelle Castro: 24:52

Güzel. Bunu severim. Röportajların tamamı gibi nasıl geçtiğini seviyorum. Bundan oldukça memnunum ve şimdi senin eğri top sorunun, en çok kime hayransın? Ve neden?

Johnathan Dixon: 25:07

Easy benim babam mı? Mülakat etkinliğimde bunu bana ve menajerime tekrar sordum. Yani senin hakkında konuşuyor musun? Nedenmiş? Oscar Wilde'dan harika bir alıntı var. Ve bu onun tarafından biraz yanlış olabilir, devam edin. Yani hayatta iki büyük problem vardır. Ve her erkek babası gibi olmayı isteyerek büyür ve asla öyle olmaz. Ve her kadın bir anne gibi olmayı istemeyerek büyür. Ama her zaman, bunun bizden harika bir alıntı olduğunu düşündüm. Açıkçası çok komik, çok esprili bir adam. Ama babam çok başarılı bir hayat yaşıyor. Londra için sekiz numaraydı, 17 yaşında İrlandalı. Afrika'ya Yeni Zelanda'ya karşı oynadı. Finans direktörü oldu, 201 yaşında büyüdü, çok iyi bir çocuk, bu benim kız kardeşim olurdu. Ve ortalama bir çocuk ve benim en azından çok sevgi dolu, başarılı, mutlu bir evliliğimiz olduğunda ve o tamamen cömert bir 30. İyi adam. Ve bana söylediği şeylerden biri şuydu, yukarı çıkarken insanlara karşı her zaman iyi ol, aşağı inerken onlarla ne zaman karşılaşacağını asla bilemezsin, bak, tüm güzel sözler çıkıyor.

Isabelle Castro: 26:20

Ve harikaydı, bir fiyatına üç tane aldım.

Johnathan Dixon: 26:24

Ben sadece çok hoş ve çok başarılı bir adam değilim. Aynı zamanda ona her zaman zamanını veren biri. Ve yaşlandı ve eskisi kadar zinde ve yetenekli değil ve 70'lerinin başında hala spor salonuna gidiyor. Şimdi yapamaz. Ama her şey için çok, çok, çok minnettarım. Bana verdiği tüm fırsatları verdi. Ve bana verdiği aşk beni bulunduğum yere getirdi. Yani babam geçti ve ben o kaideye oturacaktım ve muhtemelen Allah, Oscar Wilde sahip olduğu her şeyi asla tam olarak başaramayacaktı. Ama yaklaşabilirsem, mutlu bir adam olacağım.

Isabelle Castro: 26:56

Evet, kulağa harika geliyor. Onunla tanışmayı çok isterim. Bir dahaki sefere onu da podcast'e ekle. biz getirebiliriz

Johnathan Dixon: 27:04

Karım babamı muhtemelen benden daha çok seviyor. Ve hepsi eski kız arkadaşlar için. Hepsinin geçmişini dinle. babanı seviyorum Anladım?

Isabelle Castro: 27:15

Tamam, bu son soruydu. İnsanlar sizi nasıl ele geçirebilir veya sizi takip edebilir? Veya herhangi bir şey?

Johnathan Dixon: 27:25

Cep numaramı vermiyorum. sonuçta.LinkedIn'de adım Jonathan Dixon.Şirketime adresimi vermeye çalışmıyorum, LinkedIn'de kendimi veriyorum. Herhangi bir sorusu olan varsa, eminim bu podcast onlara ulaşacaktır. Onları almaktan her zaman mutlu olurum. İletişim bilgilerimin etkinlik web sitesi olabileceğini düşünüyorum. Dolayısıyla, web sitesinde mevcutsa, bana ulaşabilirsiniz, soruları yanıtlamaktan her zaman memnuniyet duyarım. Satıcılardan tuhaf ilgili e-postalar alıyorum. Etkinliklerin web sitesinde mevcut olduğundan eminim. Sorularınız için bana ulaşın. Sohbet etmekten her zaman mutluluk duyarım.

Isabelle Castro: 28:00

Geldiğin için çok teşekkür ederim.Seninle konuşmaktan gerçekten zevk aldım. Ve evet, günün gerçekten iyi dinlensin.

Johnathan Dixon: 28:09

Teşekkür ederim ayrıca bir zevkti.

Isabelle Castro: 28:12

Her zaman olduğu gibi, kişisel LinkedIn'im veya Twitter @IZYCastrowrites üzerinden bana ulaşabilir ve sohbet edebilirsiniz. Ancak harika günlük içeriğe erişmek için LinkedIn, Twitter, Facebook veya Instagram'da Fintech Nexus'a göz atın. Ayrıca, yepyeni yapı gelen kutumuza da kaydolabilirsiniz. Daha fazla Fintech podcast eğlencesi için, Peter Renton ve Todd Anderson tarafından yayınlanan daha büyüleyici konuşmaları bulabileceğiniz web sitesine bakın. Benden bu kadar. Bir dahaki sefere kadar boş zamanınızın tadını çıkarın.

  • Isabelle, Fintech Nexus News için bir gazetecidir ve Fintech Coffee Break podcast'ini yönetir.

    Isabelle'in fintech'e olan ilgisi, akademik arayışları ve gazetecilik kariyeri boyunca sıklıkla ele aldığı bir konu olan, toplumun hızlı dijitalleşmesini ve potansiyelini anlama özleminden geliyor.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

spot_img

En Son İstihbarat

spot_img