Zephyrnet Logosu

Fintech Kahve Molası – Dani Fava, Envestnet

Tarih:

Dani Fava, Envestnet Ürün İnovasyonu Grup BaşkanıDani Fava, Envestnet Ürün İnovasyonu Grup Başkanı
Dani Fava, Envestnet Ürün İnovasyonu Grup Başkanı

Merhaba arkadaşlar, Fintech Kahve Molası'na hoş geldiniz. Ben ev sahibiniz Isabelle Castro'yum. Bu hafta, finansal danışmanlık için üretken yapay zekanın vaadi hakkında konuşmak üzere kahve molamda Envestnet'teki Ürün İnovasyonundan Sorumlu Dani Fava Grup Başkanı'na katıldım.

Yapay zekanın finans alanında yılın konularından biri olması nedeniyle ona teknolojinin finansal danışmanları ve hizmet verdikleri müşterileri nasıl etkilediğini sormak istedim. Özellikle, Gen AI kullanıcılarının karşılaştıkları hatalar ve halüsinasyonlar ve potansiyel düzenleyici değişikliklerle karşı karşıya kalırken alanın nasıl gelişeceği hakkındaki düşüncelerini almak istedim.

Isabelle Castro 0:39

Hey Dani, bugün nasılsın?

Dani Fava 0:42
Ben de çok iyiyim. Sizi görmek güzel.

Isabelle Castro 0:44
Sizi görmek güzel. Tanıştığıma memnun oldum. Bu konuşmayı sabırsızlıkla bekliyorum. Başlangıç ​​olarak, sabahları sizi ne uyandırır?

Dani Fava 0:53
Evet, yani pratik olarak sabahları köpeklerim beni kaldırıyor. Ama bence gerçekten ilham verici bir cevap istersiniz. Ve bunun hakkında biraz düşündüm. Ve sabahları beni uyandıran şey, bana benzeyen insanlara karşı birçok sorumluluk üstleniyor olmamdır. Bununla demek istediğim şu, biliyorsunuz, fintech sektöründeki finansal hizmetler alanında açıkça eşcinsel olduğunu açıklayan bir İspanyol kadın olmak oldukça nadir bir durum. Ve kendimi bir nevi Kuzey Yıldızı olarak görüyorum. Bu yüzden bana benzeyen insanların beni burada görmelerini, başarılı olduğumu, çalışmalarım hakkında konuşmalarını istiyorum ve onların, bizim gibi görünen insanlar tarafından inşa edilmeyen bir alanda kendilerini rahat hissederek benim adımlarımı takip etmelerini istiyorum.

Isabelle Castro 1:41
Bu çok ilham verici. Bununla iyi iş çıkardın. Ve evet, hikayenizden ilham aldım. Dinleyicilere Envestnet'e nasıl geldiğinizi ve bu noktaya kadar olan kariyer yolculuğunuzu anlatmaya ne dersiniz?

Dani Fava 1:56
Evet, yani fintech kariyerime gerçekten ilginç bir başlangıç ​​yaptım. Ve her şey üniversiteden mezun olup Wall Street'te ilk işime girdiğimde başladı. Ve o zamanlar küçük bir çocuğum vardı. Böylece Wall Street'teki işime, her gün kreşe getirdiğim bu yürümeye başlayan çocukla başladım ve Wall Street'teki bu ticaret masasındaki işim, piyasa açılmadan önce raporların çıktısını alıp tüccarlara teslim etmekti. Manhattan'a gidip, ofise koşup bu raporların çıktısını almak, biliyorsunuz, başa çıkılamaz hale gelmeye başladı. Çoğu zaman geç kalıyordum ve bu işi yürütmenin bir yolunu bulmam gerekiyordu. Ve kızımın kreşinin daha erken açılmasını sağlayamazdım. Yani yaptığım şey, işimi otomatikleştirebilmek için yazılımı etkili bir şekilde hacklemekti. Ve kendi kendime kodlamayı nasıl öğreneceğimi buldum. Otomatik raporları nasıl çalıştıracağımı ve bunları belirli tetikleyicilere göre belirli bir zamanda çalışacak şekilde nasıl planlayacağımı ve bunları yazıcıya nasıl göndereceğimi buldum, böylece sabah geldiğimde işimin yarısı tamamlanmıştı ve bunları yalnızca bana teslim edebilirdim. tüccar masaları. Bir gün kullandığım yazılım şirketinden bir telefon aldım. Ve hemen düşündüm. Ah, hayır, başım belada. Bu muhtemelen iyi bir şey değil diye düşünüyorum. Ama bana şunu söylediler, birisinin bunun nasıl yapılacağını, bu raporların nasıl otomatikleştirileceğini bulması çok nadir bir durum. Bu, insanlara bahsetmediğimiz bir tür özellik ve siz de ona nasıl arka kapı açacağınızı ve bunu nasıl yapacağınızı anladınız. İşle ilgileniyor musun? Böylece kariyerim ve fintech'im böyle başladı. Tabii ki bu işi ya arzudan ya da korkudan kabul ettim. Ama iyi sonuç verdi. O zamandan beri finansal hizmetler alanında üretkenlik araçlarını otomatikleştiriyor ve yaratıyorum.

Isabelle Castro 3:59
Tamam güzel. Ve evet, bu sizi Envestnet'e getirdi, ki bu da tamamen bununla alakalı değil mi?

Dani Fava 4:04
Şimdi her şey bununla ilgili. Aslına bakılırsa Envestnet'te ürün inovasyonu grup başkanıyım. Burada olmadan önce. Yaklaşık on yıldır TD Ameritrade'deydim ve orada İnovasyon Direktörü olarak görev yaptım. Bu yüzden, finansal danışmanlık fintech alanına daha fazla girdim, burada uzun yıllardır finansal danışmanlar için yazılımlar oluşturuyorum, böylece onların müşterilerine daha iyi hizmet verebilmeleri ve müşterilerinin kahramanı olabilmeleri mümkün oluyor. Bu sektörden ve şu ana kadar yaptıklarımdan gerçekten çok keyif aldım.

Isabelle Castro 4:40
Tamam harika. Finansal danışmanlıktan bahsettiğinize gerçekten çok sevindim çünkü sizinle bunun hakkında konuşmak istiyorum. Ancak her şeyden önce, bu yıl hakkında çok şey duyduğumuz üretken yapay zeka ve bunun nasıl büyük bir etki yaratacağı ve finansın tüm sektörlerinin iyi durumda olacağı konusunda odaklanmanızı ve fikirlerinizi almak istiyorum. genel olarak tüm sektörler, biz bu konuda şu anda neredeyiz dersiniz? Peki bunun nereye gittiğini görüyorsunuz?

Dani Fava 5:08
Bu büyük bir soru. Ve finansal danışmanlık alanında yaklaşık 15 yıldır yenilik yaptığımı söyleyerek sizi şaşırtacağımı sanmıyorum. Biliyorsunuz, makine öğrenimi ses teknolojisi, kripto para birimi robotik süreç otomasyonu ve tüm bunların finansal danışmanlık alanında uygulanabilirliğini deneyimledim. Hiçbir teknolojinin üretken yapay zeka konusunda önemli bir değişiklik yaratacağından bu kadar heyecanlanmadım ve bu kadar emin olmadım. Yani bu sorunuza cevap vermiyor. Şu anda üretken yapay zeka konusunda neredeyiz? Ve bir keşif anında olduğumuzu söyleyebilirim. Ve bence hiç bir bebeğin ellerini kullanabildiğini fark etmesini izledin, değil mi? Ve sanki, bu büyüleyici bir an, ellerine bakıyorlar ve diyorlar ki, Vay, her şeyi ellerimle kontrol edebiliyorum, ne kadar da olasılıklar dünyası açılıyor, bu. Ve yüzlerinde bunun izlemesi gerçekten eğlenceli bir şey olduğunu görmek hoşunuza gidebilir. Ve ben bu noktada üretken yapay zeka ile fintech alanında olduğumuzu hissediyorum, bu uyanışı yaşadık, bu keşif anındayız ve yaptığımız her şeye bakıyoruz ve şunu söylüyoruz: Vay be, üretken yapay zeka bu yerlerin hepsinde etkili olabilir. İlk önce nereye gideceğiz? Demek istediğim, olasılıklar sonsuzdur. İşte şu anda bu noktadayız. Ve bir nevi biliyorsunuz, yenilikçi olmak muhtemelen biliyorsunuzdur, bunlar bizim için yaşadığımız anlardır.

Isabelle Castro 6:44
Hmm, evet, hayır, kesinlikle, bence bu yıl diğer şeylerin yanı sıra üretken yapay zekanın olanakları etrafında yeni hikayeler açmakla geçti. En çok etkiyi nerede görüyorsunuz?

Dani Fava 7:01
Evet, merak ediyorum bu soruyu dünya çapında mı yoksa finansal danışmanlık alanında mı cevaplamamı istersiniz? İkisi birden?

Isabelle Castro 7:10
Peki, hadi finans sektörüne gidelim, sonra sizi finansal danışmanlık uygulamasına odaklayacağım. Evet.

Dani Fava 7:18
Evet. Bu yüzden finans sektöründe en büyük etkinin doğru ölçeklendirme yeteneği olacağını düşünüyorum. Dolayısıyla üretken yapay zekanın çok fazla üretkenlik katacağını düşünüyorum, önümüzdeki beş yıl içinde finansal hizmetler alanında üretkenliğin %30 artacağını tahmin ediyorum. Yani, herkesin çalıştırdığı raporlardan, bilgileri gözden geçirmeye, araştırma analistlerine, müşteri desteğine, ürünleri anlama, ürünleri karşılaştırmaya kadar her şey otomatikleştirilecek, konuşmaya dayalı olacak ve parmaklarınızın ucunda ve erişilebilir olacak. Bu da muazzam miktarda ölçek yaratan herkes. Bu yüzden genel ölçek ve erişilebilirliğin en çok değişen şey olacağını düşünüyorum.

Isabelle Castro 8:08
Tamam, tamam, bu gerçekten çok heyecan verici. Şimdi finansal danışmanlık uygulamasına odaklanacağım. Bu yıl boyunca bunun büyük bir etki yaratabileceğini düşünen birkaç kişiyle konuştum. Ama diğerleri Jen'in hâlâ hatalar yapması ve halüsinasyonlar görmesi nedeniyle onu A mali danışmanı gibi kullanmaktan çok uzakta olduğumuzu söylüyor. Ne düşünüyorsunuz?

Dani Fava 8:33
Evet, önce onlar alıyor. Yani iki kişi, değil mi, hâlâ hata yapıyoruz. Ama bu düşünceyi anlıyorum çünkü yapılabilecek hatalar daha önceki noktaya kadar daha büyük ölçekte yapılabilir, değil mi? Bu yüzden endişe için bir neden bırakıyor. Ve bu sadece yaptığı hatalar değil, aynı zamanda üretken yapay zeka ile ilgili bazı düzenleyici zorluklar da göreceğimizi düşünüyorum, özellikle SEC gibi yönetim organlarının en iyi cevaba nasıl ulaştığınızı gerçekten görmek istemesi gibi. Ve çalışmanızı göstermenizi istiyorlar. Ve üretken yapay zekayı kullanarak bunu yapmak çok zordur. Sadece bu kadar çok veri kullandığı ve bunları bu kadar hızlı dönüştürdüğü gerçeği göz önüne alındığında, karar vermek için izlediği yolu ve girdi olarak kullandığı tüm verileri tam olarak tespit etmek çok zordur. Ve bence sadece potansiyel hatalarla ilgili endişeler yok, aynı zamanda bir tür düzenleme sorunuyla da karşı karşıyayız. Ancak bu, bunun şu anda finansal danışmanlık alanında geçerli olmadığı anlamına gelmez. Sanırım önümüzdeki birkaç yıl boyunca insana inceleyebileceği bir yanıt veren üretken yapay zeka ürünleri göreceğiz. Bu, içerik oluşturmayı, sunum oluşturmayı, araştırma materyali oluşturmayı bildiğiniz anlamına mı gelir? Hatta Yatırım Önerileri tahsis önerileri ne olursa olsun cevaplarını vereceğiz? Biliyor musunuz, Orta Doğu'daki çatışma büyür ve kontrolden çıkan bir şeye dönüşürse portföyüm nasıl etkilenecek? Bu cevaplar bir mutemet tarafından verilebilir, değil mi? Dejeneratif yapay zeka cevabının nihai cevap olduğunu düşünmek zorunda değiliz; yapabileceğimiz şey, onu inceleyebilmeleri için güvenilir bir mali danışmanın ellerine bırakmaktır. Daha sonra bunun doğru, kabul edilebilir ve kendi felsefelerine uygun olduğuna karar verirlerse bunu müşterilerine teslim edebilirler. Ve bu tür ürünlerin müşteri hizmetleri de dahil olmak üzere pek çok alanda kullanıldığını görebiliyoruz, biliyorsunuz, bir cevap için arayabilirim. Telefonun diğer ucundaki kişi de hızlı bir şekilde yanıt almak için üretken yapay zekayı kullanıyor olabilir. Ama bana verilmeden önce bu cevabı gözden geçirecekler, bunu bir blogdaki bir sunumdaki sosyal medya gönderileri aracılığıyla tüm bu alanlarda yapabilirim, sanırım Gen AI'nin finansal alanda kullanıldığını göreceğiz. insan teslimatına insan müdahalesinin olduğu danışma alanı ve bu böyle olacak. Ve yakın vadede bu şekilde gerçekten etkili bir şekilde kullanılacağını düşünüyorum.

Isabelle Castro 11:24
Tamam, ben bile insan ve Gennai arasındaki bu tür koordinasyonu anlıyorum. Ancak hata yapsa bile yine de etkili bir araç mıdır?

Dani Fava 11:36
Bence de. Demek istediğim, bence insan gibi olma açısından GenAI'yi ele alalım. Ve buna karşılık, size yardımcı oluyor ve size çok hızlı bir şekilde ve elinden gelen en iyi şekilde yanıtlar veriyor ve hala öğreniyor, değil mi? Yani eğer bu rolü üstlenecek bir kişi varsa, o kişinin hatalı olduğunu düşünür müsünüz? Bazı zamanlar mı? Hayır, diyeceksiniz ki, bunun neden yanlış olduğunu öğrenmenize yardım edeyim. Ve bilmeni isterim ki sana öğretmeye devam edeceğim. Ve ben GenAI'ye tam olarak böyle bakıyorum, evet, yanlış olabilir, size yanlış bilgi verebilir, her zaman kontrol etmelisiniz ve bunu müjde olarak kullanmamalısınız. Ama biliyorsunuz, orada hala çok fazla değer var. Ve Gen AI ve makine öğreniminin genel olarak güzelliği, öğretilebilmesi ve uzmanlığınıza özel olarak öğretilebilmesidir. Yani hata yapsa da verimliliğin artması açısından gerçekten çok faydalı olacağını düşünüyorum.

Isabelle Castro 12:46
Tamam güzel. Peki, eğer başarılı olursa, başarılı bir şekilde uygulanırsa ve tüm bu düzenleyici hususları aşabilirsek, bunun müşteriler, tüketiciler ve bu finansal tavsiyeyi almak isteyen insanlar üzerindeki etkisini nasıl görüyorsunuz?

Dani Fava 13:07
Evet, gördüğüm en büyük iki şey var ölçek; bunu zaten söyledim, ama pratik anlamda bu ne anlama geliyor? Mali müşavirlik alanında çalışan danışmanlar, daha fazla müşteri ve potansiyel olarak daha da küçük müşteriler alabilmek için nasıl ölçeklenebileceğimi merak ettiler, değil mi, yani sektörde çok sık gördüğümüz şey, bir mali danışmanın alabileceği türden bir rakamdır Yaklaşık 100 haneyi etkin bir şekilde yönetiyoruz. Ve bunun ötesine geçerlerse hizmette bir miktar bozulma olur. Dolayısıyla bu 100 hanenin her birinin bireysel olarak belirli bir zenginlik eşiğinin üzerinde olmasını sağlamaya çalışıyorlar, bu da mali danışmanı karlı kılıyor. Bu tamamen anlaşılabilir bir durum. İş açısından bakıldığında. Üretken yapay zekanın yapacağı şey, danışmanın bunun çok ötesinde ölçeklendirme yapmasına izin vermek olacak, değil mi? Dolayısıyla, bireysel müşteri toplantısı için çok fazla toplantı hazırlığı yapmak zorunda kalmayacaklar, Gen AI ile müşteriye özel durum hakkında anında sohbet edebilirler, içeriği daha hızlı oluşturabilirler. Yani burada piyasaya inebilecek bir mali danışmanımız var, bu ne anlama geliyor? Tüketiciler açısından ise daha fazla erişilebilirlik anlamına geliyor. Ve beni gerçekten en çok heyecanlandıran şey de bu; daha fazla insanın finansal tavsiyeye, finansal ürünlere, iyi finansal kararlara ve eğitime kadar daha demokratik bir erişime sahip olması. Sektörümüz, bilerek ya da sadece endüstrinin karmaşıklığı nedeniyle, çok uzun zamandır, bilmenizi sağlayacak şekilde kapıda tutulmuştur. Doğru bilgiye, doğru finansal araçlara, doğru yatırımlara gelince, bu durum değişmek üzere. Ve bunun Amerikalıların ve emeklilerin yaşamları üzerinde gerçekten inanılmaz, derin bir etkisi olacağını düşünüyorum.

Isabelle Castro 15:17
Tamam tamam. Güzel. Yani asıl önemli olan ölçektir.

Dani Fava 15:22
Evet.

Isabelle Castro 15:24
Sanırım iki şey mi söyledin? iki şey söyler misin

Dani Fava 15:29
ölçek ve erişilebilirlik? Bu doğru. Evet. İkincisi erişilebilirlik.

Isabelle Castro 15:33
Tamam aşkım. Güzel. Tamam aşkım. Bu cevabı beğendim. Yani bu teknolojinin ancak yakın zamanda kullanıma sunulduğu açıktır. Ancak, bildiğiniz gibi, tüm ekonomik koşullar altında ve tüm bunların aksine, bunun şu anda özel bir öneme sahip olduğunu düşünüyor musunuz? Şimdi farklı bir anda olabileceğinden özellikle önemli mi?

Dani Fava 16:00
Sanırım, Yapay Zeka Kuşağı devrilme noktasına ne zaman ulaşırsa ulaşsın, ki inanıyorum ki devrilme noktasına ChatGPT halka açık hale geldiğinde ulaştı. Bu, bir nevi keşif aşamasını başlatan gerçek bir devrilme noktasıydı. Ancak bence herhangi bir zamanda, Gen AI o noktaya ulaştığında inanılmaz derecede etkili olurdu. Zamanın bu noktasında ilginç olan şey, sanırım odaklanıyoruz, paranın gerçekten duygularımıza bağlı olduğunu anlamaya başlıyoruz. Yani bunların bir kısmını her zaman biliyorduk, değil mi? Yani biz bunu her zaman biliyorduk ki, biliyorsunuz, finans ya da boşanmanın ya da bir ilişkideki sorunların ya da stresin en büyük sebebidir. Ve biz bunu her zaman istatistiksel olarak biliyorduk. Ama bence artık bir endüstri haline geldi, davranışsal finans bir endüstri haline geldi, parayı mutluluğa, sağlığı zenginliğe bağlamak gerçekten yeni başlayan bir endüstri. Ve burada gerçekten ilginç olan şey, tahsis, yatırım getirileri, risk profili oluşturma gibi geçmişte odaklandığımız birçok şeyin inanılmaz derecede otomatikleşeceğini ve serbest bırakılacağını düşünüyorum. davranışsal finansa odaklanmak için daha fazla zaman ve kaynak. Paranın duygularınızı, ruh halinizi, mutluluk indeksinizi etkileyen ne olduğunu, bunu düzeltmek ve doğru yöne işaret etmek için ölçmeye çalışacağız. Bu, bütün bir endüstrinin yok olup gittiğini düşünüyorum, artık üretkenliği artırabildiğimiz ve diğer pek çok şeyi otomatikleştirebildiğimiz için çok daha fazla hareket göreceğiz.

Isabelle Castro 17:52
Bu çok ilginç. Fintech'lerin hayal bile edemediğim şeyleri nasıl bulduğunu görmek için gerçekten sabırsızlanıyorum. Bu yüzden nasıl sonuçlanacağını görmek ilginç olacak. Gerçekten merak ediyorum, aslında Biden'ın AI ile ilgili idari emri yakın zamanda kabul edildi. Bu tür bir beslenmeyi nasıl görüyorsunuz? Biliyorum, her şey biraz havada mı? Peki bunun uygun olduğunu nasıl görüyorsunuz? büyümeyi mi tetikliyor?

Dani Fava 18:22
Evet. Sanırım bu tür bir bekle ve gör anına girecek pek çok şirket var, değil mi? Pek çok finansal hizmet şirketinin gerçekten muhafazakar olmasının iyi bir nedeni olduğunu düşünüyorum. Ve bu yeni teknolojinin, yatırım yapmadan ve onu kullanmaya başlamadan önce diğer insanlar için nasıl bir performans sergilediğini görmek istiyoruz. Ve düzenleyicilerden ne kadar netlik alırsak o kadar iyi durumda olacağımızı düşünüyorum. Ve bence bu her sektör için geçerli, kripto için de geçerli, biliyorsunuz, ABD hükümeti kriptoyu gerçekten düzenlemeye başladığında veya X setinin belirli ürünlerinin halka açık olmasına izin verdiğinde. İşte o zaman insanlar kendilerini gerçekten daha rahat hissetmeye başlıyorlar, tamam, ABD hükümeti, düzenleyici kurumlar buna gerçekten bakıyor ve bazı yasalar çıkarıyor, bu aslında daha fazla güvenlik hissi veriyor. Yani ne bildiğiniz önemli değil, genel anlamda tam bir yasak olmadığı sürece, bence ne olursa olsun, düzenleyici kurumlar, biliyorsunuz, GenAI için ortaya konmuş, sonuçta finansal alanda benimsenmesi için iyi bir şey haline geliyor. hizmetler sektörü.

Isabelle Castro 19:36
Peki tamam. Çok çok ilginç. Bu konudaki tüm düşünceleriniz için teşekkür ederiz. Kapanış sorularına geçeceğim. Peki başkalarına vermeniz konusunda size verilen bir tavsiye nedir? Bu kişisel profesyonel olabilir.

Dani Fava 19:51
Evet, bunu yapmayı düşündüm. Biraz da ilham verici olun ama aslında oldukça pragmatik bir cevap vereceğim. Yani bana verilen ve başkalarına vermem gereken tavsiye, çünkü bunun benim ve hem kişisel hem de profesyonel hayatım üzerinde gerçekten büyük bir etki yarattığını düşünüyorum, elinizden geldiğince dış kaynak kullanmaktır. Yani siz bu konuda büyümeye devam ettikçe, biliyorsunuz, bu hayatta, yapmaya alıştığınız ve artık dışarıdan temin edebileceğiniz şeyler var. En sevdiğim patronlarımdan biriyle bu konuşmayı yaptığımı hatırlıyorum ve dedim ki, şu anda, kendi zamanımda, gerçekten stresli hissediyorum çünkü yapacak çok işim var ve eve dönüyorum ve biliyorsun, çamaşır yıkamam ve yemek yapmam gerekiyor ve biliyorsun, ben bekar bir anneyim ve bu, mücadele ediyorum ve o bana dedi ki, biliyorsun, artık yeterince para kazanıyorsun bunların hepsini dışarıdan temin edin, bunu biliyorsunuz değil mi? Ve birisinin bana şunu söylemesi gerekti: Huh, sorun değil, değil mi, bu işleri dışarıdan temin edebilirim. Ve bence, özellikle kadınlar olarak, kendi omuzlarımıza o kadar çok şey yüklüyoruz ki, o kadar çok şeyin sorumluluğunu üstlenmemiz gerekiyor ki bazen durup şunu düşünmüyoruz: Hey, bu işi dışarıdan temin edebilirim. Bu da hayatımı çok kolaylaştırdı ve gerçekten tutkulu olduğum şeylere odaklanmamı sağladı. Ve gerçekten sevdiğim şeyler, yapmak istediğim ve çok anlamlı bulduğum işi yapmak için bana çok daha fazla boş zaman sağlıyor. Bildiğiniz gibi, daha fazla dış kaynak kullanmak. Bunlar ister kişisel görevler ister profesyonel görevler olsun, gerçekten yetki verme konusunda iyi olmanız ve neye odaklanacağınızı ve zamanınızı en iyi nerede harcayacağınızı bilmeniz gerekir.

Isabelle Castro 21:35
Bu harika bir tavsiye. Demek istediğinizi anlıyorum, sanki birinin ya da kendinizin aynaya bakıp bunu yapmak için kendinize izin vermesi gerekiyormuş gibi. Çünkü aksi takdirde kendinizi çok ince bir şekilde yayarsınız. Bunu sana teşekkür etmek için buldum. Bu eğri soruyu beğendim. Eğer o bir günlüğüne başka bir kişiye dönüşebilseydi, kim olmayı seçerdin ve neden? Üzgünüm. Sessiz

Dani Fava 22:01
Oh hayır. Bu yüzden hiçbir hazırlığım olmadı çünkü ankete hiç katılmadım. Yani en dürüst cevabımı alacaksın. Aslında bir günlüğüne Marshall Mathers olurdum. İşte nedeni. Bilmeyenler için bu Eminem. Bu yüzden dünyada yaptıkları işte tartışmasız en iyi olan çok az insan olduğunu düşünüyorum. O kadar az insan var ki, belki Michael Jordan ve belki biliyorsunuz, yaptıkları işte kesinlikle en iyi olan birkaç kişi daha var. Ve bunu o kadar iyi yapıyorlar ki neredeyse onlara meydan okumaktan korkuyorsunuz. Ve mutlak en iyi durumda olmanın nasıl bir his olduğunu bilmek istiyorum. Yani bana göre Eminem, kelimelerin yoğun kullanıldığı tartışmasız en iyi söz yazarıdır. Ve şarkı sözü sadece, bilirsin, büyüleyici. Ve bir anlığına bu ayakkabılarla yaşayabilmenin, belki de sahtekarlık sendromuna sahip olmamak ve yaptığım işte en iyisi olduğumu bilmenin nasıl bir his olduğunu bilmek isterim. Sahneye adım atarsam, kendi içime dönüp bu yetkinliği yanımda taşıyabilmem benim için harika bir duygu olur diye düşünüyorum.

Isabelle Castro 23:22
Tamam, bu gerçekten güzel bir cevap. Sahtekarlık sendromuna yakalanıp yakalanmadığını merak ediyorum Evet, evet empoze ediliyor ve kendisi hakkında öğrenmenin gerçekten ilgi çekici olacağını düşünüyor ve ayrıca sizin bu tamamen eğri gibi olan ve yeni ortaya çıkan beğeninizden çok etkilendim aynen böyle bir şeyle. Bu yüzden çok etkilendim. Tebrikler. Bu gerçekten iyi bir cevaptı. Peki insanlar sizinle nasıl iletişime geçebilir ve sizi takip edebilir?

Dani Fava 23:51
Eskiden Twitter olarak bilinen, EMVDani olarak bilinen X kullanıcısıyım, yatırımların halka açık hisse senedi sembolü EMV, Dani benim adım yani @EMVDani, biliyorsun, Twitter'da gizleniyorum, insanların ne dediğini izliyorum, bazen ulaşabilesin diye bazı girdiler veriyorum ben oradayım.

Isabelle Castro 24:10
Tamam aşkım. Güzel. Zaman ayırdığın için çok teşekkürler. Seni programda görmekten gerçekten keyif aldım. Harika bir misafir oldunuz, o yüzden günün geri kalanını iyi geçirmenizi dileriz.

Dani Fava 24:17
Beni kabul ettiğin için teşekkürler Isabelle.

Isabelle Castro 24:20
Her zaman olduğu gibi bana ulaşabilir ve benimle veya kişisel LinkedIn veya Twitter IZYcastrowrite'larımla sohbet edebilirsiniz. Ancak harika günlük içeriğe erişim için LinkedIn, Twitter, Facebook veya Instagram'da Fintech Nexus'a göz atın. Ayrıca günlük bültenimize yepyeni yapısıyla gelen kutumuza kayıt olabilirsiniz. Daha fazla fintech podcast eğlencesi için, Peter Renton tarafından yayınlanan daha etkileyici konuşmaları bulabileceğiniz web sitesine göz atın. Benden bu kadar. Bir dahaki sefere kadar boş zamanınızın tadını çıkarın.

  • Isabelle Castro MargaroliIsabelle Castro Margaroli

    Isabelle, Fintech Nexus News için bir gazetecidir ve Fintech Coffee Break podcast'ini yönetir.

    Isabelle'in fintech'e olan ilgisi, akademik arayışları ve gazetecilik kariyeri boyunca sıklıkla ele aldığı bir konu olan, toplumun hızlı dijitalleşmesini ve potansiyelini anlama özleminden geliyor.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

spot_img

En Son İstihbarat

spot_img