Zephyrnet Logosu

Ana Mahony, Addition Wealth'in Kurucu Ortağı ve CEO'su, finansal sağlığa dijital artı insan yaklaşımı hakkında konuşuyor

Tarih:

Podcast'lerimizi beğeniyor musunuz? Gelecek bölümleri kaçırmayın! Lütfen abone ol butonuna basın AppleSpotifyYouTubeEn son içeriğimizle güncel kalmak için en sevdiğiniz podcast platformunu veya en sevdiğiniz podcast platformunu ziyaret edin. Desteğin için teşekkürler!

Ana Mahony, Addition Wealth Kurucu Ortağı ve CEO'su

Finansal sağlık söz konusu olduğunda hala yapılması gereken çok iş var. Fintech'in burada kesinlikle bir etkisi olsa da, ortalama tüketici mali açıdan on yıl öncesine göre daha sağlıklı değil. Bu beni büyüleyen bir sorun ve bu alanda gerçek bir fark yaratan şirketlerle konuştuğumda bunu seviyorum.

Fintech Bire Bir podcast'indeki bir sonraki konuğum, Fintech'in CEO'su ve kurucusu Ana Mahony. Ek Zenginlik. Finansal sağlık platformları, işverenlerin çalışanlarına fayda sağlamasını hedefliyor ancak onları benzersiz kılan şey, insan etkileşimidir. Çalışanlar için çok sayıda dijital araca sahip olmalarının yanı sıra, CPA ve Sertifikalı Finansal Planlayıcılarla ücretsiz bire bir oturumlar da sunuyorlar.

Bu podcast'te şunları öğreneceksiniz:

  • İlave Zenginlik fikri ilk olarak nasıl filizlendi?
  • First Round Capital'daki programın şirketin kurulmasına gerçekten nasıl yardımcı olduğu.
  • Finansal sağlığı iyileştirmeye yönelik ürün tekliflerinin genişliği.
  • İnsan etkileşimi neden Ekleme için bu kadar farklılaştırıcıdır?
  • İnsan artı dijital yaklaşımıyla nasıl ölçeklenebilecekleri.
  • Bu mali danışmanları nasıl inceliyorlar ve kaliteli tavsiyeler sağladıklarından nasıl emin oluyorlar?
  • Ana'nın Uber'deki deneyimi platformlarını geliştirmeye nasıl yardımcı oldu?
  • Yeni bir işverenle İlave Zenginlik uygulamasının kapsamı nedir?
  • Pazara açılma stratejilerinin ayrıntıları.
  • Bugün bulundukları ölçekte.
  • İnsanların finansal sağlıkları söz konusu olduğunda en çok önem verdiği şey.
  • Teklifleriyle ilgilenen çalışanların ortalama yüzdesi.
  • Addition Wealth'in geleceğine dair vizyonu.

Aşağıdaki konuşmamızın transkripsiyonunu okuyun.

Peter Renton  00:01

Fintech Bire Bir podcast'ine hoş geldiniz. Ben Fintech Nexus'un Başkanı ve kurucu ortağı Peter Renton. Bu programı 2013'ten beri yapıyorum, bu da onu tüm fintech'teki en uzun soluklu birebir röportaj programı yapıyor. Bu yolculukta bana katıldığınız için çok teşekkür ederim.

Peter Renton  00:27

Başlamadan önce kapsamlı haber servisimizi hatırlatmak istiyorum. Fintech Nexus Haberleri yalnızca en büyük fintech haberlerini kapsamakla kalmıyor, günlük bültenimiz de her sabah en önemli fintech haberlerini günün en önemli haberiyle ilgili özel yorumlarla birlikte gelen kutunuza ulaştırıyor. News dot fintech nexus.com/subscribe adresine abone olarak fintech haberlerinden haberdar olun.

Peter Renton  00:52

Bugünkü programda Ana Mahony'ye hoş geldin demekten büyük mutluluk duyuyorum. Addition Wealth'in CEO'su ve kurucusudur. Şimdi Addition Wealth süper ilginç bir şirket. O kadar da yaşlı değiller. Ancak ben bu sözleri söylediğimde bekleyebileceğiniz finansal araçların çoğunu sağlayan benzersiz bir finansal sağlık platformu yarattılar ve aynı zamanda kişiselleştirilmiş finansal uzmanlık da sağlıyorlar. Ve bu onların gizli sosu, tüm bunların nasıl işlediğini derinlemesine inceliyoruz. Ve bunları, bu araçları kolaylaştırmak için işverenden geçiyorlar. Yani çalışana hiçbir maliyeti yok. Ve bunun güçlü bir şey olduğunu düşünüyorum. Ve şunu kabul edelim ki, insanların mali durumları hakkında daha fazla bilgi sahibi olmaları, mali sağlıkları hakkında daha fazla şey öğrenmeleri gerekiyor. Çoğu zaman, biraz korkutucudur. Addition'ın yaptığı şey, insanların bazı temel bilgileri öğrenmeleri, bazı genel terimleri ve işlerin nasıl yürüdüğünü öğrenmeleri ve aynı zamanda bire bir tavsiye almaları için gerçekten harika bir giriş noktası sağlamaktır ki bunun çok önemli olduğunu düşünüyorum. Her neyse, büyüleyici bir tartışmaydı. gösteriyi beğeneceğinizi umuyoruz.

Peter Renton  02:05

Podcast'e hoş geldin Ana.

Ana Mahony  02:07

Beni kabul ettiğin için teşekkürler, Peter.

Peter Renton  02:09

Memnuniyetle. Öyleyse dinleyicilere kendiniz hakkında biraz bilgi vererek başlayalım. Bugüne kadar kariyerinizde ilginç, bazı ilginç duraklamalar yaşadınız. Neden bize bazı önemli noktalardan bahsetmiyorsunuz?

Ana Mahony  02:21

Yani geçmişim hem tüketici finansmanı alanında. Daha sonra altı yıl boyunca Uber'de teknoloji sektöründe çalıştım. Kariyerime tek LP'si JP Morgan olan bir özel sermaye fonunda çalışarak başladım, tüketici finansman şirketlerine yatırım yaptık. Böylece, farklı finansal ürünlerin tüketicilere nasıl hizmet verebileceğine, insanların bilgiye, tavsiyelere ve ihtiyaçlarına yönelik çözümlere doğru erişimi nasıl sağladığınıza dair alanı ve tüm ayrıntıları gerçekten sevmeyi öğrendim. Ayrıca o zamanlar, servete ne kadar çok erişime sahipseniz, o kadar çok insan veya destek ekibine sahipseniz, çoğu zaman bu parayı nasıl daha değerli hale getireceğinizi bulmanız gereken bir dünyada yaşadığımızı anlamaya başladık. Ve her zaman daha iyi bir çözümün olması gerektiğini hissettim, öyle değil mi, sıradan insanların da miktar ne olursa olsun paralarından en iyi şekilde yararlanma şansına sahip olmaları gerektiği yerde. Böylece tüketici finansmanı alanında birkaç şey daha yaptım; Washington DC'de Tüketici Mali Koruma Bürosu Direktörü için bir yıl çalıştım. Ayrıca Citi Grup'ta rotasyon programı yaptım. Sonra altı yıl boyunca Uber'e gittim, yolculuk tarafında ilk ben oldum. Daha sonra Uber Eats işine geçtim. Ve bu, ister özel bir araca erişim ister herhangi bir şeyin teslimatı olsun, daha önce karşılanamaz olan şeyleri insanların kullanımına sunmak için ürünü, teknolojiyi, pazar yerlerini ve ölçekli işletmeleri nasıl kullanabileceğinizi temel olarak öğrendiğiniz olağanüstü bir yolculuktu. kapınızın önündeydim ve Uber'de geçirdiğim zamanı çok sevdim. Şirket halka açıldıktan sonra, çok daha erken bir aşamada bir şeyler yapmak istedim ve temelde şöyle dedim: Tamam, temelde orada geçirdiğim süre boyunca öğrendiğim tüm dersleri alıp bunları çoğu insanın karşılaştığı bu çok iyi belgelenmiş mücadeleye uygulamak mümkün mü? ABD'de mükemmel kişiselleştirilmiş finansal uzmanlığa erişim yok. Peki gerçekten ürün, teknoloji, ölçeklendirilmiş pazar yerleri ve diğer konulardan dersler alıp bunları bu sorunu çözmek için kullanabilir miyiz? Addition Wealth'te yaptığımız da budur.

Peter Renton  04:25

Fikir ne zaman filizlendi?

Ana Mahony  04:27

2014 yılında şunu düşünüyordum, insanların emeklilik planlamalarını düşünmelerine yardımcı olacak bir şirket kurabilir miyim? Benim için doğru zaman değildi. Hiçbir teknoloji tecrübem yoktu. Erken aşamada hiçbir şey yapmamıştım. Ve kişisel olarak benim için doğru zaman değildi. Ancak bu tür çözümlere duyulan ihtiyaç benim için uzun zamandır çok açıktı. Ve aslında öyle olmadığını biliyorum, bu soruyu sormadığını biliyorum ama şunu paylaşmayı her zaman severim: Benim için girişimcilik yolculuğumun en zor kısmı aslında bir şirket kurma kararıydı. Şirket kurmak kolay değil değil mi? Bu cesareti zayıf olanlara göre değil, üstesinden gelmeniz gereken pek çok zorluk var, evet aldığınızdan çok daha fazla hayır alırsınız, değil mi, bir şirket iyi durumda olsa bile. Ama benim için ve sanırım pek çok insan için, hatta belki kadınlar ve diğerleri için de, çoğu zaman bir şirket kurmanın en zor kısmının işinizi bırakıp bunu yapmaya karar vermek olduğunu düşünüyorum.

Peter Renton  05:24

Bir süre önce yaptığınız bir röportajı izliyordum ve şirketi nasıl kurduğunuzdan bahsediyordunuz. Ve bir kuluçka makinesinde falan ya da hızlandırıcı bir programda olduğunuzu ve iki farklı fikriniz olduğunu söylediğinizi hatırlıyorum. Bize biraz bundan bahseder misiniz, biraz erken bir dönemden ve şu anda Addition'da yaptığınız işe nasıl ulaştığınızdan?

Ana Mahony  05:45

Bir gün birkaç arkadaşımla WeWork'te oturduk. Biz de şöyle düşündük: Tamam, eğer bir şeye başlayacaksak, şunu düşünüyorduk: Birbirimizi nasıl destekleyebiliriz? Birlikte bir şeyler yapar mıyız? Yoksa ayrı ayrı mı? İlginizi çekebilecek fikirler nelerdir? Ve benim için şunu düşündüm: Peki tutkulu olduğum şey nedir? Sağ? Bir şeye 10 yılınızı adayacaksanız ve bunun inişleri ve çıkışları olacağını biliyorsanız, uzun vadede kararlı kalacağınız sorun nedir? Benim için ikinci kriter, bir iş ve bu sorunu çözerek büyük bir iş kurabileceğiniz kadar büyük bir sorunun ne olduğuydu. Üçüncüsü ise, çözülmeyecek bir sorun nedir, değil mi? Ve bu kategoride birkaç farklı endüstri vardı. Benim için o zamanlar insanları mali durumlarıyla desteklemeyi düşünüyordum, ama aynı zamanda siber güvenlik de büyük bir alan, çünkü esnek ekonomi ve bu alanda çalışanların nasıl destekleneceği hakkında da çok düşünüyordum. . Ama benim için gerçekten bu zorluğa geri döndüm. Bu, hem profesyonel hem de kişisel olarak, insanların kişisel mali durumlarına daha iyi erişmeyi hak ettikleri konusunda her zaman güçlü bir şekilde hissettiğim bir sorundur. Ve böylece bu alanda insanların emekli olmasına yardım etmek istemeye başladım. Ve First Round Capital aracılığıyla iş fikirlerinin temel olarak doğrulanmasına yardımcı olan bir programın parçası olacak kadar şanslıydım. Kısa bir süre içinde çok sayıda uzmanla konuşmanıza yardımcı olan harika bir programdı bu. Onlara bir sürü soru sorabilir ve basitçe şöyle diyebilirsiniz: Tamam, eğer X, Y veya Z'yi yapmaya çalışsaydım, bunun nasıl işe yarayacağını düşünüyorsunuz ve sektör uzmanları size kendi bakış açılarını verebilir. Ve o zamanlar emekliliğe dayalı bir çözüme başlama konusunda oldukça kararlıydım. Ve bu fikir, ilk üç haftada bunu başaramayacağım kadar açıktı. Ancak bu konuşmalardan ortaya çıkan şey şuydu: Daha bütünsel bir yaklaşım benimseyip insanlarla bir çözüm bulabilir ve temel olarak ihtiyaç duydukları sorun türü ne olursa olsun insanları insanlarla buluşturabilir ve bunun altında ölçeklenebilir bir teknoloji altyapısı oluşturabilir miydiniz? . Hatta belki bunu işveren aracılığıyla bile satabilirsin. Dolayısıyla, bu alandaki en büyük zorluklardan birinin, işverenler aracılığıyla çalışabilmek için DTC'nin satın alınmasının maliyeti, belki de onların alanı olduğunu anlamak. Hızlandırıcının veya programın bir parçası da beni birkaç farklı İK lideriyle buluşturmak ve onlara şunu sormaktı: Böyle bir avantajla ilgilenir misiniz? Eğer öyleyse ne yapması gerekir? Çalışanlarınıza nasıl yardımcı olabilirim ki ve bu dizi konuşmalar sayesinde bu fikir etrafında fikir sahibi olmaya başladım.

Peter Renton  08:23

Bu konuya değindiğinizi biliyorum, ancak belki tam olarak ne sunduğunuzu ve nasıl çalıştığını biraz daha ayrıntılı olarak anlatabilirsiniz.

Ana Mahony  08:31

Addition Wealth olarak, çalışanlarına finansal sağlık çözümü sağlamak için ileri görüşlü işverenlerle ortaklık yapıyoruz. Yani bunun anlamı, eğer scooter şirketi Lime'da bir çalışan iseniz, onlar bizim ilk müşterimizdir, Lime İlave Zenginlik öder ve daha sonra onların çalışanları bizim çözüm setimize ücretsiz olarak erişebilirler. Yani bu, içerik ve bilgi alabilecekleri, finansal bilgilerini ayarlayabilecekleri dijital bir platform; eğer isterlerse bu platform aracılığıyla, self-servis öğrenim gerçekleştirebilirler, çalışan tabanları için yaptığımız web seminerlerini görebilirler, ayrıca bir mali müşavir veya bir CPA ile kendilerine hiçbir ücret ödemeden zaman ayarlayabilirler. Her şirket için, ister ofis saatleri olsun, ister söz konusu çalışan tabanı için önemli olduğunu bildiğimiz belirli finansal konuları derinlemesine incelediğimiz web seminerleri olsun, bir dizi farklı etkinlik düzenliyoruz. Şu anda vergilerle ilgili çok şey yapıyoruz çünkü vergi mevsimi ve herkesin vergileriyle ilgili soruları var. yılın farklı zamanlarında aile planlaması, ev satın alma, emekliliğiniz için birikim yapma, borçlardan nasıl kurtulacağınızı düşünme üzerine oturumlar yapabiliriz. Bu yüzden insanlar için önemli olduğunu bildiğimiz konulara yöneliyoruz. Ve sunduğumuz son şey, çalışanların vekili olarak hareket eden CFP'lere ve CPA'lere sınırsız ücretsiz erişimdir. Yani çalışanların bu seanslar için ücret ödemesi gerekmiyor. Bunları istedikleri gibi kullanabilirler. Ve birlikte çalıştığımız bu harika danışman grubu, onlara ürün satmaya çalışmıyor, onları platformdan çıkarmaya çalışmıyor, gerçekten bireylerin ihtiyaçlarını gidermelerine yardımcı olmak için oradalar. sahip oldukları. İnsanların mali durumlarında yardımcı olduğumuz sorun türleri hakkında biraz daha konuşmaktan çok mutluyum. Ama genel program bu.

Peter Renton  10:19

Sanki bu program kulağa harika geliyor, çoğu yarı otomatik olacak, ölçeklenebilir. Ancak bu tür bire birde derinlemesine incelemek istediğim şey, bu bir insan etkileşimidir, bu otomatik değildir, kayıt değildir, bir yapay zeka ile konuşmuyorsunuz. Bunlar zamanlarını veren insanlar ve çalışan bunun için hiçbir şey ödemiyor. Ne kadar ölçeklenebilir olduğunu soruyorum? Peki insanların %1'inin bundan nasıl yararlanmasını istersiniz? Eminim bu konuda iyi istatistikleriniz vardır. Sadece tüm bunların nasıl çalıştığını merak ediyorum?

Ana Mahony  10:53

Evet, bu harika bir soru. Yani teklifimiz dijital artı insanın birleşimidir. Dolayısıyla insan danışmanlara erişim sağlıyoruz, paranın duygusal olmasını seviyoruz. Dijital deneyimler, bir çalışanın tartışmak isteyebileceği her kullanım durumunu açıklayamaz. Ancak aynı zamanda finansal araçlar, kaynaklar ve finansal bilgileriniz üzerinde çalışmanın yanı sıra kendi başınıza ve grup oturumlarında öğrenmenin yollarını da sunuyoruz. Bu nedenle, insanların finansal kararları üzerinde çeşitli şekillerde çalışmalarını sağlamak için dijital artı insanın birleşimini kullanıyoruz. Ancak biz her ikisini de sunuyoruz; bu da programı ölçeklenebilir ve uygun fiyatlı kılıyor. İnsan etkileşiminin gerçekten önemli olduğunu düşündüğüm başka bir parçası daha var. Yani, geleneksel olarak finansal danışmanların AUM'dan para kazanma işinde olduğu bir dünyada yaşıyoruz. Ve pek çok mali danışmanın hedeflerinin çoğu, hepsi olmasa da birçoğu tamam oldu, tüm varlık bilgilerinizi anlamama izin verin, uzun vadeli planınızın ne olduğu hakkında konuşalım, sizin için neyi yönetebileceğimi anlamama izin verin. Bu harika. Bu da bir teklif. Ama aslında düşünüyorum ve gördüğümüz şey şu ki, insanlar mali durumlarıyla ilgili olarak çok daha esnek ihtiyaçlara ihtiyaç duyuyorlar. Ayrıca insanlar belirli bir soruları olduğunda her zaman mali durumlarıyla ilgili her şeyi paylaşmak istemezler. Sağ? Örneğin, bazı borç ödemelerinizi yeniden yapılandırmayı nasıl düşüneceğinizle ilgili bir sorunuz olabilir; bu konuda gerçekten iyi bir cevaba ulaşmak için mali durumunuzla ilgili diğer her şeyi paylaşmanıza gerek yoktur. Ve böylece her ikisini de destekliyoruz, çalışanları destekliyoruz, her ikisinde de onlar daha uzun vadeli finansal planlara erişebiliyorlar, aynı zamanda sahip oldukları ihtiyaçlar için tam zamanında yanıtlara da erişebiliyorlar. Ve bazen çalışanların bir mali danışmanla görüşme ayarladığını ve 15 ila 30 dakika içinde aradıkları şeye gerçekten harika bir çözüm bulabildiklerini görüyoruz. Bu cevap muhtemelen benim verebileceğim kadar benzer ve net değildi.

Peter Renton  12:58

Tamam, bu insanları nasıl inceliyorsunuz çünkü kalitenin çarpıcı biçimde farklı olabileceğini hayal edebiliyorum?

Ana Mahony  13:07

Platforma getirdiğiniz kişilerin kalitesi konusunda çok dikkatli olmalısınız. Bu yüzden iki yönlü bir yaklaşım benimsiyoruz. Birincisi, birlikte çalışmayı seçtiğimiz danışman ağının son derece seçici olmasıdır. Deneyimli olduklarından, yüksek kaliteye sahip olduklarının kanıtlandığından emin olmak konusunda çok dikkatli davranıyoruz ve daha sonra onları daha geniş teklifimize entegre etmek için belirli bir programa tabi tutuyoruz. Ve Addition Wealth deneyiminde başarılı olmalarını sağlamak. Yaptığımız ikinci şey, bu konuşmaların yüksek kalitede olmasını ve çalışanlara ihtiyaç duydukları şeyi sunmasını sağlamak için takip edip denetlemek. Yani her bire bir görüşmeden sonra çalışana, 10'den 9.5'a kadar bir ölçekte "Bu etkileşimden ne kadar memnunsunuz?" diyen bir anket gönderiyoruz. Ve ortalama yanıtımız 10 üzerinden XNUMX.

Peter Renton  13:53

Vay be, sen orada konuşurken, bazı açılardan burada iki taraflı bir pazar yeri işletiyorsun gibi geliyor bana, değil mi? Müşterileriniz bir tarafta, tıpkı Uber'in sizin de dahil olduğunuz iki taraflı bir pazar yeri işlettiği ünlü gibi. Ve sonra danışmanlarınız, kişisel danışmanlarınız var. Uber'de geçirdiğiniz zaman bu tür dinamiği yönetmenize nasıl yardımcı oldu?

Ana Mahony  14:16

Evet bu doğru. Uber'den gelen ekipte bizden birkaç kişi var. Ve hem gezi tarafında hem de yemek tarafında pazar yerleri inşa ettik. Yaptığımız şey temelde şunu söyledik, hem ürünü kullanan son çalışanlar için çok yüksek kalitede bir teklifi, hem de finansal danışmanlar için harika bir deneyimi nasıl oluşturabiliriz? karşılıklı yarar sağlayan bir deneyim, ancak işe yarıyor. Ve böylece edindiğimiz bilgilerin çoğunu aldık ve neye odaklanıyoruz, kullanılabilirliğe odaklanıyoruz, değil mi? Bir çalışanın randevuya gittiğinde ertesi gün ihtiyaç duyması halinde birisiyle konuşabilmesini ve sonrasında deneyimin kaliteli olmasını sağlıyoruz. Bu nedenle, hem platforma getirdiğimiz bireyleri incelemek, hem de farklı izleme türleri, veriler ve anketler aracılığıyla gerçek zamanlı olarak bunun olumlu bir deneyim olduğundan emin olmak için çok şey yapıyoruz. Ayrıca bunun danışmanlar için de olumlu bir deneyim olmasını sağlamak için gerçekten çok çalışıyoruz. Mali müşavir açısından bakıldığında piyasadaki danışman konusunda herhangi bir kayıp yaşamadık çünkü aynı zamanda bu işi onlar için de nasıl yürütebileceğimiz konusunda gerçekten düşünceliyiz. Bu yüzden yapabildiklerimizden son derece gurur duyuyoruz. Bu tür bir kurulum aynı zamanda bireylerin insan tavsiyelerine şahsen erişmesini de mümkün kılar, değil mi? Çünkü geleneksel modellerde, birine değer katabilmeniz için saatlerce konuşmanız gerekir, bu çok pahalıdır ve ölçeklenebilir değildir. Ancak bunun insanlara yüksek kaliteli insanlara nasıl erişim sağlanacağı konusunda oldukça geleneksel bir düşünce tarzı olduğunu düşünüyorum. Ve bunu yapmanın daha esnek yolları var.

Peter Renton  15:57

Ve teklifinizin bu kısmının ne kadarı anlaşmaları kapatmak için gerçekten anahtardır, bir nevi kiraz gibi mi? Yoksa şirketlerin devreye girmesi kararın ayrılmaz bir parçası mı?

Ana Mahony  16:09

Bunun önemli bir kısım olduğunu düşünüyorum, değil mi? Çalışanlarla etkileşime geçmemizin tek yolu kesinlikle bu değil. İşverenler de bunu biliyor değil mi? Dijital teklifin esnekliğini ve çalışanların mali durumlarını nasıl idare etmek istediklerine ilişkin kendi yolculuklarını seçmelerine imkan vermesini takdir ediyorlar. Ancak birisiyle konuşabileceğinizi bilmenin çok rahatlatıcı bir yanı var. Finans duygusal bir konudur. Bir kişinin mali durumu hakkında da çok geniş bir anlayış yelpazesi olduğunu düşünüyorum. Ve onlara nasıl yaklaşılacağı konusunda korkan birçok insan görüyoruz, değil mi, bu çok korkutucu bir konu olabilir. Dijital çözümlere ve self servis araçlarına, ayrıca bu topluluk etkinliklerinin bazılarına ve bire bir etkinliklere erişim sağlamayı sevmemizin nedenlerinden biri de, gezinme konusunda kendini rahat hissetmeyen kişilerin bulunabilmesidir. kendi başlarına, belki birisiyle konuşurken kendilerini rahat hissetmiyorlar bile, değil mi, ancak kendileri için çok önemli olduğunu bildikleri bir konu hakkında bir web seminerine katılmaktan ve akranlarının gerçekten sorduğunu öğrenmekten ve duymaktan çok mutlular. Akıllı sorular sorar ve bu onların doğru yönde adımlar atmalarına yardımcı olur. Dolayısıyla insan bileşeninin yüksek kaliteli bir teklif sunmanın önemli bir parçası olduğunu düşünüyorum. Ancak bu hiçbir şekilde çözümün tek parçası değil.

Peter Renton  17:26

Teslimat süresi nedir? Çözümünüzü uygulamaya neler dahil?

Ana Mahony  17:30

Yaptığımız en hızlı şey, bunu iki kez yaptık; bir şirketle tanıştık, o gece sözleşmeyi imzaladılar, işe alım işlemini gerçekleştirdik, ertesi gün onları aradık ve ertesi gün de onları aradık. , platformu çalışanlarına sunabiliriz. Yani 48/72 saat içinde iki kez yeni bir şirket kurduk. Açıkçası bundan daha uzun süren başka gruplar da var. Ancak çalışan bir altyapı kurduğunuzda ve teknolojik olarak yapılandırılabilirliğimizi oluşturduğumuzda, yani bir şirketten bilgi almamız gerekiyor, tamam, işletmenizin nasıl kurulduğunu anlayalım. Çalışanlarınız için neyin önemli olduğunu anlayalım. Ancak daha sonra onlar için oldukça kolay bir deneyim yapılandırmaya başlayabiliriz. Ve sonra bu çalışanlarla çalışmaya başladığımızda ve onlar için önemli olan mali konuların neler olduğunu görebildiğimizde, tamam mı? Nasıl etkileşime giriyorlar? Birinin mali durumunda meydana gelen değişiklikler nelerdir? Bir şirkette meydana gelen olaylar nelerdir, elbette, bu deneyimi o son kullanıcı grubu için yapılandırmaya ve özelleştirmeye devam ediyoruz. Ancak kurulum açısından, eğer yeni bir yapı değilse, oldukça hızlı bir şekilde konuşlandırabiliriz.

Peter Renton  18:42

Her şeyin sitenizde gerçekleştiğini varsayıyorum, değil mi? Giriş bilgileriniz ve her şey sizin elinizde olduğu gibi, her şeyin nasıl çalıştığının kontrolü sizdedir. Aksi takdirde bunu yapamazsınız ve 24 saat içinde bordro sistemine veya İK sistemine entegre olamazsınız.

Ana Mahony  18:54

Böylece İK bilgilerini oldukça hızlı bir zaman diliminde platformumuza entegre edebiliyoruz. Daha sonra SSO aracılığıyla diğer insanların platformlarına da entegre olabiliriz. Yine şirketin ne yapmak istediğine bağlı ama diğer platformlara da entegre olabiliyoruz.

Peter Renton  19:13

Sizi gemiye almanın maliyeti ne kadar? Şirketin büyüklüğüne göre değiştiğini düşünüyorum ama bize bir çeşit aralık verebilir misiniz?

Ana Mahony  19:20

Firmaların büyüklüklerine göre çalışıyoruz. Yani ne kadar büyük olursa, genellikle çalışan başına aylık ücret alırız ve şirket büyüdükçe PEPM'yi biraz düşürmeye başlarsınız.

Peter Renton  19:34

Tamam, o zaman aynı anda bir şirkete mi gideceksin? Bunun dünyadaki ADP'ler ve Trinet'ler için harika bir şey olacağını hayal ediyorum. Pazar stratejiniz nedir?

Ana Mahony  19:46

Pazar cephesine giderken şirketlerle iletişim kuruyoruz, bu yüzden doğrudan şirketlerle iletişim kuracağız. Dilerseniz şirketle bağlantılı diğer gruplarla da ortaklıklar kuracağız, böylece dağıtım ortaklığı da yapabiliriz. Ve farklı cephelerde ortak olabiliriz, ortak olabiliriz.

Peter Renton  20:07

Tamam aşkım. Tamam, o zaman bize bugün bulunduğunuz seviye hakkında bir fikir verebilir misiniz? Mesela kaç müşteri? Kaç çalışan var? Bize nerede olduğunuza dair fikir veren bir şey mi var?

Ana Mahony  20:16

Evet, 10'lerce çalışanın 1000'undayız. Ve bugün platformda sahip olduğumuz müşteri sayısını açıklamıyoruz.

Peter Renton  20:26

Tamam aşkım. Tamam aşkım. Peki başabaş noktasına giden yolculuk ne olacak? Yani, bu şirkette o kadar uzun süredir çalışmadığını biliyorum. Peki mali durumunuz nasıl, diyelim mi?

Ana Mahony  20:38

Bugün büyük ölçüde güçlü bir nakit akışı konumundayız, çünkü işimizi büyütme konusunda çok düşünceli davranırken, ölçeklenebilir bir teknoloji oluşturma konusunda da çok düşünceli davrandık. Böylece inşa ettiğimiz şeyi kullanabiliriz, değil mi, bir sonraki müşteri için neye ihtiyaçları olduğunu gerçekten düşünerek ve ölçekli bir operasyon ve ekip oluşturarak bunu yapılandırabiliriz. Dolayısıyla bugün çok güçlü bir mali pozisyondayız.

Peter Renton  21:05

Tamam aşkım. Böylece insanların finansal açıdan neleri önemsediğine dair iyi bir pencereye sahip olursunuz. İnsanlar genel olarak neyi önemsiyorlar? Gerçekten hakkında daha fazla bilgi edinmek istedikleri şeylerden bazıları nelerdir?

Ana Mahony  21:18

Bu harika bir soru. Birkaç farklı şey görüyoruz, bundan önce benim için çok anlamlı olan birkaç alıntıyı paylaşacağım. Geçen yıl çalışanlara sağlanan faydalar fuarındaydım. Bir çalışan masamıza yaklaştı ve şöyle dedi: Kendi evimin sahibi olabileceğimi asla hayal etmezdim. Ancak şirketinizle yaptığım çalışmalar sayesinde sadece ev için para biriktirmekle kalmadım, aynı zamanda ev satın alma sürecinde de destek aldım. Bu son derece anlamlıydı. Yakın zamanda birisinin platformumuza gönderdiği bir alıntıyı okudum: öğrenci kredisi oranım inanılmaz yükseliyordu. Çıldırıyordum ve odaklanamıyordum, bir danışmanla bire bir görüşme ayarladım, daha iyi hissettim, aklımda olan bir şey daha azaldı, buna sahip olmak gerçekten berbat gelebilir Çok fazla borcum var ama en azından ne yaptığımı biliyorum. Sonra bir tane daha yaşadık, Toplama'dan önce tüm paramı neye harcadığımı anlatamam, sadece oyun ve yemek olduğunu biliyorum. Eklemeyi kullanmaya başladığımda pek çok şey değişti. Sonunda kilo verdim, üretken olmaya daha fazla zaman ayırdım. Paranızın kendinizle ne yapacağınızı belirlemesi çok çılgınca.

Peter Renton  22:25

İlginç.

Ana Mahony  22:26

Bu gerçekten ilginç, Peter, çünkü yaptığımız işin en doğrulayıcı yanı, özel beta aşamasında olduğumuzdan beri, ilk şirketimizle iki yıldan fazla bir süre önce, son kullanıcı etkisinin her zaman açık olmasıydı. Bu, insanlara yardımcı olan ürün türüdür. İlk alıntılarımızdan bazıları, son iki yıldır üzerinde durduğum türden sorulardı, ancak bunların yanıtlanması için 3,000 dolar harcamak istemedim. Ve böylece onların günlük sorunlarını görüyoruz, değil mi? İnsanlar emeklilikleri konusunda endişeli, insanlar eşitlik tazminatı kararları üzerinde çalışmak istiyor ki bunların anlaşılması çok pahalıdır, ne yapılacağını bilmek çok pahalı olabilir. Eşitlik tazminatı cephesinde. Boşandıktan sonra mali durumlarını nasıl planlayacaklarını bulmaya çalışan insanlara yardım ediyoruz. Demek istediğim, gerçekten gamı ​​kapsıyor. Bir aile kurmayı planlayan ve şunu düşünen birçok insan var: Peki bu ne anlama geliyor? Çocuğumun eğitimine nasıl yatırım yaparım? Şirketler olarak hizmet verdiğimiz için, gerçekten kariyerlerinin başlarında öğrenen ve finanslarıyla ne yapacaklarını düşünen, birikimi olan, geleceklerini planlayan kişilere kadar uzanan çalışanlarla etkileşime geçiyoruz. Emeklilik için gerçekten çok şanslı bir noktadasınız. Ancak bizim de geçtiğimiz pazara geçiş kanalından geçtiğinizde, bir ürünü, teknolojiyi ve içeriği nasıl kuracağınız konusunda gerçekten akıllı olmalısınız. Çok çeşitli finansal konularla ilgilenen ve farklı düzeyde finansal eğitime sahip insanlara gerçekten hitap eden bir çözüm seti. Yani bunun işe yaradığını görmek gerçekten harika. Elbette günlerimizi nasıl büyüyebiliriz diye geçiriyoruz? Neyi daha iyi yapabiliriz? Neyi düzeltmemiz gerekiyor? Ne inşa edebiliriz, ancak çözüm çok iyi belgelenmiş bir sorunun çözülmesine yardımcı oluyor. Ve insanların buna ihtiyacı olduğu açık.

Peter Renton  24:16

Ve bunun oldukça yapışkan olacağını hayal ediyorum. Çünkü bunu bir kez koyduğunuzda ve insanlar buna alıştığında, çalışanlarla inanılmaz derecede zor anlar yaşarsınız. Eğer evet derseniz, artık bunu karşılayamayız, üzgünüm. Bunun gerçekten yapışkan bir çözüm olduğunu mu düşünüyorsunuz?

Ana Mahony  24:32

Ortalama olarak çalışanlarımızın %70'inin tekliflerimize ilgi gösterdiğini görüyoruz; bu bizim çok gurur duyduğumuz bir rakam ve açıkçası bunu başarmak için çok çalışıyoruz. Ve çalışanların %90'ının CSAT'ı var. Bu yüzden bundan çok gurur duyuyoruz. Bahsettiğiniz nedenlerden dolayı işverenlerden çok ısrarcı yenilemeler gördük. Gerçekten harika olduğunu gördüğümüz diğer şey ise, birlikte çalışmaya başladığımız şirketlerde bulunan bazı İK ortaklarımızı veya çalışanlarımızı gördükten sonra işverenleri taşıyıp bunu yeni işverenlerine getirip getiremeyeceğimizi sorduk. Bu, ekibimiz için her zaman son derece gurur verici, onaylayıcı ve ilham verici olmuştur.

Peter Renton  25:13

Peki ne kadar küçük bir şirketle çalışacaksınız? Yani minimum ne kadar?

Ana Mahony  25:18

En az yüzlerce, en fazla 1000, 10'ar 1000'li firmalarla çalışmayı seviyoruz. Hatta 100'lerce çalışanın 1000'lerine bile girebiliyoruz ve bunu bugün yapıyoruz. Ancak her büyüklükteki şirketle çalışmaya açığız.

Peter Renton  25:33

Eminim pazar araştırması yapmışsınızdır, yani belki de büyük servet 500 şirketlerinden bazılarının sizin kendi bünyenizde yaptıklarının bir kısmı vardır. Ancak bazı açılardan pazara yeni bir ürün tanıtıyormuşsunuz gibi görünüyor. Ve çoğu zaman mevcut bir pazara sahip olmak ve daha iyi bir ürün sunmak daha iyidir. Ancak bunun yeni bir ürün olduğu göz önüne alındığında bunu mu buluyorsunuz, mevcut ürünlerle rekabet ediyor musunuz? Yani insanlar hayır dediğinde neden hayır diyorlar? Sanırım %100 evet alamıyorsunuz?

Ana Mahony  26:06

Hayır, %100 almayı çok isterim. Bir şirket kurduğunuzda, %100 evet, işin içinde değilsiniz. Hayır, bu harika bir soru. Yani iki kat geldiğini söyleyebilirim. Bazen şirketlerin, çalışanlarına yeni bir fayda sağlayacak bütçesi olmayabilir. Ve olan da budur, değil mi? Onlarla çalışıyoruz, durumun ne zaman olabileceğini görüyoruz. Ve bazı şirketlerin dönüş yaptığını görüyoruz. Burada çok büyük emeklilik sağlayıcılarından bazılarının bazı finansal çözümlere erişim sağladığı ikinci bir parça seti daha var. Ve bazen bir işveren şöyle der: "Burada bir çözümüm var." Ve bulduğumuz şey, çalışanlarının mali kararları konusunda çalışmalarına gerçekten yardımcı olmak isteyen işverenlerin, şu anda mevcut olandan daha fazlasını istedikleridir. Çünkü bugün birlikte çalıştığımız müşterilerimizin hepsinin elbette bu emeklilik sağlayıcılarıyla çözümleri var. Ancak bu şirketler genellikle AUM odaklı bir iş modeli tarafından teşvik ediliyor, değil mi? Ve iş, borcumu ödemeyi nasıl düşünmeliyim, bir eve yatırım mı yapacağım, ya da kiralamaya devam mı edeceğim gibi kararlar söz konusu olduğunda, bu varlıkların bir kısmı geri dönmediği sürece hepimizin verdiği doğru kararlar. kuruma gidin, öyle değil, belki size yardım ederler, belki etmezler, ama aslında onların paralarını bu şekilde kazanmıyorlar. Sağ. Ve biz Addition Wealth olarak insanların kendileri ve aileleri için en iyi finansal kararları almalarına yardımcı olma işindeyiz. Mesela bizim misyonumuz bu. Bizim yaptığımız şey bu. Bunun için para alıyoruz. Dolayısıyla bu sorunun ne olduğu umurumuzda değil ve insanlara boşandıktan ve yeni bir hayata başladıktan sonra bütçemi nasıl planlayacağım konusunda yardımcı oluyoruz, değil mi? Bir çocuk planlıyorsam ve eğitimi düşünmek istiyorsam nasıl para yatırabilirim, ancak aynı aile planlaması konuşması aynı zamanda bir çocuğum olacak ve bu parayı karşılayıp karşılayamayacağımı bilmiyorum olabilir. çocuk bakımı veya diğer beklenmedik masraflardan bazıları, ne yapabilirim? Ve tüm bu soruları derinlemesine incelemekten çok mutluyuz. Ve bunlar ABD'deki insanların %58'ini strese sokan sorular.

Peter Renton  28:21

Burada saldırabileceğiniz büyük bir pazar var çünkü bu ürünün işverenleri tarafından sunulmasını isteyen çok büyük bir nüfus yüzdesi var. Peki az önce söylediğim bağlamda baktığınızda vizyonunuz nedir, gerçekten de TAM'ınız fintech'teki herkes kadar büyük gibi. Peki sizin vizyonunuz nedir?

Ana Mahony  28:43

Evet, vizyonumuz iki yönlü. Birincisi, mümkün olduğu kadar çok insana yardım etmeye devam etmek için, öyle değil mi? Pazartesi günlerimize, önceki hafta yaşadığımız müşteri etkilerini kutlayarak başlıyoruz. Ve her zaman paylaşacak bir şeyimiz var çünkü her hafta birlikte ve onlar için çalıştığımız çalışanlarımız üzerinde büyük etkimiz var. Yani bunu birlikte çalışabileceğimiz milyonlarca, 10 milyonlarca ve 1000'lerce şirkete genişletmek istiyoruz. Vizyonumuzun ikinci kısmı, insanların zaten son tüketicilere dokunduğu mevcut dağıtım kanallarından bazılarına nasıl entegre olabileceğimizi gerçekten düşünmektir, değil mi? İnsanların daha iyi finansal kararlar almasına nasıl yardımcı olabileceğiniz konusunda çok akıllı bir teknoloji geliştirdik. Ve insanların öncelikle Addition Wealth'e gitmeyecekleri finansal kararlar verdikleri birçok yer var ve bu sorun değil. Ancak oluşturduğumuz araçlardan, teknolojiden ve tüketici odaklılıktan bazılarını kullanabilir miyiz ve bunu diğer çözümlerden bazılarına entegre etmeye yardımcı olabilir miyiz? Yani orada yaptığımız bir çalışma var, bu aşamanın başındayız, ama bu aynı zamanda çok heyecan verici ve umut vericiydi.

Peter Renton  29:54

Tamam, bunu burada bırakmalıyım Ana, gerçekten çok ilginç, sanırım. Sana iyi şanslar diliyorum. Finansal sağlığa mümkün olan her şekilde saldırmamız gerektiğini düşünüyorum. Yaptığınız şeyin harika olduğunu düşünüyorum, gösteriye geldiğiniz için teşekkürler.

Ana Mahony  30:08

Zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim Peter.

Peter Renton  30:12

Umarım gösteriyi beğenmişsinizdir. Dinlediğiniz için çok teşekkür ederim. Lütfen devam edin ve seçtiğiniz podcast platformunda programa bir inceleme yapın ve arkadaşlarınıza ve meslektaşlarınıza bundan bahsedin. Her neyse, bu notta imzayı atacağım. Dinlediğiniz için çok teşekkür ederim ve bir dahaki sefere sizi yakalayacağım. Hoşçakal.

  • Peter RentonPeter Renton

    Peter Renton, dünyanın fintech odaklı en büyük dijital medya şirketi olan Fintech Nexus'un başkanı ve kurucu ortağıdır. Peter 2010'dan beri fintech hakkında yazıyor ve şu kitabın yazarı ve yaratıcısı: Fintech Bire Bir Podcast, ilk ve en uzun soluklu fintech röportaj serisi.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

spot_img

En Son İstihbarat

spot_img