Zephyrnet Logosu

Şimdi Bunu Duyun: Sınıf Ses Sistemlerinin Geleceği

Tarih:

Bu yıl FETC24'ün en büyük duyurularından biri şuydu: Lightspeed, öğrenmeye eşit erişim sağlayan eğitimsel ses çözümlerinin önde gelen sağlayıcısı ve yalnızca öğretmenin sesini sınıf içinde yansıtmakla kalmayıp aynı zamanda öğretmenlere yardım isteme ve sınıf dışında iletişim kurma yetkisi veren ağ bağlantılı bir eğitimsel ses platformu olan Cascadia'yı piyasaya sürmeleri doğrudan kordon mikrofonlarından.

Lightspeed Technologies, Inc. Gelirlerden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Tony Zeikle ile yeni ürünün özellikleri, telefon ağları ve çağrı çözümleri gibi mevcut okul sistemleriyle entegrasyonu ve özellikle öğretmenler ve öğrenciler için potansiyel faydaları hakkında bir görüşme yaptım. Salgının yarattığı zorluklar ışığında. Ayrıca artırılmış gerçeklik, sanal gerçeklik ve dil öğreniminde sesin rolü de dahil olmak üzere eğitim teknolojisinin gelişen ortamına da değiniyoruz. Bir dinleyin:

Lansman hakkında daha fazla ayrıntı:

Cascadia, eğitici sesin tüm avantajlarını sunar ve mevcut can güvenliği ve bina iletişim sistemleriyle entegre olarak mobil, sessiz acil durum uyarıları başlatma ve binanın herhangi bir yerinden ofise iki yönlü arama yapma olanağı sağlar.

Ürün ve Lightspeed Kıdemli Başkan Yardımcısı Shaun Fagan, "Öğretmenlerin sınıf dışındaki kaynaklarla iletişim kurma ihtiyacı, ister acil durumlarda ister sadece yardıma ihtiyaç duyulduğunda, artmaya devam ediyor" dedi. "Cascadia ile okullar artık öğretmenlere hareketlilik, basitlik ve yakınlık sunan bir iletişim aracı sağlayarak bu ihtiyacı karşılayabilir."

Cascadia bir okulun ağına bağlanarak merkezi izleme ve kontrolün yanı sıra bina genelindeki kritik iletişimlere önemli entegrasyonlar sağlar. Cascadia platformu şunları sağlar:

  • Binanın her yerinden zamanında uyarılar
  • Çift yönlü arama ile ofise iletişim
  • Etkin bir uyarı sırasında gerçek zamanlı öğretmen konumu
  • Ağ altyapısından yararlanmak için Power over Ethernet Plus (PoE+)
  • Sınıf multimedyasıyla entegrasyon
  • Sharemike ile öğrenci paylaşımı

Fagan, "Önde gelen can güvenliği ve bina iletişimi sağlayıcılarıyla entegre olarak çözümlerimiz, okullara mevcut yatırımlarından yararlanma ve ihtiyaçlarını karşılayacak en iyi sistemleri oluşturma esnekliği sağlıyor" dedi.

Bu ağ bağlantılı iletişim sistemi, öğrenciler ve ebeveynler için hayati önem taşıyan mevcut güvenlik protokollerini ve prosedürlerini geliştirebilir. Araştırmaya göre öğrenciler (%87), ebeveynler (%96) ve eğitimciler (%98) okul güvenliğinin kendileri için son derece önemli olduğu konusunda hemfikir. Safe and Sound Schools'un 2022 Okul Güvenliği Durumu Raporu.


Aşağıda makine tarafından oluşturulan bir transkript verilmiştir:

00:00:05 Konuşmacı 1 

Tamam Tony. Bugün bana katıldığınız için çok teşekkür ederim. Gerçekten onu takdir ederim. Birkaç hafta içinde kapanmayı vb. sabırsızlıkla bekliyorum ve ışık hızının orada olacağını biliyorum. Belki de hemen konuya girebiliriz, haberler ve fuarda tanıtımını yapabileceğiniz duyurular hakkında biraz konuşabiliriz. 

00:00:22 Konuşmacı 2 

Kesinlikle. Biliyorsunuz, her yıl FTC'ye gidiyoruz. Pek çok okul bölgesiyle ve Ed teknoloji alanının hemen tüm sektörüyle etkileşimde bulunma fırsatını seviyoruz. Ve biliyorsunuz, sınıfta eğitici seslerle yaptığımız şeylerle, öğretmene mikrofon takmak ve hoparlörler aracılığıyla düşük ses seviyesinde, oldukça anlaşılır bir konuşma sağlamakla saygı duyuyoruz ve tanınıyoruz. 

00:00:42 Konuşmacı 2 

Böylece sınıftaki her öğrenci öğretimi etkili bir şekilde duyabilir. 

00:00:46 Konuşmacı 2 

Bu ay piyasaya süreceğimiz ve bu hafta web sitemize yeni eklenen yeni ürünün adı Cascade, Cascadia'dır ve bu, eğitici ağ bağlantılı bir platformdur. Bu, ağ bağlantılı bir sistem olma yönündeki ilk adımımızdır, böylece teknoloji direktörlerimiz tüm eğitimsel ses çözümlerini görebilir. 

00:01:05 Konuşmacı 2 

Bütün bir okulun karşısında. 

00:01:07 Konuşmacı 2 

Ayrıca bazı ek özellikler de ekleniyor. Bilirsiniz, gerçekten fark ettiğimiz şey, mikrofonları taktığımızda, öğretmenlerin ve öğretmenlerin hem sınıflarında hem de okulda bir mikrofon taktıklarıydı; o mikrofonun bunun ötesinde bazı ek özelliklere ve yeteneklere sahip olabileceğiydi. Önemli bir gayrimenkulümüz var. 

00:01:27 Konuşmacı 2 

Tabiri caizse, mikrofonu tam burada, bilirsiniz, bir el uzakta tutarak. 

00:01:33 Konuşmacı 2 

Öğretmenler için, yaptığımız şey, mikrofonumuzu emniyet ve emniyet amaçları doğrultusunda entegre edebilmek için bazı bileşenler eklemek ve bunu ofise sınıfta bir sorun olduğunu bildirebilecek ayrı bir sessiz uyarı olarak dahil etmek olabilir. ya da okulun başka bir yerinde. Ayrıca bunu okulun telefon sistemiyle de entegre ediyoruz, böylece. 

00:01:55 Konuşmacı 2 

Öğretmen aslında ofise öğretmen tarafından başlatılan bir çağrı yapabilir. 

00:02:00 Konuşmacı 2 

Bazen biraz daha fazla bilgiye ihtiyaç duyulur. Bilirsiniz, bu gizli uyarı veya buna benzer bir şeyle ve öğretmenin ofisle hızlı bir şekilde konuşabilmesi ve bir öğrencinin koridorda yardıma ihtiyacı olması kadar küçük bir şey olabilir. Bu sadece bir talimat olabilir, belki bir öğretmen ya da bir öğrencinin ofise gitmesi olabilir, böylece hızlı bilgi biraz daha fazlasını sağlayabilir. 

00:02:20 Konuşmacı 2 

Öğretmen ve personele, pandemiden sonra gerçekten fark ettiğimiz şeyi aktarabilmeleri için bilgiler. 

00:02:27 Konuşmacı 2 

Gitmiş miydi? Bir öğretmenin günün başında sınıfına girdiği günler, günün geri kalanında başka yetişkinlerle etkileşime girmediği günler midir? Ve biliyorsunuz, o sınıfta sadece öğrencileriyle birlikteler. Dinamik değişti ve öğretmenlerin, ister davranışsal amaçlarla olsun, ister sadece okul kampüsünde standart iletişim olsun, desteğe ihtiyaçları var. 

00:02:48 Konuşmacı 2 

Ve mikrofonumuza bazı ek düğmeler ve ek özellikler ekleyerek oraya bir değer katabileceğimizi fark ettik. 

00:02:56 Konuşmacı 1 

Oldukça önemli bir yükseltme gibi görünüyor. Ve önemli hakkında konuştuğunuzda, aynı zamanda karmaşık ve karmaşık bir şeyden de bahsediyorsunuz, özellikle sanırım telefon sistemlerini veya IP tabanlı sistemleri bağladığınızda, buradaki okuyucularımızdan veya dinleyicilerimizden herhangi biri bu tür BT sistemlerinden sorumluysa. Bize biraz verebilir misin? 

00:03:16 Konuşmacı 1 

Bunların nasıl entegre edildiğine gelince zayıf konuşuyoruz. 

00:03:19 Konuşmacı 2 

Evet kesinlikle. Gerçekten yapmak istediğimiz şey, eğitici ses açısından alanımızda kalmaktır. Biz bu şekilde tanınıyoruz. Bu yüzden bize saygı duyuluyor. Yani gerçekten orada kalıyoruz. Ancak yaptığımız şey, ağ sistemimiz üzerinden mevcut çağrı ve interkom çözümleriyle entegre olabileceğimizi tespit etti. Böylece kablosuz açıdan bakıldığında, kablosuz bağlantımız için deck teknolojisini kullanıyoruz. 

00:03:41 Konuşmacı 2 

İletim, ancak amfiden artık ağ üzerinden bağlanıyoruz ve bu çağrı sistemiyle entegre oluyoruz, böylece okulun halihazırda kullanmaya alıştığı sistemle entegre oluyoruz. 

00:03:52 Konuşmacı 2 

Gezinebilmek ve ardından bu düğmeler, okulun güvenlik ve güvenlik protokollerine ve bu tür şeylere bağlı olarak ne yapmasını istediğine bağlı olarak farklı şeyler yapabilir. Bu süreç boyunca yaptığımızdan emin olmak istediğimiz şeylerden biri de arka uçta elbette karmaşıklık olabileceğidir, ancak bunu öğretmen için nasıl basit tutabiliriz? Bunu çok kolay ve sezgisel olacak şekilde nasıl yapabiliriz? 

00:04:14 Konuşmacı 2 

Bilirsiniz, onların kullanması için fark ettiğimiz şeylerden biri, okul çapında iletişim söz konusu olduğunda, öğretmenlerin etkileşim kurmasının farklı yolları olduğuydu; bu, bilirsiniz, belki bir telsiz olabilir. 

00:04:24 Konuşmacı 2 

Bucky ve bunlar biraz hantal ve onları teneffüse veya okulun farklı yerlerine götürüyor olabilirler. Tabiri caizse giyilebilir değiller ama amaçlarına hizmet ediyorlar. Bazen kullandıkları diğer şeyleri düşünürsünüz, bazen kendi cep telefonlarını kullanırlar, bazen okulun ağında olmayan, okul olmayan bir cep telefonu. 

00:04:45 Konuşmacı 2 

Bir mülk parçası. 

00:04:47 Konuşmacı 2 

Uygulamalara ve buna benzer şeylere bağlı bazı zorluklar da var. Bir okulun kendi kişisel cihazlarında gezinmesi zor olabilir ve sonra, bilirsiniz, telefon sistemleri belki de okuldadır ve bu düzeltilmiştir. Tabiri caizse giyilebilir bir teknoloji de değil. Bu nedenle, sadece iletişim açısından biraz daha basit hale getirebileceğimiz bir boşluk olduğunu hissettik. 

00:05:07 Konuşmacı 1 

Evet. Değişen davranışların bazılarında pandemiden bahsettiniz. 

00:05:12 Konuşmacı 1 

Bu teknolojilerin bir gelişme olduğunu vurgulayan bir teknoloji şirketi olarak olduğu kadar bir şirket olarak da, dirençli olabilecek öğretim üyelerinin ikna edilmesi açısından bir değişiklik oldu mu? Mesela neden bir mikrofona ihtiyacım var? Ben her zaman, her zaman cebir dersimi 30 yıldır öğrettim ve hiçbir zaman böyle bir şeye ihtiyaç duymamış gibiyim. 

00:05:34 Konuşmacı 1 

Ve her zaman kendimi garip hissettim. Belki artık daha rahat olduklarına ve bu faydaları gördüklerine göre. 

00:05:39 Konuşmacı 2 

Evet, salgının gerçekten bu teknolojiye olan ihtiyacı vurgulamasının iki amacı var. Bir tanesi öğretmenler sınıfta maske takarken biliyorsunuz o maske seslerinde 10 desibellik düşüş vardı. Ve ayrıca o maske yüzünden ağzın görsel ipuçlarını da kaybettiniz. Ve bu yüzden sesin gerekliliğini ve pandemi nedeniyle iletişimin zorluğunu düşünüyorum. 

00:06:02 Konuşmacı 2 

Öğretmenlerin bu teknolojinin neden önemli olduğuna dair farkındalıkları arttı. Yıllardır öğretmenler mikrofonu açıp düşük ses düzeyindeki, son derece anlaşılır konuşmayı duyduklarında aldığımız ilk tepkilerden biri, talimatlarını neredeyse tekrarlamak zorunda olmadıklarıdır. 

00:06:17 Konuşmacı 2 

Bu kadar öğrenciler daha dikkatliydi ve günün sonunda öğretmenin enerjisi daha fazlaydı. Öğrencilerimin beni duyabilmesi için her gün, bütün gün sesimi yükseltmem gerekmediğini anladılar, bilirsiniz, bir okuldaki davranış sorunlarının artmasından biraz bahsettik. Biliyorsunuz, sonlara doğru pek çok Müfettiş konferansına gittim. 

00:06:37 Konuşmacı 2 

Salgın ve. 

00:06:38 Konuşmacı 2 

Pandemiden sonra pek çok müfettiş, salgının öğrenciler için yarattığı tüm zorluklara, ev hayatlarına ve yaşadıkları her şeye bağlı davranışsal sorunlarda önemli bir artış gördüğümüzü söyleyecektir. Ve biliyorsunuz oda temizliğinde bir artış oldu. 

00:06:55 Konuşmacı 2 

Okulda her gün olan ve pek çok insanın belki de duymadığı şeyleri biliyorsunuz, ancak bunlar öğretmenlerin her gün karşılaştığı zorluklardır ve onlar bunun oldukça farkındadırlar. Okul kampüsünde artan iletişim, gerçekten odaklanmak istediğimiz şeylerden biriydi. Ve eminim sizin de düşündüğünüz ve diğer şirketlerden de duyduğunuz şeylerden biri. 

00:07:16 Konuşmacı 2 

De. 

00:07:16 Konuşmacı 2 

Peki, teknolojinin nasıl gelişmesi gerekiyor. Biliyorsunuz, AI ve ChatGPT'den ve bunların sınıfa nasıl dahil edildiğinden bahsettik. Ve pek çok farklı şey var. Ve sanırım pandemiden çıktıktan sonra önümüzdeki birkaç yıl içinde sınıfın şekillenme şeklini ve öğretme ve öğrenme şeklini değiştirecek gerçekten çok sayıda yenilikçi teknoloji görmeye devam edeceğiz. 

00:07:38 Konuşmacı 1 

Evet, çünkü özellikle eğitim teknolojisi konferansının geleceğinden bahsediyoruz değil mi? Ve oraya gitmeyi sabırsızlıkla bekliyorum ve artık buradayız. 

00:07:45 Konuşmacı 1 

Nihayet pandemiden belli bir dereceye kadar kurtulduk ve bu teknolojilerden bazılarını, artırılmış gerçekliği, sanal gerçeklik sesini sabırsızlıkla beklemeye başladık, değil mi? Yani yapabilirsin, başka yeni tür uygulamaların nerede olacağını öngörüyor musun? 

00:08:06 Konuşmacı 1 

Ses bunun bir parçası olacak. 

00:08:09 Konuşmacı 2 

Evet kesinlikle. Biliyorsunuz, diğer bileşen, uzun süreli öğrenim için net sese sahip olduğunuzdan emin olmaktır. Bilirsiniz, sınıfın dışında olan öğrenciler. Sesin her iki uçta da net olduğundan nasıl emin oluyorsunuz? Bilirsiniz, okul kampüsündeki başka bir sınıfta veya farklı bir bölümde bulunan bir grup öğrenciniz varsa veya uzaktaki bir öğretmeniniz varsa. 

00:08:29 Konuşmacı 2 

Tüm bu süreç boyunca sesin net olduğundan nasıl emin olursunuz? Bunun üzerinde düşünmeye devam ediyoruz ve bunun gerçekleşebilmesini sağlamak için sunduğumuz birçok yenilikçi çözümümüz var. Olan şeylerden biri. 

00:08:42 Konuşmacı 2 

Pandemi sırasında sağlanan, temel olarak bir öğrenciye her mikrofonu sağlayabilen T3 çözümümüzdü. Sınıftaki her öğrenci ve bu, uzaktan eğitim için gerçekten uygulanabilir hale geldi; burada bir öğretmeniniz uzaktan olabilir, çünkü bir öğrencinin bir sorusu varsa, öğretmenin bunu duyabilmesi gerekir ve. 

00:09:01 Konuşmacı 2 

Bu şekilde etkileşim kurabilmek ve sınıf ortamını gerçekten geçmişte olduğundan farklı hale getirebilmek ve bence bunun geliştiğini ve değiştiğini görmeye devam edeceğiz. Ancak ses pek çok şeyin merkezinde yer alıyor. 

00:09:12 Konuşmacı 1 

Özellikle de bir şeyler. Çeşitli AI uygulamalarına, çeşitli transkripsiyon uygulamalarına baktığınızda, özellikle Microsoft Word'den, karakter tanımadan bahsettiğimi fark ettim. 

00:09:28 Konuşmacı 1 

Rubicon'un öbür tarafında, değil mi? Yani, eskiden oldukça iyiydi ama temizlik için çok zaman harcaman gerekirdi. 

00:09:36 Konuşmacı 1 

Artık ses transkripsiyonları söz konusu olduğunda karakter tanımayı kastettiğimi fark ettim, bu gerçekten muhteşem. Ama anahtar şuna geliyor. 

00:09:47 Konuşmacı 1 

Mikrofon ve bu teknolojinin yakalayabildiği şeyler, değil mi? Demek istediğim, bu, bu işlerin herhangi birinin ön saflarında çalışan bir tür şey gibi. 

00:09:56 Konuşmacı 2 

Evet. Ayrıca İngilizce dil öğrenimini ve şu anda K12'de gelişen yolu da düşünüyorsunuz, sanırım öğrenci nüfusumuzun %10'undan fazlası. 

00:10:05 Konuşmacı 2 

Ve şimdi o kategoriye giriyor. Peki bu süreçte çeviri hizmetlerini de nasıl yapabiliriz? Yani tüm bunlar olurken pek çok heyecan verici şey oluyor. 

00:10:17 Konuşmacı 1 

Ve buradaki dinleyiciler arasında pek ikna edilmeye ihtiyaç duymadığını düşündüğüm tek parça öğrencilerdir. 

00:10:26 Konuşmacı 1 

Sağ. Demek istediğim bu adil. 

00:10:27 Konuşmacı 1 

Bu teknoloji onlar için bir yenilik değil. Yani elbette hepimiz mikrofonlara konuşacağız. 

00:10:34 Konuşmacı 2 

Kesinlikle. Ve biliyorsunuz, sanırım öğrenciler, özellikle de artık kulaklık ve diğer her şeyle, konu ses olduğunda daha sürükleyici bir deneyime alışkınlar. Peki ister sınıfta olsunlar, ister evde olsunlar, ister öğrenme ortamında hangi ortamda çalışıyorlarsa, bunu onlara nasıl ulaştırabiliriz? Bunu düşünmemiz ve onları bulundukları yerde meşgul etmemiz gerekiyor. 

00:10:53 Konuşmacı 1 

Pek çok heyecan verici şey var. Sizi sadece daha derinlemesine inceleyebileceğimiz yakınlaştırma platformunda değil, bizzat görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum. Ama zaman ayırdığınız için teşekkürler. 

00:11:04 Konuşmacı 1 

Dinleyicilerimizin ve okuyucularımızın, konu ses olduğunda burada neyin ön planda olduğunu bilmesini sağlayın. 

00:11:09 Konuşmacı 2 

Kesinlikle. Ve bildiğiniz şey showroom katında olacak, ama aynı zamanda Cascadia'yı kapalı bir alanda ilk elden sergileyebileceğimiz bir gösteri odamız da olacak. Bu yüzden FTC'de birçok insanla tanışmayı sabırsızlıkla bekliyoruz. 

00:11:23 Konuşmacı 1 

Mükemmel, Tony. Tekrar teşekkürler. Takdir edin. 

00:11:25 Konuşmacı 2 

Teşekkür ederim. 

Kevin, çevrimiçi, basılı ve yüz yüze markalar ve hedef kitleler oluşturma konusunda 25 yılı aşkın deneyime sahip, ileri görüşlü bir medya yöneticisidir. Toplum ve teknolojinin, özellikle de eğitim teknolojisinin kesişimini ele alan, beğenilen bir yazar, editör ve yorumcudur. Kevin'e şu adresten ulaşabilirsiniz: KevinHogan@eschoolnews.com
Kevin Hogan
Kevin Hogan'ın son gönderileri (Tümü)
spot_img

En Son İstihbarat

spot_img