Zephyrnet Logosu

Self Financial'ın CEO'su Julie Szudarek kredi oluşturma konusunda

Tarih:

Podcast'lerimizi beğeniyor musunuz? Gelecek bölümleri kaçırmayın! Lütfen abone ol butonuna basın AppleSpotifyYouTubeEn son içeriğimizle güncel kalmak için en sevdiğiniz podcast platformunu veya en sevdiğiniz podcast platformunu ziyaret edin. Desteğin için teşekkürler!

Julie Szudarek, Self Financial'ın CEO'su

Fintech ortaya çıkana kadar iş kredi kurmaya geldiğinde ciddi bir sorun vardı. Önce kredi almadan kendi kredi puanınızı belirlemenin kolay bir yolu yoktu. Bu, Z kuşağı ve hatta kredi kartlarından kaçınan genç Y kuşağı için gerçek bir sorun haline geldi. Ancak çoğu insan için başarılı bir şekilde iyi bir kredi puanı oluşturmak, başka türlü kullanılamayacak kapıları açar. Fintech, hem kredi notunun belirlenmesine hem de önemli ölçüde düşen kredi notunun yeniden oluşturulmasına yardımcı olacak bazı yaratıcı çözümler üretti.

Fintech Bire Bir podcast'indeki bir sonraki konuğum, CEO'su Julie Szudarek. öz. Kurucu James Garvey'den görevi devralarak neredeyse altı aydır bu görevi sürdürüyor (bkz. James'in olduğu bölüm burada). Self, kredi oluşturma hesabının mucidiydi ve tüketiciler iyi bir kredi puanının öneminin her zamankinden daha fazla farkına vardıkça bu alan son birkaç yılda çok büyüdü.

Bu podcast'te şunları öğreneceksiniz:

  • Julie'yi Self'teki CEO rolüne çeken şey neydi?
  • Bugün Kendini nasıl tanımlıyor?
  • Benliğe gelen farklı insan türleri.
  • Kredi oluşturucu hesapları nasıl çalışır?
  • İnsanların 12 aylık programlarını tamamladıktan sonra yaptıkları şey.
  • Müşterilerinin Self'in en çok sevdiği şey.
  • Tipik Self müşterisinin kredi puanını ortalama ne kadar artırır?
  • Yeni kira ve fatura raporlama ürününün ayrıntıları.
  • Müşterileriyle finansal okuryazarlığa nasıl yaklaşıyorlar?
  • Kredi oluşturucu ürünlere yönelik eleştirilere nasıl yanıt veriyor?
  • Neden SpringFour ile ortak olmaya karar verdiler?
  • Mali sıkıntıya düştüklerinde müşterilerine yardımcı olmak için yaptıkları şey.
  • Neden NBA'de San Antonio Spurs'a sponsor olmaya karar verdiler?
  • Kısa ve orta vadede Self nereye gidiyor?

Aşağıdaki konuşmamızın transkripsiyonunu okuyun.

Peter Renton  00:01

Fintech Bire Bir podcast'ine hoş geldiniz. Ben Fintech Nexus'un Başkanı ve kurucu ortağı Peter Renton. Bu programı 2013'ten beri yapıyorum, bu da onu tüm fintech'teki en uzun soluklu birebir röportaj programı yapıyor. Bu yolculukta bana katıldığınız için çok teşekkür ederim.

Peter Renton  00:27

Başlamadan önce Fintech Nexus'un artık bir dijital medya şirketi olduğunu hatırlatmak isterim. Etkinlik işimizi sattık ve fintech alanında lider dijital medya şirketi olmaya %100 odaklandık. Bu sizin için ne anlama geliyor? Artık çeşitli dijital ürünler, web seminerleri, ayrıntılı teknik incelemeler, podcast'ler, e-posta patlamaları, reklamlar ve çok daha fazlası aracılığıyla 200,000'den fazla kişiden oluşan en büyük fintech topluluklarından biriyle etkileşime geçebilirsiniz. Size özel tasarlanmış özel bir program oluşturabiliriz. Kıdemli bir fintech kitlesine ulaşmak istiyorsanız lütfen bugün fintech nexus.com satış departmanıyla iletişime geçin.

Peter Renton  01:04

Bugünkü programda Julie Szudarek'e hoş geldin demekten büyük mutluluk duyuyorum. Self'in CEO'su ve Ekim 2023'ten beri bu görevi yürütüyor. Self gerçekten ilginç bir şirket, kredi oluşturma alanındalar, aslında kategoriyi büyük ölçüde icat ettiler. Temel ürünlerinden, nasıl çalıştığından, kimin için olduğundan bahsediyoruz, ayrıca piyasaya sürdükleri veya piyasaya sürmekte oldukları diğer bazı ürünlerden ve nasıl çalıştıklarından da bahsediyoruz. Ayrıca daha da önemlisi, Self'i kullanırken insanların kredi puanlarında ortalama olarak gördükleri iyileşmenin ölçümlerini paylaşıyor. Uygulama hakkında konuşuyor ve ben de ona 250,000 yorum ve 4.9 yıldız hakkında sorular soruyorum ki bu benim için son derece etkileyici. Finansal okuryazarlıktan bahsediyoruz. Kredi oluşturucu ürünleri eleştiren eleştirilere yanıt veriyor. SpringFour ile olan ilişkileri ve bunun neyle ilgili olduğu hakkında konuşuyoruz. İnsanlar kredi oluşturma ürününden mezun olduklarında ne yapacaklarını konuşuyoruz. Ayrıca NBA, San Antonio Spurs ve çok daha fazlasını da tartışıyoruz. Büyüleyici bir tartışmaydı. gösteriyi beğeneceğinizi umuyoruz.

Julie Szudarek  01:04

Çok teşekkür ederim. Burada olmaktan memnunum.

Peter Renton  01:10

Podcast'e hoş geldiniz. Julie.

Peter Renton  01:40

Tamam, o halde dinleyicilere kendiniz hakkında biraz bilgi vererek başlayalım. Self'den önce kariyerinizin önemli anlarından bazılarını anlatabilir misiniz?

Julie Szudarek  02:36

Elbette. Yani aslında 2023 yılının Temmuz ayında Birleşik Krallık'tan eve taşındık. Ayrılmadan hemen önce, adreslenebilir Avrupa pazarının yaklaşık %2'ini kapsayan çevrimiçi bir B75C eczane işi yürütüyordum. Ve Avrupa'daki eczane ABD'dekinden çok ama çok farklı. Walgreens yok, CVS yok, köşe eczacısı var. Dolayısıyla çevrimiçi bir oyuncu olmak, hem tüketici açısından hem de düzenleyici açıdan çok ilginçti. Ve gerçekten de bazı şeyler var, sanırım siz bunlara düzenleyici işlerin çalışması diyorsunuz, ki bu da çözmeye geliyor, sanırım burada benim için faydalı oldu. Bundan önce beni Avrupa'ya ve Birleşik Krallık'a getiren şey, merkezi Chicago'da bulunan Groupon için çalışıyor olmam ve uluslararası operasyonları yürütecek birine ihtiyaç duymalarıydı. Böylece, yaklaşık 2 milyar dolarlık ciroya sahip, 15 farklı ülkeyi kapsayan Groupon'un uluslararası faaliyetlerini yürütmek üzere Londra'ya gittim ve oradayken büyümeye ve süreç standardizasyonuna odaklandım. Ve ABD dışındaki istihdam piyasalarında faaliyet gösterme ve bununla birlikte gelen tüm eğlenceler hakkında çok şey öğrendim. Ve bu harika bir şeydi, Avrupa'da yaşamak benim için kariyer açısından harika bir deneyimdi, aynı zamanda ailem açısından da, bunu yaparken sahip olmamız gereken deneyimler açısından. Daha önce, genel merkezin bulunduğu Chicago'daki Groupon'da çalıştım, oradaki yerel işletmeyi yönettim, pazardaki çabalarımızı yönlendirdim ve Groupon'u gerçekten günlük bir anlaşmadan bir pazaryeri şirketine dönüştürdüm. Bundan önce, Expedia'nın satın aldığı bir seyahat şirketi olan Orbitz'de çalışıyordum ve daha önce birkaç danışmanlık firmasında çalışıyordum. Ve bir nevi biliyordum, bunu nasıl bildiğimi bilmiyorum, o yüzden bana nedenini soramazsınız ama küçük yaşlardan beri CEO olma hedefim vardı. Ve böylece kariyerim boyunca, bir nevi ona doğru ilerledim.

Peter Renton  04:34

Doğru doğru. Artık öylesin. Öncelikle Self'in ne zaman radarınıza girdiğini ve sizi bu şirketteki CEO rolüne çeken şeyin ne olduğunu konuşabilirsiniz.

Julie Szudarek  04:47

Bahsedildiği gibi, 2023 yılının Temmuz ayında İngiltere'den, Londra'dan evime döndüm. Ve gerçekten hayatımda ilk kez biraz zaman ayırıp iş arama fırsatı buldum. Önceleri bir nevi işi, kampüste işe alımları severdim, bir işe girerdim ve sonra başka bir iş gelirdi ve belki Cuma günü izin alıp Pazartesi günü yeni işe başlardım. Ve bu sadece buydu, bir nevi oldu. Ve şimdiye kadar yaptığım her işten memnunum. Ancak bu durumda gerçekten iş aramaya zamanım oldu. Ve düşünceli bir şekilde gidip iş aramak zorunda kaldım. Yaptığım ilk şeylerden biri, aradığım şeylerin, olması gereken ve olmaması gereken şeylerin bir listesini yapmak ve bu kriter listesinin ne olduğu konusunda oldukça ciddi olmaktı. Ve böylece konuşun, bu süre zarfında çok fazla ağ kurmayı kastediyorum. Bir gün bir kelle avcısından bir telefon aldım ve şöyle dediler: Hey, Self adında bir şirketimiz var, belki duymuşsundur. Ben de bilmiyorum dedim. Ve bu bir fintech. Ve bu, bu ve bu. Ve öğrendikçe, şirket, yönetim kuruluyla ve kurucusu James'le görüşme sürecinden geçerken, tıpkı benim olmazsa olmazlar listemdeki şeyler gibi işaretlenmeye başladı. Yani büyük yatırımcılar, bankadaki para, kanıtlanmış ürün pazarı uyumu, özenli bir şirket ve tüm bunların üstüne bir nevi krema gibi, bu şirket sadece varlık değil, sadece önemseyen bir şirket değildi, Bilirsiniz, kâr elde etmek ve yatırımcılar için getiri sağlamak, ama gerçekten de özünde insanlara yardım etme misyonu vardı. Ve sanki tamam, bu benim için bir iş. Ve biliyorsunuz, mülakat sürecini atlatmak benim için oldukça hızlı bir süreçti. Ve sanırım gözlerimizin bu fırsatta buluştuğunu gördük. Ve öyleydi, bu benim için mükemmel bir fırsattı.

Peter Renton  06:30

Harika. Birkaç yıl önce James'le röportaj yaptım, gösteri notlarında bağlantısını vereceğim. İlgilenenler için. O halde belki de bugün Kendini nasıl tanımladığınız hakkında konuşmaya başlayalım.

Julie Szudarek  06:44

Evet, yani özünde Self, kredisi düşük olan veya hiç olmayan tüketicilere kredilerini yeniden kurmalarına veya ilk kez kurmalarına yardımcı olan bir şirkettir. Ve bence bu podcast'i çoğumuzun dinlediği gibi, bunun bir nevi hayata giriş olduğunu da biliyoruz. Ve eğer krediniz yoksa ya da krediniz zayıfsa, bilirsiniz, hayatta dezavantajlı durumdasınız demektir. Ve genellikle bu, hayatta daha fazla dezavantaja ihtiyaç duymayan insanların başına gelir. Kredi puanınız düşükse, iyi bir sigorta yaptırmak daha zordur, ipotek almak daha zordur, bunu yapamayabilirsiniz, bilirsiniz, daireniz için denediğiniz daha yüksek bir depozito yatırmanız gerekebilir. kiralamak, uzayıp gidiyor. Ve bu sadece aşağı doğru bir ölüm sarmalı. Ve böylece James, kredi ve puan erişimi ve iyileştirilmesi yoluyla insanların sonuçlarını iyileştirmelerine gerçekten yardımcı olmak için bu şirketi kurdu.

Peter Renton  07:36

Tamam, o zaman çekirdek müşterinin kim olduğu hakkında biraz daha konuşabilir miyiz? Gençler mi? Göçmenler mi? İnsanlar krediyi yeniden yapılandırmaya mı çalışıyor? Tipik olan nedir, belki bize sahip olduğunuz farklı gruplardan biraz bahseder misiniz?

Julie Szudarek  07:51

Evet, müşterilerimizin çoğu ya da müşterilerimizin çoğu, çoğu demeyeceğim ama müşterilerimizin çoğu, bankalarda ve bankacılık sisteminde yeterince temsil edilmeyen nüfus kesimlerinde yer alıyor. Ve biliyorsunuz, bankacılık sistemine karşı güvensizlikleri olabilir, çünkü daha önce bankaya girip bir şey için kredi almaya çalışmışlar veya bir banka hesabı açmaya çalışmışlar. Ve bana hayır söylendi, üzgünüm, bunu yapamazsın. Veya yeterli paranız olmadığı için banka hesabı açmak için bize ödeme yapmanız gerekir. Yani bu ülkede var olan tipik bankacılık sistemine doğası gereği potansiyel olarak güvenmeyen insanlardır. Daha önce tanımladığım olumsuz sonuçların bazılarına yol açan negatif kredi puanlarına sahip olmalarına yol açan birkaç hata yapmış birçok insanımız var. Kredi almaya yeni başlayan arkadaşlarımız var, bu yüzden hiç kredi kurma fırsatımız olmadı. Krediyle ilgili ironik olan şey, kredi almak için krediye ihtiyacınız olmasıdır. Ve böylece her iki senaryoya da yardımcı oluyoruz. Yani hem onarım, hem yeniden tesis, hem de kredi kurulması. Nüfusumuzda çok sayıda kadın var. Biliyorsunuz, hedef pazarımız 100 milyondan fazla Amerikalı ve büyüyor çünkü burada gerçekten zor yıllar geçirdik, özellikle de bu ülkedeki bazı nüfuslar için, enflasyon ve faiz oranlarının yükselmesiyle birlikte. . Yardımımıza ihtiyacı olan insan havuzunun aslında büyüdüğünü görüyoruz ve biz bu büyümeden heyecan duymuyoruz ancak onların zor zamanları atlatmalarına gerçekten yardımcı olabileceğini düşündüğümüz bir ürünümüz olduğu için heyecan duyuyoruz. ve finansal geleceklerini iyileştirin.

Peter Renton  09:21

Kredi oluşturucu ürünler hakkında biraz daha konuşabilir misiniz, nasıl çalıştığını ve kredi oluşturucu hesabı oluşturmanın neler içerdiğini açıklayabilir misiniz?

Julie Szudarek  09:33

Her şeyden önce, dinleyen herhangi biri bir kredi oluşturucu hesabı oluşturmak isterse, bunu yapmak için Self dot Inc'e gidebilirsiniz. Sizi bir süreçten geçiriyoruz ve esasen bir tüketici olarak siz bize bazı bilgiler veriyorsunuz. Ve biz bunun 12 adımlı bir süreç olduğunu düşünüyorum. Sizi ekranlardan geçiriyoruz ve bu inanılmaz derecede uzun bir zaman almıyor ve siz de her ay güvenli bir CD hesabına para ödemeyi taahhüt ediyorsunuz. Ve bunu yaptığınızda, ödemenin bildirimini alırız. Ve üç kredi bürosuna Peter'ın X tutarında bir ödeme yaptığını ve bu ödemenin bu hesaba aktarıldığını söylüyoruz. Ve bunu sizin adınıza her ay üç kredi bürosuna rapor ediyoruz. Ve bunun yaptığı birkaç şeydir. Birincisi, kredinizi oluşturuyorsunuz veya yeniden kuruyorsunuz çünkü biz bu bilgiyi kredi bürolarına rapor ediyoruz. Üç kredi bürosuna rapor veriyoruz çünkü kredi almak isteyen veya gelecekte kredi kontrolü yaptırmak isteyen, mesela bir apartman dairesi kiralamak isteyen bir kişi olarak, bunu hangi kredi bürosunun, yani bunu sizin adınıza yaptığına dair hiçbir fikriniz yok. adına kullanacağız, dolayısıyla üç bizim için önemli bir sayıdır ve bu üçüyle de konuşuruz. Bu süre zarfında nasıl tasarruf edeceğinizi öğreniyorsunuz. Pek çok insan tasarruf etmeyi sevmiştir, ancak hiç tasarruf etme fırsatına sahip olmamış ya da bunu düşünmemiştir; bu yüzden biz de tasarruf etme alışkanlığını öğretiyoruz. Üçüncü ayda, eğer bu ödemeleri yapmayı başardıysanız, size, nüfusumuzun %30'undan fazlasının kredi kartı olmayan, güvenli bir kredi kartına erişim olanağı sunuyoruz ve bu onların sahip oldukları ilk kart olabilir. şimdiye kadar alınan. Bu da bu ürünün güzel bir faydası. Ve sonra, kredi oluşturucu hesabının vadesinin sonunda, tüketici olarak siz, biriktirdiğiniz tüm paradan, ücret olarak aldığımız faiz hariç, toplu ödeme alırsınız. Ve sonunda tüketiciler için oldukça heyecan verici bir an, sanki hatırlarsanız, Publishers Clearing House bu reklamları TV'de yapardı ve bir çekle birisinin evine gelirlerdi. Bazı tüketicilerimiz için durumun böyle olduğunu düşünüyorum. Aslında ilk kez birikim yapmışlar ve bu parayı biriktirdikleri sürenin sonunda bizden bir çek veya bir ACH ödemesi alıyorlar, muhtemelen kredi bürolarındaki kredilerini artırmışlar ve biz de umuyoruz aynı zamanda nasıl tasarruf yapacaklarını bilme alışkanlığı da geliştirmişler.

Peter Renton  11:49

Doğru doğru. Peki o zaman bu 12 aylık süreçten sonra ne olacak, yani açıkçası bazılarının kullanmaya devam ettiklerini düşündüğüm teminatlı kredi kartına sahip olduğunu söylediniz ama bu insanlar için bir mezuniyet süreciniz var mı?

Julie Szudarek  12:02

Bu nedenle yakın zamanda bir kira ve fatura ürünü olan kredi inşa etmek, yeniden inşa etmek ve tesis etmek için başka bir yol sunmaya başladık. Ve bu, kredi bürosunda anlattığım şeye benzer şekilde çalışıyor. Kiranızı, faturalarınızı, ödemelerinizi banka hesaplarınızdan ve bizim uyguladığımız bir süreçle arıyoruz. Daha sonra bu ödemeleri kredi bürolarına anlatıldığı gibi raporluyoruz. Ve bu kiranız için olabilir, elektrik faturalarınız için de olabilir, gaz ve elektrik faturalarınız için de olabilir. Bunlar aynı zamanda kredi bürolarına verebileceğimiz pozitif rakamlardır. Ek mezuniyet ürünleri açısından, bu, kurmaya devam etmek için çok çalıştığımız bir şey. Müşterilerimiz bizimle çalışmayı seviyorlar. Biliyorsunuz, uygulama mağazasına gidip bakarsanız, gerçekten yüksek müşteri puanlarımız var, harika müşteri incelemelerimiz var, harika test müşteri referanslarımız var. Bizimle çalışmaya devam etmek istediklerini biliyoruz. Ve programdan mezun olabilmemizin müşteriler için neyin anlamlı olduğunu bulmak için şirket içinde çok çalışıyoruz.

Peter Renton  13:07

Sağ. Ve aslında uygulama mağazasına, Apple uygulama mağazasına gittim ve gördüm ki, 250,000'den fazla incelemeniz var, 4.9 yıldız, bu benim için oldukça şaşırtıcıydı, çünkü bu açıkça çoğu, neredeyse herkesin size beş yıldız verdiği anlamına geliyor. Ve eminim bu değerlendirmelerden bazılarını okumuşsunuzdur, eminim işi almadan önce okumuşsunuzdur. Müşterileriniz Self'in en çok neyi seviyor?

Julie Szudarek  13:30

Bence en çok sevdikleri şey kredi puanlarında olumlu bir hareket görebilmeleri. Ve birçok müşterimiz geliyor ve onlara amaçlarının, finansal hedeflerinin ne olduğunu sorarsanız, ev sahibi olmak istediklerini söylüyorlar. Ancak ipotek alabilmek ve ev sahibi olabilmek için kabul edilebilir bir kredi puanına sahip olmaları gerektiğini biliyorlar. Ve bence birçoğu, krediyi iyileştirebildikleri ve bir nevi nasıl tasarruf edeceklerini öğrenebildikleri ve belki de nasıl yapacaklarını bilmedikleri bir şekilde kredi hakkında nasıl düşüneceklerini öğrenebildikleri için çok heyecanlanıyorlar. bizimle çalışmadan önce. Ve bence, bilirsiniz, kredi puanlarında çok fazla gizem var, bilirsiniz, sektördekiler bile muhtemelen bunda çok fazla gizem olduğunu söyleyeceklerdir. Ancak müşterilerimiz için bunların bir kısmını aydınlattığımızı düşünüyorum ki bunun inanılmaz derecede faydalı olduğunu düşünüyorum.

Peter Renton  14:16

Doğru doğru. Peki bazı ölçümleri paylaşabilir misiniz? Demek istediğim, tipik olan nedir, belki müşterinin kredi puanına belirli bir aralıkta artış bile sağlayabilirsiniz ve sanırım birisi içeri girerse ve onun 500 kredi puanı varsa ve birisi 640 ile geliyor. Yani en azından insanların kredi puanlarının ne kadar arttığı konusunda bize biraz bilgi verebilir misiniz?

Julie Szudarek  14:36

Kredi puanına giren pek çok şeyin olduğunu söyleyerek başlayacağım, bahsettiğiniz gibi başlayacağınız yer burasıdır. Yalnızca biz doğru kelimeyi bile kontrol etmiyoruz, ancak yalnızca insanların Self platformunda ne yaptıklarına dair içgörüye sahibiz. Biliyorsunuz, insanlar bizim yaptığımızın yanı sıra Self platformunun dışında da onlara yardım edebilecek veya zarar verebilecek şeyler yapabilirler, ancak platformumuzda ödemelerini zamanında yapan müşteriler için bir kredi puanı gibi bir şey gördük. yaklaşık 49 puanlık bir artış yaşandı. Bu verilere çok bakıyoruz; bunlar bizim için çok önemli veriler çünkü müşterilerimizin her zaman ilerlemesine yardımcı olduğumuzdan emin olmak istiyoruz. Ve biliyorsunuz, daha önce de belirttiğim gibi, bu tasarruf alışkanlığının inşası gibi diğer bir şeyin de ürünümüzün önemli bir parçası olduğunu düşünüyorum. Bana göre önemli bir şey de müşterilerimizin geliştiğini, öğrendiğini ve gerçekten yeni alışkanlıklar yarattığını gösteriyor. Ve yeni alışkanlıklar zordur. Mesela şunu biliyorduk, bilirsiniz, egzersizle, yemekle ya da tasarrufla ilgiliyse, bunun sizin zihninizin de geçmesi gereken benzer türde bir şey olduğunu biliyorduk. Ve tasarruf muhtemelen diğer ikisinden daha zordur, çünkü kaçtınız, insanlar yapmayı planladıkları tasarrufu yapamadıklarında aksiliklerle karşılaştılar. Gerçekten bu alışkanlık benim için oldukça etkileyici. Piyasaya sürdüğümüzü bahsettiğim yeni ürünümüz kira raporlama ürünü, aslında dışarıdan bazı çalışmalarımızı yeni bitirdik, kira raporlama ürünüyle sadece üç ayda yaklaşık 15 puanlık bir artış görüyoruz. Ve yine, daha önce söylediğim tüm uyarılar, insanların platformumuzun dışında bu sayıyı farklı, daha yüksek veya daha düşük kılan şeyler yapmasına neden olabilir. Ancak bundan da oldukça iyi sonuçlar alıyoruz.

Peter Renton  16:17

Sağ. Tamam aşkım. Tamam, mükemmel. Finansal okuryazarlıkla ilgileniyorum, değil mi? Ve sanki insanların bu tasarruf alışkanlığına alıştığını, finansal hayatlarında neredeyse gerçek zamanlı iyileşmeler gördüklerini söylediniz. Ama öğreniyorlar mı? Yani finansal okuryazarlığa nasıl yaklaşıyorsunuz? Çünkü pek çok müşteriniz, finansal hayatlarını iyileştirmeye çalışmak için giriştikleri ilk girişim gibi görünüyor.

Julie Szudarek  16:40

Sağ. Dolayısıyla müşterilerimizle birçok iletişim temas noktamız var. Yani ürüne kaydolmak, biliyorsunuz, bu kayıt sürecinde ortaya çıkan bir eğitim var. Biliyorsunuz, burada oluşturmaya çalıştığımız alışkanlık, aylık ödemenin zamanında yapılmasıdır. Ve böylece muazzam miktarda iş yapıyoruz. Ve müşterilerimize bu ödemeleri zamanında yapmanın önemi hakkında ne tür mesajlar vermemiz gerektiği konusunda her zaman tekrarlıyoruz. Ve biz de biliyorsunuz, ödemenin zamanında yapılmasının önemli olduğunu hatırlatmak için e-postalar ve farklı türde bildirimler gönderiyoruz. YouTube'da bir dizimiz var, bizimle çalışan sertifikalı bir mali planlayıcımız var. Ayrıca YouTube'da tüketicileri kredi ve kredi, kredi oluşturma ve tasarruf hakkında nasıl düşünülmesi gerektiği konusunda eğiten bir dizisi var. Ve biliyorsunuz, orada yaptığı ve bizim için söylediği pek çok ilginç şey var.

Peter Renton  17:35

Bazı fintech medyasını izliyorsanız, özel olarak şirketinize değil, genel olarak kredi oluşturucu ürünlere yönelik bazı eleştiriler var; bazı kişiler bunların çok pahalı olduğunu ve bunların kredi davranışına ilişkin güvenilir bir sinyal olmadığını iddia ediyor. . Bu tür eleştirilere nasıl yanıt veriyorsunuz?

Julie Szudarek  17:53

Evet, bence ilginç. Konuşmayacağım. Rakiplerin ismini vermeyeceğim. Ama genel olarak rakiplerden bahsedeceğim. Yani, anlayabildiğim kadarıyla James ve Self'in bu alandaki ilk oyunculardan biri olduğunu düşünüyorum. Ve böylece bir kategori oluşturduğumuzu düşünüyorum. Ve tabii ki burada çalışıyorum, dolayısıyla ürünümüzün piyasadaki en iyisi olduğunu düşünüyorum. Olan şu ki, ürünümüz o kadar başarılı oldu ki taklitçilerimiz oldu. Her başarılı üründe gördüğünüz gibi, her zaman gelip kopyalamaya çalışan insanlar olur. Ve sanırım gelip kopyalayanlardan bazıları, ürünün tüketiciler için kullanımını daha kolay hale getirmek için kısayollar kullandılar. Ve bence bu, bahsettiğiniz şeyin bir kısmı, orada olan eleştirilerin bir kısmı, sanırım bunların bir kısmı orada bulunan bazı taklit ürünlerle ilgili, çünkü biliyorsunuz, siz sadece onlara bakın. Bir tüketici olarak bunlar kolay görünüyor ancak bu ürünlerin etkisinin bizim kadar güçlü olduğuna inanmıyoruz. Ve sanırım bahsettiğiniz bu soruna bazı kötü oyuncular sebep oluyor. Tekrar ediyorum, burada kişilerin isimlerini vermeyeceğim, ancak biliyorsunuz, bazı Google aramaları, tam olarak bahsettiğiniz konuyla ilgili yakın zamanda sorun yaşayan bazı kişileri gösterebilir. Yani amacımız her zaman bildiğiniz gibi, önce tüketici olmak ve tüketiciler tarafından doğru olanı yapmaktır; böylece ürünlerimiz, kredi konusunda yardımcı olma konusunda o kadar iyi olmayan bazılarıyla benzer bir isme sahip olsa bile, biz Tüketici açısından gerçekten doğru olanı yapıyoruz. Biliyorsunuz bu bizim için çok önemli, kritik bir şey.

Peter Renton  19:29

Tüketicinin doğruyu yapmasından bahsetmek istiyorum. SpringFour ile ilişkiniz hakkında konuşmak istiyorum, o haberi gördüm, sanırım sadece birkaç hafta önceydi. Ve tam açıklama yapmak gerekirse ben, Rochelle'i, buranın CEO'su ve kurucusunu uzun yıllardır tanıyorum ve yaklaşık iki hafta önce resmi olarak SpringFour'un danışmanıyım. Belki SpringFour'la ne yaptığınızı ve neden onları devreye sokmaya karar verdiğinizi biraz açıklayabilirsiniz.

Julie Szudarek  19:55

Rochelle'i çok uzun zamandır, onlarca yıldır tanıyorum.

Peter Renton  19:59

Tamam, benden daha uzun.

Julie Szudarek  20:02

SpringFour'un CEO'su. Ve aslında bu tür bir iş kararında bana yardım etmede etkili oldu. Yani, dışarıdaki Self'le konuşmaya başladığımda konuştuğum ilk insanlardan biriydi. Bu yüzden onunla uzun vadeli ilişkinizi paylaşıyorum. Bu yüzden SpringFour ile çalışıyoruz, birçok müşterimizi hem finansal okuryazarlık konusunda yardımcı olmak hem de içinde yaşadıkları finansal ortamda gezinmek için ek yollar bulmalarına yardımcı olmak için SpringFour'a gönderiyoruz. Müşterilerimizin zor zamanlar geçirdiğini biliyoruz. Yakın zamanda bir anket yaptık ve müşterilerimizin yaklaşık %30'u önümüzdeki yıl bir ek iş başlatmayı planlıyor, örneğin daha fazla paraya ihtiyaçları olduğu için, %30'u zaten bir ek iş yapıyor ve SpringFour'da birçok kaynak var. Bilirsiniz, mali zorluk yaşayan insanlara yardım edin, bir nevi bu durumdan kurtulun. Dolayısıyla eğitimsel olarak pek çok kaynak sunuyorlar, tüketicilerin varlığından bile haberdar olmadığı farklı tasarruf programları sunuyorlar. Ancak belli bir gelir grubundaysanız veya sosyoekonomik sınıftaysanız, bu size yardımcı olabilir. Ve böylece birçok müşteriyi eğitim için oraya bağlıyoruz. Ve 3'da onlarla ilişkimize başladığımızdan beri SpringFour'a 2019 milyondan fazla farklı müşteriyi aktardığımızı düşünüyorum. Yani harika bir ilişki oldu. Ve söylediğim gibi, yaptığımız işin özünde bu tüketiciye gerçekten yardımcı olmak ve finansal geleceklerini iyileştirmek var. SpringFour'un burada, Self'te yapabileceğimiz şeylerin ötesinde, bunu yapabilecek büyük bir kapasitesi olduğunu düşünüyoruz.

Peter Renton  21:41

Doğru, sanırım birisi hakkında konuşmak iyi olur, birinin başı belaya girdiğinde, değil mi, bu aylık ödemeleri yapmaya çalışıyorlar ve belli ki bazı insanlar olacak. işlerini kaybedenler, bir çeşit zorluğa düşerler, tıbbi borçlar ya da her ne ise ve bunu yapmazlar, yapamazlar. Nasıl başa çıkıyorsunuz, yani tabii ki onları SpringFour'a yönlendirebilirsiniz, ancak dahili olarak onlara yardım etmek için ne yaparsınız?

Julie Szudarek  22:05

Biliyorsunuz, insanlara ödeme yapmaları gerektiğini, ödemeleri gerekmiyorsa, eğer insanlar artık ödeme yapamayacakları bir duruma düşerse sürecimizin tamamen iptal edilebileceğini söyleyerek onlara yardımcı olmaya çalışıyoruz. Ve böylece, müşterinin parasını koyduğumuz güvenli CD hesaplarına zaten para yatırdıklarını varsayarak, insanların iptal etmesine izin verdik, bu fonlara erişebilmeleri için mümkün olan en kısa sürede parayı onlara geri almalarını sağlayacağız. Ve sonra, müşterilerimizle iletişim halinde kalıyoruz, böylece gelecekte finansal durumları daha iyi olduğunda onlarla konuşabiliyoruz. Ve şunu söyleyebilirim ki, bu ücretsiz kira ve fatura raporlama ürününü Aralık başında başlattık ve bunu yapmamızın nedenlerinden biri de ekonomik ortamın çok zor olmasıydı, sadece birkaç veri parçası. 2023'te ortalama bir ailenin ayda 390 ila 400 dolar kadar fazladan parası vardı; sadece yiyecek, benzin ve benzeri enflasyon maliyetleri. Ve arabalarından veya faizleri, kredi kartları vb. olabilecek her yerden faiz ödemeleri için ekstra 100 dolar gibi. Ve eğer isterseniz, yıllık 6,000 doları kastediyorum, bu hiç de küçük bir şey değil, özellikle de mali açıdan zaten kısıtlıysanız . Ücretsiz kira ve fatura raporlama ürünümüzü başlatmamızın nedenlerinden biri de insanların krediyi onarmaya ihtiyaç duyduğunu bilmemizdi. Ancak şu anda kredi oluşturucu hesabına ödeme yapamayacaklarını da biliyorduk. Biz de bunu, müşterilere yardım etmeye başlamaları ve ilerlemeleri için onları Self ekosistemine sokmanın bir yolu olarak gördük. Sunduğumuz ücretsiz hizmetin kira ve faturalar değil, kira raporlaması olduğunu açıkça belirtmek isterim. Yani fatura ürünü olan başka bir ürünümüz var, ancak bu müşterilerimiz için ücretli bir ürün.

Peter Renton  23:55

Anladım. Bu durumun sizin buradaki görev sürenizden önceye dayandığını biliyorum. Ama biliyorsunuz, eğer şu anda NBA'i izliyorsanız TV'de Self reklamlarını görürsünüz, onları görürsünüz, logonuz üzerindedir, sanırım orada San Antonio Spurs formaları vardır. Öyleyse bize biraz pazarlama stratejinizden bahsedin, neden bu sporu seçip her şeyi yapmaya karar verdiniz?

Julie Szudarek  24:20

Spurs formalarına sponsor oluyoruz. Yani Spurs'ün oynadığı bir NBA maçını izleyen herkes oyuncuların formalarında Self'i görecek ki bu gerçekten harika ve heyecan verici. Bu, pazarlama karmamızın ve pazarlama stratejimizin çok görünür ve heyecan verici bir parçasıdır. Sanırım bildiğiniz gibi ilk önce basketbolu seçmemizin nedenlerinden biri de bunun müşterilerimiz için yüksek ilgiye sahip bir kategori olmasıydı. Bu yüzden çok sayıda müşteri anketi yapıyoruz ve müşterilerimizin basketbola ilgi duyduğunu gördük. Ve ikinci olarak, Spurs organizasyonu bilmediğim bir organizasyon, sadece Self'in değerlerini yansıtıyor. Yani onlar, harika bir organizasyonlar, oldukça değerlere dayalılar, yaptıkları her şeyde, bu değerlerle ve insan ruhunun temsil edilmesini sağlamakla ilgili. Ve biliyorsunuz ki, yeterince hizmet alamayan topluluklara odaklanıyorlar ve dünyada ve San Antonio'da pek çok sosyal iyilik yapıyorlar. Ve bu bir nevi doğal bir uyumdu. Aslında geçtiğimiz hafta sonu, Spurs'un konuğu olarak Indianapolis'teki NBA All Star Maçına gitmek ve oradaki birçok yöneticiyle vakit geçirme fırsatına sahip olmak gibi inanılmaz bir fırsat yakaladım. Ve sanki biz de aynı fikirdeyiz. Ve bu, Self'in yapmaya çalıştığı ve Spurs'un yapmaya çalıştığı şeye gerçekten çok uygun. Yani doğal olarak birlikteyiz.

Peter Renton  25:48

Doğru doğru. Ve şu anda organizasyonlarında çok heyecan verici bir genç oyuncu var ve bu çok fazla ilgi görüyor...

Peter Renton  25:53

Evet. Gerçekten çok çok uzun. Geleceğe bakarak bitirmek istiyorum. Öncelik listenizde neler var? Kısa ve orta vadede Self'in nereye gittiğini görüyorsunuz?

Julie Szudarek  25:53

O çok uzun.

Julie Szudarek  26:09

Evet, birkaç şey. Birincisi, sunduğumuz ürünlerden faydalanabilecek 100 milyon Amerikalının ihtiyaç duyduğunu biliyoruz. Ve biz de öyle yapıyoruz ve bence bu büyüyor, hem son birkaç yıldır içinde bulunduğumuz ekonomiyle, hem de üniversite kredisi affının artık sona ermesiyle ve artık insanlar sadece kredilerini iyileştirme ihtiyacı duyacaklar. Bu yüzden temel ürünler üzerinde çok çalışıyoruz. Yani kredi oluşturucu hesabı ve güvenli kredi kartı onları daha iyi hale getiriyor. İşleri daha iyi hale getirmek için her zaman yapabileceğiniz şeyler vardır. Ürünlerimizi daha fazla kişi için daha erişilebilir hale getirmek amacıyla fiyatlandırma konusunda birçok test yapıyoruz. Ve biz bu ürünü, bu ürünleri olabildiğince iyi hale getirmek için çok çalışıyoruz. Ve sonra, kredi oluşturma hesabını Self'e giriş olarak istemeyen tüketiciler için yeni erişim noktaları ve giriş noktaları bulmak için çok şey yapıyoruz. Biliyorsunuz, sahip olduğumuz kira ürününden daha önce bahsetmiştim, bu bir ve müşterilerimize gerçekten yardımcı olmak için onlara adını verdiğimiz ek ön kapılar arıyoruz. Ve böylece misyonumuz devam ediyor: müşterilerin finansal geleceklerini iyileştirmelerine yardımcı olmak. Ancak bu alanda zaten iyi bir çekiş gücüne sahip olduğumuzu düşünüyoruz ve müşterilerimiz için harika şeyler inşa etmeye devam edeceğiz.

Peter Renton  27:29

Tamam, bunu orada bırakmamız gerekecek Julie. Size iyi şanslar. Demek istediğim, bu nüfusa hizmet vermek kesinlikle önemli, onların daha iyi ürünlere ihtiyaçları var. Ve sanırım sizinki gibi fintech şirketleri aslında olmayan bir şey sağlıyor. Bunların hiçbiri on yıl önce mevcut değildi, o yüzden iyi çalışmaya devam edin.

Peter Renton  27:46

Gösteriye geldiğiniz için çok teşekkür ederim Julie.

Julie Szudarek  27:48

Teşekkürler!

Peter Renton  27:50

Umarım şovdan keyif almışsındır. Dinlediğiniz için çok teşekkür ederim. Lütfen devam edin ve seçtiğiniz podcast platformunda gösteriye bir inceleme yapın ve arkadaşlarınıza ve meslektaşlarınıza bundan bahsedin. Her neyse, o notta, imzayı atacağım. Dinlediğiniz için çok teşekkür ederim ve bir dahaki sefere sizi yakalayacağım. Hoşçakal.

  • Peter RentonPeter Renton

    Peter Renton, dünyanın fintech odaklı en büyük dijital medya şirketi olan Fintech Nexus'un başkanı ve kurucu ortağıdır. Peter 2010'dan beri fintech hakkında yazıyor ve şu kitabın yazarı ve yaratıcısı: Fintech Bire Bir Podcast, ilk ve en uzun soluklu fintech röportaj serisi.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

spot_img

En Son İstihbarat

spot_img