Zephyrnet Logosu

Missouri Öğrenci Verilerinden En İyi Şekilde Yararlanıyor

Tarih:

Geçtiğimiz hafta, Missouri İlk ve Orta Öğretim Departmanı (DESE), SAS ortaklığıyla, akademik performansa ilişkin kullanımı kolay raporlar ve analizler sunan web tabanlı bir uygulama olan Missouri Veri Görselleştirme Aracını (MO DVT) başlattı. konu, yıl ve sınıfa göre toplanan başarı ve büyüme verilerini içerir. MO DVT, Missouri Büyüme Modeli verilerinin yorumlanması ve kullanılmasıyla ilgili paydaş sorularına yanıt olarak oluşturuldu.

Missouri Eğitim Komiseri Margie Vandeven ve SAS Eğitim Görselleştirme ve Analitik Çözümleri (EVAAS) Başkan Yardımcısı Dr. John White ile MO DVT'nin doğuşunu ve stratejik hedeflerini, Missouri'nin daha geniş eğitim programıyla entegrasyonunu tartışmak için ayrıntılara girme fırsatım oldu. stratejiler ve kaliteli verilerin Missouri okullarında karar almayı nasıl iyileştirdiği.

Hem Margie hem de John'a göre araç, eğitimcilerin öğrenci performansına ilişkin uzun vadeli verilere erişmesine, zaman içindeki ilerlemeyi takip etmesine ve iyileştirilecek alanları belirlemesine olanak tanıyor. Hem bireysel öğrenci hem de grup düzeyinde bilgiler sunarak öğretmenlerin öğretimi farklı öğrenci ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde uyarlamasına olanak tanır. Ayrıca dört günlük okul haftasının etkinliği gibi akademik etkileri analiz ederek politika düzeyinde karar almayı destekler.

Mevcut veri zenginliğini gerçekten kullanarak, artık öğretme ve öğrenmede iyileştirmeleri teşvik etmek için bu verileri anlamlı içgörülere dönüştürmeye odaklanıyoruz. Amaç, sürekli iyileştirme kültürünü teşvik etmek ve eğitimcileri öğrenci başarısını desteklemek için gereken araçlarla güçlendirmektir.

Konuşmadan öne çıkan bazı noktalar:

  • Öğretmenler için Uygulanabilir Veriler: Program, büyüme verilerini öğretmenler için eyleme dönüştürülebilir hale getirmeyi, bu verileri yalnızca sorumluluk amacıyla kullanmanın ötesine geçerek sınıf eğitimini bilgilendirmeyi ve bireysel öğrenci ihtiyaçlarını etkili bir şekilde desteklemeyi amaçlıyor.
  • Gizlilik ve güvenlik: Erişimin yetkili personelle sınırlı olması ve FERPA gibi düzenlemelere uyulması ile veri gizliliğini ve güvenliğini sağlamaya yönelik önlemler mevcuttur.
  • Boyuna Takip: Eğitimciler, öğrencinin zaman içindeki ilerlemesini takip edebilir, geçmiş verileri analiz edebilir ve gelecekteki performansa yönelik öngörülerde bulunarak hedefe yönelik müdahaleler ve destek sağlayabilir.
  • Grup Düzeyinde Analizler: Araç, hem bireysel öğrenci hem de grup düzeyinde öngörüler sağlayarak eğitimcilerin farklı öğrenci popülasyonları arasındaki eğilimleri, eşitsizlikleri ve en iyi uygulamaları belirlemesine olanak tanır.
  • Politika Düzeyinde Karar Verme: Program, gelecekteki stratejiler ve müdahaleler için bilgi sağlamak üzere dört günlük okul haftası gibi girişimlerin etkinliği gibi akademik etkileri analiz ederek politika düzeyinde karar almayı destekler.
  • Veri Okuryazarlığının Teşvik Edilmesi: Eğitimcilerin, öğrenci performans eğilimlerini anlamak, büyümeyi ölçmek ve iyileştirilecek alanları belirlemek için verilerle etkileşime geçmesi ve eğitimde veriye dayalı karar alma kültürünü teşvik etmesi teşvik edilmektedir.
  • Devamlı gelişme: Kapsamlı amaç, öğrenciler için olumlu sonuçlar elde etmek amacıyla veri içgörülerinden yararlanarak eğitimde sürekli iyileştirme kültürünü teşvik etmek ve eğitimcileri başarı için gereken araç ve bilgilerle güçlendirmektir.

Aşağıda kaydın makine tarafından oluşturulan bir metni bulunmaktadır:

Transkript 

00:00:04 Konuşmacı 1 

Tamam harika. Bugün bana katıldığınız için çok teşekkür ederim. Zaman ayırdığınız için gerçekten minnettarım. Meşgul olduğunu biliyorum. Bir sürü haber. Hemen konuya girelim. Doktor, belki programın başladığı yerden bahsederek başlayabilirsiniz. Artık kullanıcılarınız için aktif bir araç haline gelme noktasına gelmemiz ne kadar sürdü? 

00:00:23 Konuşmacı 2 

Missouri eyaletinde hesap verebilirlik kararlarımızı bilgilendirmek için büyüme verilerini kullanma geçmişimiz var. Ancak şu anda yaptığımız şey, bir adım daha ileri giderek, yalnızca eyalet düzeyinde hesap verebilirlik politikası karar alma sürecine bilgi sağlamak değil, aynı zamanda verileri gerçekten sınıfta öğretmenlerimiz için uygulanabilir hale getirmektir. 

00:00:45 Konuşmacı 2 

Ve olay gerçekten de burada. Öğrencilerimiz için gelişmeye ve performansa yardımcı olan şeyin, verileri gerçekten alıp öğretmenlerimiz için kullanılabilir, eyleme dönüştürülebilir bir yer haline getirebilmemiz olduğunu biliyoruz. 

00:00:59 Konuşmacı 1 

Evet. Ve John, bu alanda uzun zamandır çalıştığını biliyorum. En azından yıllar boyunca okuyucularımız ve dinleyicilerimiz için bazen veriler kirli bir kelime, biraz öcü olarak görülüyordu, özellikle de öğretmen düzeyine indiğinizde çoğu kendilerini düşünün. 

00:01:19 Konuşmacı 1 

Konu çocuklarına ve çocuklarına nasıl öğretileceğine gelince, sanatçılar, mutlaka bilim adamları değil. Pek çok şeyin değiştiğini düşünüyorum ama hâlâ bazı kalıntıların olduğunu düşünüyorum. Belki nasıl gördüğün hakkında biraz konuşabilirsin. 

00:01:32 Konuşmacı 1 

Bu araçların, Doktor'un bunun Müfettiş veya müdür için değil, öğretmenler için olduğunu söylediğinde destek olacağını düşünüyorum. 

00:01:42 Konuşmacı 3 

Evet bu doğru. Yani bu aracın gerçekten sağladığı şey, insanların zaman içindeki boylamsal verileri öğrenci düzeyinde görmesine, öğrencilerin 3. sınıftan başlayarak o yıl hangi sınıfta okuyor olurlarsa olsunlar tüm süreç boyunca ilerleyişlerini takip etmelerine olanak sağlamasıdır. bu hangi öğretmen. 

00:02:02 Konuşmacı 3 

Belki o sırada onlara ders veriyorsunuz? 

00:02:05 Konuşmacı 3 

Dolayısıyla bir öğretmenin, bir öğrencinin önceki yıllarda ve son yılda ne kadar büyüme kaydettiğini görmesine izin vermek, bireysel bir öğrenci için neyin en iyi olabileceğini anlamaya çalışırken gerçekten yararlı olabilir. Artık veriler yalnızca öğrenci düzeyinde öğrenci düzeyinde değil, aynı zamanda toplu olarak da mevcuttur. 

00:02:24 Konuşmacı 3 

Grup düzeyinde, belki okullar ve Elias için, böylece okullar ve Elias önceki yıllarda farklı stratejiler uygulayıp uygulamadıklarını görmek için büyüme verilerindeki trendler üzerinde düşünebilir. Farklı öğrenci gruplarında mümkün olan en fazla büyümeyi sağlamaya yardımcı olmak için en iyi ne işe yaramış olabilir? 

00:02:42 

Evet. 

00:02:43 Konuşmacı 1 

So ve II, verilerin kesilmesinin kirli bir kelime olduğunu ve bazen öcü olarak görüldüğünü ve yıllar içinde bunun en büyük nedenlerinden birinin öğrenci mahremiyeti konusundaki endişeler olduğunu belirttim, değil mi? Ve veri gizliliği ve bunun kullanımı. Belki bu çözümün, bunu ayrıntılı düzeyde elde etmekten bahsettiğinizle belirli bir şeyi nasıl ayırt edebildiğinden bahsedebilirsiniz. 

00:03:05 Konuşmacı 1 

Öğrenci. Yalnızca test puanları değil aynı zamanda ISP'ler veya davranışsal veriler söz konusu olduğunda bu veriler açısından korumaların olduğunu varsayacağım. 

00:03:17 

Evet. 

00:03:17 Konuşmacı 3 

Bu kesinlikle doğru. Yani sistem nedir, halka açık bir site erişimi var mı, ancak bu veriler yalnızca Los Angeles'taki okuldaki toplu düzeyde toplu düzeyde mevcut. Ancak sisteme girip bireysel öğrenci seviyesini görmek için herhangi bir bireysel erişim için oturum açma kimlik bilgilerine sahip olmanız gerekir. 

00:03:38 Konuşmacı 3 

Yapabilirsin. 

00:03:39 Konuşmacı 3 

O zaman bunun, bir eğitimcinin bulunduğu okula, hangi bireysel öğrencilere erişip verilere erişebildiğine bağlı olacağını biliyorsunuz. Bu nedenle, yalnızca güvenlik standartlarını ve gerekliliklerini sağlamak için FERPA gibi mevzuatın yanı sıra kesinlikle tüm güvenlik standartlarını ve gerekliliklerini takip ediyoruz. 

00:03:59 Konuşmacı 3 

Uygun bireysel eğitimcilerin uygun öğrenci seviyesine erişimi vardır. 

00:04:05 Konuşmacı 2 

Evet. Ve ben sadece, sadece bunun üzerinde duracağım. Sanırım bu muhtemelen yapacağımız ilk şey. 

00:04:09 Konuşmacı 2 

Emin olmak gerekiyor. 

00:04:10 Konuşmacı 2 

Herkes, bu verilerin her zaman en üst düzeyde korunmasını ve ebeveynlerimizin buna güvenmesini sağlayabiliriz. Tüm bu protokollerin yürürlükte olduğundan kesinlikle emin oluyoruz. 

00:04:22 Konuşmacı 1 

Evet. Beni boyayabilir misin? 

00:04:24 Konuşmacı 1 

Birazcık bir tür. 

00:04:25 Konuşmacı 1 

Hayattaki gün. 

00:04:26 Konuşmacı 1 

Bunun kullanımına gelince, özellikle de belki bir öğretmenden bahsederken, yani gün içinde bir nevi yürüyüş yapmak demek istiyorum, bunun hala günlük olarak mı yoksa sonunda başka bir şey için mi kullanılması amaçlanıyor? çeyreğin notlarını derlerken? Bana nasıl olmasını istediğine dair gerçek dünyadan örnekler verebilir misin? 

00:04:46 Konuşmacı 2 

Pekala, hayatımızın ilk gününden itibaren politika düzeyinde konuşacağım ve sonra bunu öğretmen düzeyine indirmeye çalışacağım. Dolayısıyla, yine şu anda kullanmakta olduğumuz belirli model, hâlâ elde ettiğimiz yıl sonu Devlet değerlendirme verilerine bağlıdır. 

00:05:04 Konuşmacı 2 

Tarihsel olarak önemliydi ama bazen biraz başarısız olabiliyordum ve işte şunu söylüyorum. 

00:05:09 Konuşmacı 2 

Demek istediğim, eğer öyleysek. 

00:05:10 Konuşmacı 2 

Yalnızca yeterlilik puanına odaklanın. Mesela bir çocuğun yeterli düzeyde nerede puan aldığına bakarsak, o zaman bu öğretmenlerin, ebeveynlerin ve hatta öğrencilerin hedefi haline gelir. Ve özellikle NCLB'nin uygulanmasından bu yana öğrendiklerimizi düşünüyorum. 

00:05:30 Konuşmacı 2 

On yıldan fazla bir süre önce, eğer sadece yeterliliğe odaklanırsanız, bu spektrumun her iki ucundaki çocukları da gözden kaçırabilirsiniz. Yani gerçekten gol atan çocuklar. 

00:05:40 Konuşmacı 2 

Bazen bu ne olursa olsun, ustalık kazanabilirler. Bu, tüm çocuklar için, hatta en yüksek performans gösterenler için bile, her düzeyde gelişme sağladığımızdan nasıl emin olacağımızı söyleyen katma değerli bir modeldir. Yani tüm bu çocuklara çok yakından ilgi gösteriliyor ve tüm öğretmenler her çocuğa dikkat ediyor. 

00:06:01 Konuşmacı 2 

Beni yanlış anlamayın, kesinlikle öyleler. Ama ben şuradan bahsediyorum. 

00:06:04 Konuşmacı 2 

Eyalet düzeyinde ne zaman? 

00:06:05 Konuşmacı 2 

Öyle bir tabir duyardık ki. 

00:06:10 Konuşmacı 2 

Bazen öğretmenler veya okul bölgeleri, yeterlilikte bir seviyeyi geçmek üzere olan çocuklar gibi bizim baloncuk çocuklarımız olarak adlandırır ve büyüme modelinin yaptığı şey şöyle der: hey, hadi listedeki her bir çocuğa dikkat edelim ve bakalım yeterliliğin ne kadar altındalar. Ve onları buna doğru hareket ettireceğiz ya da öyle olsunlar. 

00:06:30 Konuşmacı 2 

Yeterliliğin çok üzerinde ve bunları en üst seviyeye çıkardığımızdan emin olmaya devam edeceğiz. 

00:06:36 Konuşmacı 2 

Başarılı olanlar daha da yüksek. Dolayısıyla eyalet düzeyindeki bizler için bu verilere bakmayı ve her bir çocuğa dikkat ettiğimizi söylemeyi seviyorum. Peki o zaman öğretmen bu verileri nasıl alıyor? Orada, John'un da bu konu hakkında biraz daha konuşmasına izin vereceğim. Ancak bir öğretmen olarak sınıfta kimin yanında en etkili olduğumu bilmek ister misiniz? Gerçekten performansı hareket ettiriyorum. 

00:06:56 Konuşmacı 2 

Tüm çocuklar için mi? Yoksa bir adım geri çekilip "Tanrım, ne olduğunu merak ediyorum" diyebilir miyim? 

00:07:00 Konuşmacı 2 

Bu öğrenci grubuyla ilgili olarak ben bir öğretmen olarak o kadar da değere sahip değildim. Bu çocuklar için bu öğrenme fırsatını da ekleyin çünkü tüm öğrencilerle başarılı olmak istiyoruz. Daha sonra bu araç kutusuna birkaç araç daha eklersiniz. Ancak ilk sonuçların günlük operasyonel bir parça olduğunu söyleyemem çünkü. 

00:07:21 Konuşmacı 2 

Biz hâlâ olup bitenler hakkında konuşmak için her yıl aldığımız o devlet değerlendirmesine güveniyoruz, bu bize büyük bir güç veriyor. 

00:07:33 Konuşmacı 2 

Eyalet Eğitim Kurulu düzeyi veya diğerleri, hangi okulların gerçekten çeşitli öğrenci gruplarına hizmet ettiğini ve hala muazzam bir büyüme gösterdiğini söyleyebildiğimizde, hepsi bu. O zaman ne yaptıklarını söyleyebilirsiniz çünkü burada bu tür sonuçları görmek istediğimiz benzer bir nüfusa sahibiz. Bu ikisini bağlayabilir miyiz? 

00:07:53 Konuşmacı 2 

Okullar bu iki bölgeyi birbirine bağlayarak gelişme ve çocuklarımıza daha iyi hizmet verme ruhuyla neler oluyor diyebilir miyiz? 

00:08:04 Konuşmacı 3 

Evet. Yani, sadece bir ekleyeceğim. 

00:08:05 Konuşmacı 3 

Burada birkaç düşünce var. 

00:08:09 Konuşmacı 3 

Bir eğitimci bireysel öğrenci düzeyinde sisteme girdiğinde, o öğrencinin önceki tüm öğrenci sınav geçmişini görebilecektir. Komiserin dediği gibi her yıl yeni devlet değerlendirme verileriyle bu veriler sisteme yüklenecek ve dolayısıyla yeni değerlendirmeler yapılacaktı. 

00:08:26 Konuşmacı 3 

Bu sistemde yıllık olarak mevcuttur, ancak güvenlik ve erişim konusunda daha önce belirttiğiniz noktaya göre Kevin, yıl boyunca öğrenciler bir binadan diğerine geçebilir ve bu nedenle, öğrencilerin eyalette dolaşıp hareket etmelerini sağlamak için sistemin güncellenmesi gerekir. farklı binalara, izinlerin ve güvenliğin güncellenmesi için. 

00:08:47 Konuşmacı 3 

Ve eğitimci o anda sınıfında oturan öğrencilerin öğrenci düzeyindeki verilere erişebilir. Yani bu öyle bir şey ki. 

00:08:55 Konuşmacı 3 

Komiserin söylediği gibi, yıl boyunca güncellenen sistem artık sistem içinde olduğundan, bireysel bir eğitimci tüm test geçmişini, matematiği, okumayı ve eyalet değerlendirme sistemindeki çeşitli konuları görebilir, ne kadarına bakabilirler Geçmiş yıllarda bu öğrenci tarafından büyüme sağlanıyor. 

00:09:15 Konuşmacı 3 

Ayrıca ileriye bakabilirler. 

00:09:18 Konuşmacı 3 

Gelecekteki bir değerlendirmede başarı olasılığını elde etmek için daha proaktif bir şekilde, sınıflarında bir öğrenci görüyor olabilirler ve biz de o öğrencinin önceki tüm test verilerine ve görebileceğiniz ortalama deneyime dayanarak şunun gibi bir şey söylüyor olabiliriz: bu öğrencinin %70'i var. 

00:09:38 Konuşmacı 3 

Diyelim ki, uzman olma şansı. 

00:09:41 Konuşmacı 3 

Bir sonraki sınıf seviyesi değerlendirmesinde ise sınava girmediler. Dolayısıyla, o öğrencinin nerede olduğunu ölçmek için yıl boyunca bir tür ara değerlendirmeler uyguladıklarından, o öğrencinin yıl boyunca doğru yolda görünüp görünmediğini görmek için bu tahmin olasılığını tekrar değerlendirebilirler. 

00:09:58 Konuşmacı 3 

Ayrıca bu verileri bir seviyeye kadar topladığınızda öğrencilerin ne kadar büyüme kaydettiğini görebilirsiniz. Diyelim ki bunlar en düşük başarı grubunda veya en yüksek başarı grubundaydı. Öğrenci düzeyindeki verileri aşağıdaki gibi farklı öğrenci gruplarına ayırabilirsiniz. 

00:10:15 Konuşmacı 3 

Daha yüksek yoksulluğa sahip öğrenci gruplarınızın daha düşük yoksulluğa karşı veya İngilizce öğrenenlere karşı İngilizce bilmeyen öğrencilere karşı, sadece olup olmadığını görmek için. 

00:10:24 Konuşmacı 3 

Bireysel bir grup veya sınıftaki belirli bir konu, belirli öğrenci türleriyle daha fazla büyüme sağlıyorsunuz. Örneğin, beşinci sınıf matematik dersindeki bir grup öğretmen, en yüksek başarıya sahip öğrencileriyle gerçekten iyi durumda olabilir, ancak en düşük başarılı öğrencileriyle aynı düzeyde olmayabilir. Ya da tam tersi olabilir, böylece bu uygulamalar üzerinde düşünüp görebilirler. 

00:10:44 Konuşmacı 3 

En düşük başarıya sahip öğrencilerimizle, diğer bazı öğrencilerle yaptığımız kadar büyüme ve ilerleme kaydedebildiklerinden emin olmak için neleri biraz daha farklı yapabileceğimizi biliyorsunuz. Ayrıca bir okulun başka bir okulun yapabileceği büyüme miktarını görmesine olanak tanıyan pek çok karşılaştırmalı özellik de var. Bu da buna benzer. 

00:11:05 Konuşmacı 3 

Bir öğrenci grubunda, kendi binalarında benzer öğrenci gruplarına sahip olabilirler veya kendi binalarında başarı düzeyleri benzer bir öğrenci yapısına sahip olabilirler, böylece başka bir okul bulabilirler ve onları konumlandırarak belki tekrar en iyi uygulamaları paylaşabilirler veya biraz anlamaya çalışabilirler. farklı yaptıkları şeylerden daha iyisi, az ya da çok başarıya sahip olmaktır. 

00:11:25 Konuşmacı 3 

Öğrencileri ile birlikte. 

00:11:27 Konuşmacı 1 

Evet, öyle görünüyor ki, en iyi uygulamaları paylaşma fikri gerçekten güçlü bir şey ve bunu destekleyecek rakamlara sahip olduğunuzda, bu onu çok daha güçlü kılıyor. Eyalet düzeyinde başka girişimlerin de olduğunu biliyorum, dört günlük okul haftası gibi ileri geri giden girişimler. Bu tür verilerin nasıl olduğundan biraz bahseder misiniz? 

00:11:47 Konuşmacı 1 

Bu fikirlerin bazılarını güçlendirmeyi başardım. 

00:11:53 Konuşmacı 2 

Pekala, çalışmanın kendisinden ne elde etmeye çalıştığımız hakkında konuşarak başlayacağım ve sonra John'un bunu bizim için nasıl yapabildiklerini anlatmasına izin vereceğim. Ve Missouri eyaletindeki bizler için yine uzun bir süredir dört günlük bir okul haftası seçeneğimiz var, muhtemelen mevzuatın yürürlüğe girmesinden bu yana on yılı aşkın süredir. 

00:12:13 Konuşmacı 2 

Eskiden değiştirildiği zaman, yakıt, yakıt masrafları ve bilirsiniz, arıza sorunları ve buna benzer şeylerle ilgilenmeye çalışmaktı. Paradan tasarruf edebilir miyiz? 

00:12:26 Konuşmacı 2 

Ve aslında bu pek de başarılı olmadı. Bunun aslında çok iyi bir maliyet tasarrufu ölçütü olmadığını gördük. Bu nedenle pek çok bölge dört günlük okul haftasına gitmedi. Şu anda gördüğümüz şey, bazı bölgelerimizin öğretmenlerin işe alınması ve işte tutulmasında etkili bir yöntem olarak gördükleridir. 

00:12:46 Konuşmacı 2 

Strateji. Yani çok sayıda ilçemiz vardı, benim domino etkisi dediğim şey, burada bir bölgeniz var ve daha sonra komşu ilçeler de aynı şeyi yapmaya başlıyor çünkü aynı öğretmen havuzundan yararlanmaya çalışıyorlar. 

00:13:02 Konuşmacı 2 

Ve böylece yasa, İlk ve Orta Öğretim Departmanına, dört günlük okul haftasının akademik etkisinin gerçekten ne olduğuna bakma yetkisi veriyor. 

00:13:11 Konuşmacı 2 

Peki yapmalılar mı? 

00:13:11 Konuşmacı 2 

Bu seçeneği yerinde tutun, öyleydi. 

00:13:14 Konuşmacı 2 

Bizim çok, çok. 

00:13:15 Konuşmacı 2 

İlk soru tekrar bakmak, katma değer kavramına dönecek olursak, dört güne gitmek mi değer katıyor yoksa beş güne gitmek mi? 

00:13:23 Konuşmacı 2 

Peki nasıl? 

00:13:24 Konuşmacı 2 

Bunu ölçüyoruz. İşte o zaman Sass'a şunu söylemesi için çağrıda bulunduk: Akademisyeni bilgilendirmek için büyüme verilerine bakabilir miyiz? 

00:13:31 Konuşmacı 2 

Bununla ilgili olarak John'un konuşmasına izin vereceğim, ancak bir veri sorumlusu olarak bunun soğan kabuğunun yalnızca ilk katmanı olduğunu bilecek ve anlayacaksınız. Akademisyenler hakkında konuşmaya başladığımızda insanlar bunun katılımı etkileyip etkilemediğini merak ediyor. Gerçekten başarılı bir şekilde işe alım yapıyor mu ve öğretmenlerinizi elinizde tutmanıza yardımcı olmuyor mu? 

00:13:48 Konuşmacı 2 

Neler var? 

00:13:49 Konuşmacı 2 

Aileler bu duruma nasıl bakıyor? Sosyal anlamı nedir? Çocukları kim besliyor? 

00:13:53 Konuşmacı 2 

Ve bunu takip eden milyonlarca soru var. Bu nedenle, Sass'a olan talebimizin akademik etkiyi anlamamıza gerçekten yardımcı olması konusunda çok spesifik olmak isterim. Ve John, bu çalışmanın nasıl yapıldığı hakkında konuşmak için şimdi onu sana atacağım. 

00:14:09 Konuşmacı 3 

Evet. Dolayısıyla Missouri eyaletiyle yaptığımız tüm çalışmalar boylamsal öğrenci düzeyindeki verileri kullanmak üzerineydi. 

00:14:15 Konuşmacı 3 

Ve böylece eyalet çapındaki bu değerlendirmeler hakkında eyaletteki tüm öğrenciler için zaman içinde öğrenci düzeyinde çok fazla bilgiye sahibiz. Ve bu bize bu özel araştırma sorusuyla ilgili olarak okul bölgelerinin zaman içindeki başarı düzeylerini takip etmemizi sağladı. 

00:14:35 Konuşmacı 3 

Okul bölgesinin dört günlük değişiklikte nerede değişiklik yapmış olabileceğini belirleyin. 

00:14:39 Konuşmacı 3 

Tam hafta ve kendi önceki verilerini bir tür kontrol olarak kullanıp kullanmadıklarını görmek için. Dört günlük okul haftasına geçtiklerinde başarı bilgileri üzerinde önemli bir etki yarattılar mı ve belki farklı bir zamanda taşındıkları göz önüne alındığında, tüm okul bölgeleri için buna bakabildik. 

00:14:59 Konuşmacı 3 

Dört günlük okul haftasında sadece genel olarak ne kadar yüksek başarı elde edildiğine bakmadık. 

00:15:05 Konuşmacı 3 

Öyle miydi ve bir yere taşındıklarında bu ne kadar değişti? 

00:15:08 Konuşmacı 3 

Dört günlük okul. 

00:15:08 Konuşmacı 3 

Hafta. 

00:15:10 Konuşmacı 3 

Ancak büyüme verilerine de baktık, dolayısıyla büyüme verileri biraz farklı. Öğrencilerinin önceki başarı düzeyleri göz önüne alındığında öğrencilerde ne kadar büyüme sağladıklarını biliyor musunuz? Ve bu okul bölgelerinin büyüme miktarı bunu sağladı mı? 

00:15:25 Konuşmacı 3 

Bu tutar, dört günlük okul haftasına geçmelerinden önceki noktaya göre değişti ve cevap şuydu: Okul bölgeleri dört günlük okul haftasına geçtiğinde hem başarı hem de büyüme verilerinde gerçekten önemli bir yukarı veya aşağı hareket yoktu. . 

00:15:43 Konuşmacı 3 

Yani biz yaptık, yapmadık. 

00:15:45 Konuşmacı 3 

Bu akademik göstergelerde önemli bir değişiklik açısından herhangi bir şey bulun. 

00:15:50 Konuşmacı 3 

Komiserin bahsettiği gibi. 

00:15:52 Konuşmacı 1 

İlginç. Artık UM bu araç başlatıldığına ve kullanımda olduğuna göre, sırada ne var? 

00:16:00 Konuşmacı 1 

Yani ne var? 

00:16:01 Konuşmacı 1 

Belki bazıları için umutlar ve hedefler. 

00:16:05 Konuşmacı 1 

Bazı sürprizler değil, bazıları. Öğrenci deneyimini daha da geliştirmek için bu verileri kullanabileceğiniz bazı yeni fikirler. 

00:16:16 Konuşmacı 2 

Peki benim için. 

00:16:17 Konuşmacı 2 

Benim için yine eyalet düzeyinde, aracı bu kadar uzun süredir anlayan ve kullanan okul bölgelerinden gelen geri bildirimleri duyduğuma gerçekten çok sevindim. 

00:16:25 Konuşmacı 2 

Onlara bir puan veriyorlar ve bilgi olmadan verilen bir puan bir puandır, değil mi? Gerçekten öyle değilmiş gibi. Bunu anlıyoruz ve bunun sonraki adımları belirlemeye yardımcı olmadığının farkındayız. 

00:16:39 Konuşmacı 2 

Veya okul bölgesi veya öğretmen. Bu aracı okul bölgelerimizin ellerine vermenin, onların tekrar ötesine geçmelerine olanak sağlayacağını düşünüyoruz. Sadece bir karneye bakıp 'Tamam, nasıl yaparım, burada yapılması gereken bazı işleri nasıl dönüştürürüm? Ve yine bunu. 

00:16:59 Konuşmacı 2 

Her zaman bir yılda gerçekleşemez. Birden fazla trend verisine bakmak istiyorsunuz. Okulunuzda, çevrenizde olup bitenlere bakmak istiyorsunuz. 

00:17:05 Konuşmacı 2 

Ve veriler size şunu söylüyor, ama ben öyle görüyorum ki, bu yine bizden gerçekten yardım isteyen okul bölgelerinden geliyordu. Nasıl iyileşirim? İğneyi buraya nasıl hareket ettiririm? Ve bunu nasıl yapacağınız, her çocuğa elimizden gelen en iyi şekilde ulaştığımızdan emin olmanızdır. 

00:17:26 Konuşmacı 2 

Sağ. Bana göre bu heyecan verici. Ben. Neler yapabileceğimizi görmek beni heyecanlandırıyor. 

00:17:31 Konuşmacı 2 

Ve daha fazla bilgi toplayarak bu açıklamayı tamamlayacağım. Bunu milyonlarca kez duydunuz. Veri dünyasındaysanız, ancak veri açısından zengin ve bilgi açısından fakir olduğunuzda bu doğru, bu bir zorluktur, değil mi? Bir ton verimiz var. Peki bununla ne yapıyoruz ve bu bilgiyi nasıl kullanıyoruz? 

00:17:51 Konuşmacı 2 

Çocuklarımızın iyiliği için. 

00:17:54 Konuşmacı 1 

Evet. Peki John, son olarak düşündüğün bir şey var mı? 

00:17:56 Konuşmacı 3 

Evet, öyleyiz. Gerçekten çok heyecanlıyım. ben biziz. Bu bilgiyi daha erişilebilir hale getirmek ve eğitimcilerin eline sunabilmek için Missouri eyaletiyle birlikte çalışmaktan gerçekten gurur duyuyoruz. Bence, bu bilgiyi gerçekten görebildikleri zaman, onu çok sezgisel bulacaklar. 

00:18:15 Konuşmacı 3 

Yapabilecekler. 

00:18:16 Konuşmacı 3 

Verilere bireysel öğrenci düzeyinde bakın. 

00:18:19 Konuşmacı 3 

Olacaksın. 

00:18:20 Konuşmacı 3 

Büyümeyi ölçmenin neden bu kadar yararlı ve değerli olduğunu araştırmalarına yardımcı olmaya başlayın. 

00:18:25 Konuşmacı 3 

Ve bunun kullanımını teşvik etmeye ve nereye gittiğini görmeye yardımcı olmaktan gerçekten heyecan duyuyoruz. 

00:18:30 Konuşmacı 1 

Çalışmanız için tebrikler ve bunun Missouri eyaletindeki öğrenciler üzerinde büyük bir etki yaratacağını biliyorum ve umarım bu içgörüleri paylaşmak bazı okuyucularımıza ve dinleyicilerimize, belki de kendi eyalet hükümetlerine biraz baskı yapma konusunda ilham verecektir. veri evlerini düzene sokun. Zaman ayırdığınız için tekrar teşekkürler. Gerçekten onu takdir ederim. 

00:18:49 Konuşmacı 2 

Teşekkür ederim. 

00:18:50 Konuşmacı 3 

Çok teşekkür ederim. 

Kevin, çevrimiçi, basılı ve yüz yüze markalar ve hedef kitleler oluşturma konusunda 25 yılı aşkın deneyime sahip, ileri görüşlü bir medya yöneticisidir. Toplum ve teknolojinin, özellikle de eğitim teknolojisinin kesişimini ele alan, beğenilen bir yazar, editör ve yorumcudur. Kevin'e şu adresten ulaşabilirsiniz: KevinHogan@eschoolnews.com
Kevin Hogan
Kevin Hogan'ın son gönderileri (Tümü)
spot_img

En Son İstihbarat

spot_img