Logo Zephyrnet

Ana Mahony, co-fondator și CEO al Addition Wealth despre abordarea digitală plus umană a sănătății financiare

Data:

Vă bucurați de podcasturile noastre? Nu rata episoadele viitoare! Vă rugăm să apăsați butonul de abonare AppleSpotifyYouTube, sau platforma ta de podcast preferată pentru a fi la curent cu cel mai recent conținut al nostru. Iti multumesc pentru sprijin!

Ana Mahony, co-fondator și CEO al Addition Wealth

Când vine vorba de sănătatea financiară, mai este mult de făcut. Deși fintech-ul a avut cu siguranță un impact aici, consumatorul mediu nu este mai sănătos din punct de vedere financiar decât era acum un deceniu. Aceasta este o problemă care mă fascinează și îmi place când vorbesc cu companii care fac o diferență reală în acest domeniu.

Următorul meu invitat pe podcastul Fintech One-on-One este Ana Mahony, CEO și fondator al Bogăție suplimentară. Platforma lor de sănătate financiară este destinată angajatorilor pentru a le oferi angajaților lor ca un beneficiu, dar ceea ce îi face unici este interacțiunea umană. Deși au o mulțime de instrumente digitale pentru angajați, ei oferă, de asemenea, sesiuni individuale gratuite cu CPA și planificatori financiari certificați.

În acest podcast veți învăța:

  • Cum a germinat pentru prima dată ideea pentru Bogăție suplimentară.
  • Cum programul de la First Round Capital a ajutat cu adevărat la lansarea companiei.
  • Amploarea ofertelor lor de produse pentru a îmbunătăți sănătatea financiară.
  • De ce interacțiunea umană este un astfel de factor de diferențiere pentru Addition.
  • Cum se pot scala cu o abordare umană plus digitală.
  • Cum verifică acești consilieri financiari și se asigură că oferă sfaturi de calitate.
  • Cum a ajutat experiența Anei la Uber să-și dezvolte platforma.
  • Ce implică implementarea Addition Wealth cu un nou angajator.
  • Detalii despre strategia lor de lansare pe piață.
  • Amploarea la care se află astăzi.
  • Ceea ce le pasă oamenilor cel mai mult când vine vorba de sănătatea lor financiară.
  • Procentul mediu de angajați care se implică în oferta lor.
  • Viziunea ei pentru viitorul Addition Wealth.

Citiți mai jos o transcriere a conversației noastre.

Peter Renton  00:01

Bun venit la podcastul Fintech One-on-One. Acesta este Peter Renton, președinte și co-fondator al Fintech Nexus. Fac această emisiune din 2013, ceea ce face ca aceasta să fie cea mai lungă emisiune de interviuri unu-la-unu din toate fintech-urile. Vă mulțumesc foarte mult că mi-ați fost alături în această călătorie.

Peter Renton  00:27

Înainte de a începe, vreau să vă reamintesc despre serviciul nostru cuprinzător de știri. Fintech Nexus News nu numai că acoperă cele mai mari știri fintech, ci și buletinul nostru informativ zilnic oferă cele mai importante știri fintech în căsuța dvs. de e-mail în fiecare dimineață, cu comentarii speciale despre cea mai importantă poveste a zilei. Rămâneți la curent cu știrile fintech abonându-vă la news dot fintech nexus.com/subscribe.

Peter Renton  00:52

Astăzi, în emisiune, sunt încântat să îi urez bun venit Anei Mahony. Ea este CEO-ul și fondatorul Addition Wealth. Acum Addition Wealth este o companie super interesantă. Nu sunt atât de bătrâni. Dar au creat o platformă unică de bunăstare financiară care oferă multe dintre instrumentele financiare la care te-ai aștepta atunci când rostesc aceste cuvinte, dar oferă și expertiză financiară personalizată. Și acesta este sosul lor secret, intrăm în modul în care funcționează totul într-o oarecare profunzime. Și trec prin angajator pentru a facilita aceste, aceste instrumente. Deci nu costă nimic pentru angajat. Și cred că este un lucru puternic. Și să recunoaștem, oamenii trebuie să înțeleagă mai multe despre finanțele lor, trebuie să învețe mai multe despre sănătatea financiară. De multe ori, este puțin intimidant. Ceea ce face Addition este într-adevăr să ofere un punct de intrare excelent pentru ca oamenii să învețe unele dintre elementele de bază, să învețe unii dintre termenii mai largi și cum funcționează lucrurile, dar și pentru a obține acel sfat individual, care cred că este atât de critic. Oricum, a fost o discuție fascinantă. Sper să vă placă spectacolul.

Peter Renton  02:05

Bun venit la podcast, Ana.

Ana Mahony  02:07

Îți mulțumesc că m-ai primit, Peter.

Peter Renton  02:09

Plăcerea este de partea mea. Deci, să începem prin a oferi ascultătorilor câteva informații despre tine. Ați avut o pauză interesantă, a avut câteva opriri interesante în cariera dvs. până în prezent. De ce nu ne oferi câteva dintre cele mai importante momente?

Ana Mahony  02:21

Așa că experiența mea este atât în ​​finanțarea de consum. Și apoi am lucrat și în industria tehnologiei timp de șase ani la Uber. Mi-am început cariera lucrând pentru un fond de capital privat al cărui singur LP era JP Morgan, am investit în companii de finanțare de consum. Așa că am învățat să iubești cu adevărat spațiul și dedesubturile modului în care diferitele produse financiare pot servi consumatorilor, cum te gândești să le oferi oamenilor accesul corect la informații, sfaturi, soluții pentru nevoile lor. De asemenea, la acel moment a ajuns să apreciem că trăim într-o lume în care cu cât ai mai mult acces la bogăție, cu atât mai multe echipe de oameni sau de sprijin, de multe ori trebuie să-ți dai seama cum să faci banii în valoare de mai mult. Și am simțit întotdeauna că ar trebui să existe o soluție mai bună, corect, în care oamenii obișnuiți ar trebui să aibă și șansa de a profita la maximum de banii lor, indiferent care ar fi acea sumă. Așa că am mai făcut câteva lucruri în domeniul finanțării consumatorilor, am lucrat pentru directorul Biroului de protecție financiară a consumatorilor timp de un an la Washington, DC. Am făcut și un program de rotație la Citi Group. Și apoi am mers la Uber timp de șase ani, am fost primul pe drum. Și apoi m-am mutat la afacerea Uber Eats. Și asta a fost o călătorie fenomenală, în principiu, a învățat cum poți folosi produsele și tehnologia și piețele și companiile la scară extinsă pentru a pune la dispoziția oamenilor lucruri care anterior nu erau accesibile, fie că este vorba de acces la o călătorie privată sau de livrarea a ceva. la ușa ta și mi-a plăcut timpul petrecut la Uber. După ce compania a devenit publică, am vrut să fac ceva mult mai devreme și, practic, am spus: Bine, este posibil să iau toate lecțiile pe care le-am învățat în timpul petrecut acolo și să le aplic la această provocare foarte bine documentată care este majoritatea oamenilor. în SUA nu au acces la o mare expertiză financiară personalizată. Și așa putem de fapt să luăm lecțiile despre produse, tehnologie, piețe la scară și alte lucruri și să le folosim pentru a rezolva această problemă? Și asta facem la Addition Wealth.

Peter Renton  04:25

Când a germinat ideea?

Ana Mahony  04:27

În 2014, mă gândeam la bine, aș putea înființa o companie care să-i ajute pe oameni să se gândească la planificarea pensionării? Nu era momentul potrivit pentru mine. Nu am avut experiență în tehnologie. Nu făcusem nimic la început. Și pur și simplu nu a fost momentul potrivit pentru mine personal. Dar nevoia acestor tipuri de soluții mi-a fost foarte clară de multă vreme. Și de fapt, știu că nu ești, știu că nu pui această întrebare, dar întotdeauna îmi place să împărtășesc că pentru mine cea mai grea parte a călătoriei mele antreprenoriale a fost de fapt decizia de a înființa o companie. Înființarea unei companii nu este ușor, nu? Nu este pentru cei slabi de inimă, sunt o mulțime de provocări prin care trebuie să treci, primești mult mai multe nu decât da, chiar și atunci când o companie merge bine. Dar pentru mine, și cred că pentru mulți oameni, și aș spune că poate și femeile, altele, de multe ori cred că cea mai grea parte a înființării unei companii este decizia de a-ți părăsi locul de muncă și de a merge să faci asta.

Peter Renton  05:24

Atunci mă uitam la un interviu pe care l-ai făcut cu ceva timp în urmă și vorbeai despre cum ai început compania. Și îmi amintesc că ai spus că ești ca într-un incubator sau ceva de genul, sau într-un program de accelerare și ai avut două idei diferite. Povestește-ne puțin despre așa ceva, despre momentul devreme și cum ai ajuns la ceea ce faci acum la Addition?

Ana Mahony  05:45

Ei bine, m-am așezat într-o zi, de fapt într-un WeWork cu câțiva prieteni. Și ne-am gândit, Bine, dacă ar fi să începem ceva, ne-am gândit cum ne-am putea sprijini unul pe celălalt? Am face ceva împreună? Sau separat? Care sunt ideile care ar putea fi de interes? Și pentru mine, m-am gândit: Bine, ce este ceva care mă pasionează? Dreapta? Dacă vei dedica 10 ani pentru ceva și știi, va avea suișuri și coborâșuri, cum ar fi care este o problemă căreia te vei dedica pe termen lung? Al doilea criteriu pentru mine a fost ce este a, care este o problemă suficient de mare încât să poți construi o afacere și o afacere mare din rezolvarea acelei probleme. Iar a treia a fost, care este o problemă care nu va dispărea, corect. Și astfel au existat câteva industrii diferite în acea categorie. Pentru mine, mă gândeam la acea vreme la fel, sprijinirea oamenilor cu finanțele lor, dar, de asemenea, securitatea cibernetică este un spațiu mare, de asemenea, pentru că mă gândeam foarte mult la economia gig și la cum să susțin lucrătorii și în acel spațiu. . Dar pentru mine, chiar am aterizat din nou la această provocare. este o problemă despre care, atât profesional, cât și personal, am simțit-o mereu cu tărie, că oamenii merită un acces mai bun la finanțele lor personale. Și astfel, în acel spațiu, am început să vreau să ajut oamenii să se pensioneze. Și am avut norocul să fac parte dintr-un program prin First Round Capital care a ajutat practic la validarea ideilor de afaceri. Și așa a fost acest program minunat, în care practic te ajută să vorbești cu un număr de experți într-o perioadă scurtă de timp. Și le poți pune o grămadă de întrebări și, practic, să le spui: Bine, dacă ar fi să încerc să fac X, sau Y, sau Z, cum crezi că ar funcționa asta și experții din industrie îți pot oferi perspectiva lor. Și eram destul de neclintit la momentul respectiv să încep o soluție bazată pe pensionare. Și ideea a fost clară în primele trei săptămâni că nu aveam de gând să reușesc. Dar ceea ce a ieșit din acele conversații a fost, ei bine, ați putea adopta o abordare mai holistică, corect și să găsiți o soluție cu oamenii și, practic, să conectați oamenii cu oamenii, indiferent de tipul de problemă de care au nevoie, și să construiți o infrastructură tehnologică scalabilă în acest sens. . Și poate chiar ai putea vinde asta prin angajator. Deci, înțelegând că una dintre marile provocări în acel spațiu este costul achiziției DTC, poate spațiul lor, pentru a putea lucra prin angajatori. Și, așadar, o parte a acceleratorului sau a programului de acolo mă punea în legătură cu un număr de lideri de HR diferiți și îi întreba, ați fi interesat de un beneficiu ca acesta? Dacă da, ce ar trebui să facă? Cum ar trebui să-ți ajute angajații și, prin acele serii de conversații, am început să am convingere în jurul ideii.

Peter Renton  08:23

Știu că ați atins acolo, dar poate puteți intra în mai multe detalii despre exact ceea ce oferiți și cum funcționează.

Ana Mahony  08:31

Deci, Addition Wealth, colaborăm cu angajatori cu gândire de viitor pentru a oferi o soluție de bunăstare financiară pentru angajații lor. Deci, ceea ce înseamnă că, dacă sunteți angajat la Lime, compania de scutere, ei au fost primul nostru client, Lime pay Addition Wealth, iar apoi angajații lor au acces gratuit la setul nostru de soluții. Deci, aceasta este o platformă digitală în care pot primi conținut, informații, își pot configura informațiile financiare, dacă doresc, prin intermediul acelei platforme, pot face învățare în sistem self-service, pot vedea webinarii pe care le-am făcut pentru baza lor de angajați, și, de asemenea, pot stabili timp cu un consilier financiar sau un CPA fără niciun cost pentru ei. Facem pentru fiecare companie, o serie de evenimente diferite, fie că este vorba despre orele de lucru sau webinarii în care ne aprofundăm subiecte financiare specifice despre care știm că sunt importante pentru acea bază specifică de angajați. Deci, acum, facem multe în privința impozitelor, pentru că este sezonul fiscal și toată lumea are întrebări despre impozitele lor. în diferite perioade ale anului, putem organiza sesiuni despre planificarea unei familii, cumpărarea unei locuințe, economisirea pentru pensie, gândirea cum să scapi de datorii. Așa că ne aplecăm spre subiecte despre care știm că sunt importante pentru oameni. Și apoi ultimul lucru pe care îl oferim este accesul gratuit nelimitat la CFP și CPA, care acționează ca fiduciari pentru angajați. Deci angajații nu trebuie să plătească pentru aceste ședințe. Ei le pot folosi așa cum le place și acest grup minunat de consilieri cu care lucrăm, nu încearcă să le vândă produse, nu încearcă să le scoată de pe platformă, sunt cu adevărat acolo pentru a ajuta oamenii să rezolve nevoile. că au. Sunt atât de bucuroși să vorbim puțin mai mult despre tipurile de probleme cu care ajutăm oamenii în finanțele lor. Dar acesta este programul general.

Peter Renton  10:19

Ca și cum programul acela sună grozav, o mare parte din el va fi semi-automatizat, este scalabil. Dar singurul lucru pe care vreau să-l analizez în acest fel de unu-la-unu, este o interacțiune umană, nu este automatizată, nu este înregistrare, nu vorbești cu un AI. Aceștia sunt oameni care își dau timpul, iar angajatul nu plătește nimic pentru asta. Mă întreb cât de scalabil este? Și cum vă place că 1% dintre oameni profită de asta? Sunt sigur că ai niște statistici bune despre asta. Sunt doar curios cum funcționează toate astea?

Ana Mahony  10:53

Da, e o întrebare grozavă. Deci, oferta noastră este o combinație de digital și uman. Așa că oferim acces la consilieri umani, ne place că banii sunt emoționali. Experiențele digitale nu pot lua în considerare fiecare caz de utilizare pe care un angajat ar putea dori să le discute. Dar apoi oferim și instrumente și resurse financiare și modalități de a lucra cu informațiile financiare, precum și de a învăța pe cont propriu, precum și în sesiuni de grup. Așadar, folosim combinația dintre digital și uman pentru a le permite oamenilor să lucreze la deciziile lor financiare în mai multe moduri diferite. Dar facem, oferim ambele, ceea ce face ca programul să fie scalabil și accesibil. Există o altă piesă în interacțiunea umană, care cred că este cu adevărat importantă. Adică, trăim într-o lume în care, în mod tradițional, consilierii financiari s-au ocupat de a câștiga bani din AUM. Și așadar, multe dintre obiectivele multor consilieri financiari, nu toți, dar mulți, au fost în regulă, lasă-mă să înțeleg toate informațiile despre activele tale, hai să vorbim despre planul tău pe termen lung, să înțeleg ce pot gestiona pentru tine. Asta e grozav. Și aceasta este o ofertă. Dar de fapt cred, și ceea ce am văzut este că oamenii au nevoie de nevoi mult mai flexibile în ceea ce privește finanțele lor. De asemenea, oamenii nu vor întotdeauna să împărtășească totul despre finanțele lor, atunci când au o întrebare specifică. Dreapta? Este posibil să aveți o întrebare despre, de exemplu, cum să vă gândiți la restructurarea unora dintre plățile datoriilor dvs., că nu trebuie să împărtășiți totul despre finanțele dvs. pentru a obține un răspuns foarte bun în acest sens. Și așa îi sprijinim pe amândoi, îi sprijinim pe angajați, în ambele, aceștia au acces la planuri financiare pe termen mai lung, dar au și acces la răspunsuri la timp pentru nevoile pe care le au. Și astfel constatăm că uneori angajații stabilesc un apel cu un consilier financiar și, în 15 până la 30 de minute, pot obține o soluție cu adevărat grozavă pentru ceea ce căutau. Răspunsul acela nu a fost chiar atât de clar pe cât aș fi putut să îl fac.

Peter Renton  12:58

Bine, cum verifici acești oameni, pentru că îmi pot imagina că calitatea ar putea fi, ar putea diferi dramatic?

Ana Mahony  13:07

Trebuie să fii foarte atent la calitatea oamenilor pe care îi aduci pe platformă. Deci adoptăm o abordare în două direcții. Primul este că rețeaua de consilieri cu care alegem să lucrăm este foarte selectivă. Și suntem foarte atenți să ne asigurăm că au experiență, că sunt dovediți că sunt de înaltă calitate, apoi le punem printr-un program specific pentru a le integra în oferta noastră mai largă. Și pentru a le permite să aibă succes în experiența Addition Wealth. Al doilea lucru pe care îl facem este să urmărim și să monitorizăm pentru a ne asigura că acele conversații sunt de înaltă calitate și oferă angajaților ceea ce au nevoie. Așadar, după fiecare unu-la-unu, trimitem un sondaj angajatului spunând pe o scară de la unu la 10, cât de mulțumit sunteți de acea interacțiune? Și răspunsul nostru mediu este de 9.5 din 10.

Peter Renton  13:53

Uau, în timp ce vorbești acolo, mă simt că, în anumite privințe, conduci o piață cu două părți aici, nu? Aveți clienții pe o parte, așa cum Uber conducea o piață cu două părți, în care ați fost implicat. Și apoi ai consilierii, consilierii în persoană. Cum v-a ajutat timpul petrecut la Uber să gestionați acest gen de dinamică?

Ana Mahony  14:16

Da, asa este. Deci avem un număr de noi în echipa care a venit de la Uber. Și am construit piețele, atât pe partea de călătorie, cât și apoi pe partea de mâncare. Și, deci, ceea ce am făcut este că am spus, practic, cum putem crea o ofertă de foarte înaltă calitate atât pentru angajații finali care folosesc produsul, cât și o experiență grozavă pentru consilierii financiari, corect și una în care este o experiență reciproc avantajoasă, dar care funcționează. Și așa am luat multe din învățăturile pe care le-am avut și pe ce ne concentrăm, ne concentrăm pe disponibilitate, nu? Ne asigurăm că, atunci când un angajat merge să-și stabilească timpul, poate vorbi cu cineva a doua zi dacă are nevoie, iar apoi ne asigurăm că experiența este de înaltă calitate. Așa că facem mult atât pentru verificarea persoanelor pe care le aducem pe platformă, asigurându-ne în timp real prin diferite tipuri de urmărire și date și sondaje că trebuie să ne asigurăm că este o experiență pozitivă. Și apoi muncim foarte mult pentru a ne asigura că aceasta este o experiență pozitivă și pentru consilieri. Nu am avut nicio pierdere în privința consilierului de pe piață din perspectiva consilierului financiar, deoarece suntem, de asemenea, foarte gânditori cum să facem acest lucru să funcționeze și pentru ei. Așa că suntem extrem de mândri de ceea ce am reușit să facem. Acest tip de configurare face posibilă, de asemenea, acordarea persoanelor de acces la sfaturi umane în persoană, nu? Pentru că în modelele tradiționale, unde este, știi, necesită mai multe ore de conversație înainte de a putea oferi valoare cuiva, asta este foarte scump și nu este scalabil. Dar cred că acesta este un mod foarte tradițional de a gândi cum să le oferim oamenilor acces la oameni de înaltă calitate. Și există modalități mai flexibile de a face asta.

Peter Renton  15:57

Și cât de mult din acea parte a ofertei dvs. este cu adevărat cheia pentru încheierea de tranzacții, este un fel, este ca cireșea de deasupra? Sau este o parte integrantă a deciziei atunci când companiile vin la bord?

Ana Mahony  16:09

Cred că este o parte cheie, nu? Nu este în niciun caz singura modalitate prin care ne angajăm cu angajații. Și angajatorii știu asta, nu? Ei apreciază flexibilitatea ofertei digitale și le permite angajaților să-și aleagă propria călătorie pentru modul în care și-ar dori să își desfășoare finanțele. Dar există ceva care este foarte reconfortant în a ști că poți vorbi cu cineva. Finanțele sunt un subiect emoționant. Cred că există, de asemenea, o gamă foarte largă de înțelegere a finanțelor cuiva. Și așa vedem o mulțime de indivizi care se tem de cum să-i abordeze, corect, poate fi un subiect foarte înfricoșător. Așadar, unul dintre motivele pentru care ne place să oferim acces la soluții digitale și instrumente de autoservire, precum și la unele dintre aceste evenimente comunitare, precum și la cele individuale, este că este posibil să aveți oameni care nu se simt confortabil să navigheze. pe cont propriu, poate că nici măcar nu se simt confortabil să vorbească cu cineva, nu, dar sunt mai mult decât fericiți să participe la un webinar pentru un subiect despre care știu că este foarte important pentru ei și să învețe și să-și asculte colegii întrebând cu adevărat întrebări inteligente și care îi ajută să facă pași în direcția corectă. Așa că găsesc că componenta umană este o piesă esențială a furnizării unei oferte de înaltă calitate. Dar nu este în niciun caz, în niciun caz singura piesă a soluției.

Peter Renton  17:26

Care este timpul de livrare? Ce este implicat în implementarea soluției dvs.?

Ana Mahony  17:30

Deci, cel mai rapid pe care l-am făcut și am făcut asta de două ori acum este că ne-am întâlnit cu o companie, au semnat contractul în acea noapte, facem un onboarding, îi sunăm a doua zi și apoi a doua zi. , putem lansa platforma către angajații lor. Deci, de două ori, în aproximativ 48/72 de ore, am lansat o nouă companie. Există și alte grupuri care, evident, durează mai mult decât atât. Dar odată ce ați configurat o infrastructură care funcționează și ne construim configurabilitatea tehnologică, corect, așa că trebuie să înțelegem de la o companie, bine, să înțelegem cum este configurată afacerea dvs. Să înțelegem ce este important pentru angajații tăi. Dar apoi putem începe destul de ușor să configuram o experiență pentru ei. Și apoi, odată ce suntem în funcțiune cu acești angajați, și putem vedea, bine, care sunt subiectele financiare care sunt importante pentru ei? Cum se implică? Care sunt schimbările care au loc în finanțele cuiva? Care sunt evenimentele care au loc la o companie, corect, în mod evident continuăm să configuram și să personalizăm acea experiență pentru acel grup final de utilizatori. Dar în ceea ce privește configurarea, dacă este ceva care nu este o construcție nouă, putem, putem implementa destul de repede.

Peter Renton  18:42

Presupun că totul se întâmplă pe site-ul tău, nu? Ca și cum ai avea o autentificare și totul, deții controlul asupra modului în care funcționează totul. Altfel, nu ai putea să o faci și nu te-ai putea integra într-un sistem de salarizare sau de HR în 24 de ore.

Ana Mahony  18:54

Astfel, putem integra informațiile de HR în platforma noastră într-un interval de timp destul de rapid. Și apoi ne putem integra, prin SSO, și în platformele altora. Din nou, depinde de ce vrea compania să facă, dar suntem capabili să ne integrăm în alte platforme.

Peter Renton  19:13

Cât costă să vă aduceți la bord? Îmi imaginez că variază în funcție de dimensiunea companiei, dar ne puteți oferi un anumit tip de gamă?

Ana Mahony  19:20

Lucrăm cu companii în funcție de mărimea acestora. Deci, cu cât este mai mare, de obicei percepem o taxă pe angajat, pe lună și apoi cu cât compania este mai mare, atunci începeți să reduceți puțin acel PEPM.

Peter Renton  19:34

Bine, și atunci mergi la o companie la un moment dat? Îmi imaginez că acesta ar fi un lucru grozav pentru, știți, ADP-urile și Trineții lumii. Care este strategia ta de acces la piață?

Ana Mahony  19:46

Pe frontul pieței, ne angajăm cu companii, corect, așa că ne vom implica direct cu companii. De asemenea, vom crea parteneriate cu alte grupuri care au legătură cu compania, astfel încât să putem face un parteneriat de distribuție, dacă doriți. Și putem parteneri, parteneri pe diferite fronturi.

Peter Renton  20:07

Bine. Bine, atunci ne puteți da o idee despre amploarea la care vă aflați astăzi? De exemplu, câți clienți? Câți angajați? Ceva care ne oferă o idee despre unde vă aflați?

Ana Mahony  20:16

Da, suntem în 10 din 1000 de angajați. Și nu publicăm numărul de clienți pe care îi avem pe platformă astăzi.

Peter Renton  20:26

Bine. Bine. Și cum rămâne cu călătoria către pragul de rentabilitate? Adică, știu, nu ai făcut această companie atât de mult timp. Dar cum vă descurcați din punct de vedere financiar, să spunem?

Ana Mahony  20:38

Ne aflăm astăzi într-o poziție puternică de flux de numerar, în mare parte, pentru că am fost foarte atenți la creșterea afacerii noastre, în același timp fiind foarte atenți la construirea unei tehnologii care să se extindă. Deci putem folosi ceea ce am construit, corect, îl putem configura pentru următorul client, fiind cu adevărat atenți la ceea ce are nevoie și construind o operațiune și o echipă la scară. Deci suntem într-o poziție financiară foarte puternică astăzi.

Peter Renton  21:05

Bine. Deci, atunci ai și o fereastră bună către ceea ce le pasă oamenilor din punct de vedere financiar. Ce le pasă oamenilor, în general? Care sunt unele dintre lucrurile despre care doresc cu adevărat să afle mai multe?

Ana Mahony  21:18

Este o întrebare grozavă. Așa că vedem câteva lucruri diferite, voi împărtăși câteva citate pe care le-am scos înainte, care tocmai au fost foarte semnificative pentru mine. Deci, anul trecut, am fost la un târg de beneficii pentru angajați. Și un angajat s-a apropiat de masa noastră și a spus: „Nu am visat niciodată că voi putea deține propria mea casă. Dar datorită muncii pe care am făcut-o cu compania dumneavoastră, nu numai că am putut economisi pentru o locuință, dar am fost sprijinit și prin procesul de cumpărare a uneia. Asta a fost extrem de semnificativ. Mai recent, voi citi un citat pe care cineva l-a trimis pe platforma noastră, rata mea de împrumut pentru studenți era foarte mare. Și eram speriat și nu puteam să mă concentrez, am organizat un unu-la-unu cu un consilier, m-am simțit mai bine, a fost un lucru mai puțin pe care îl aveam în spatele minții, s-ar putea să se simtă groaznic să am asta multe datorii, dar cel puțin știu ce fac. Și apoi am mai avut unul, nu vă pot spune pe ce mi-am cheltuit toți banii înainte de Addition, știu doar că erau doar jocuri și mâncare. Odată ce am început să folosesc Addition, multe alte lucruri s-au schimbat. Am ajuns să slăbesc, am ajuns să petrec mai mult timp fiind productiv. Este atât de nebunesc cum banii tăi dictează ce faci cu tine însuți.

Peter Renton  22:25

Interesant.

Ana Mahony  22:26

Este cu adevărat interesant, Peter, pentru că lucrul care a fost cel mai valid în ceea ce privește munca pe care o facem este că de când suntem în beta privată, cu prima noastră companie acum peste doi ani, impactul utilizatorului final a fost întotdeauna clar. Acesta este tipul de produs care ajută oamenii. Unele dintre citatele inițiale pe care le-am avut, acestea sunt tipurile de întrebări la care m-am ținut în ultimii doi ani, dar nu am vrut să cheltuiesc 3,000 de dolari pentru a primi răspuns. Și așa le vedem problemele lor de zi cu zi, nu? Oamenii sunt îngrijorați de pensionarea lor, oamenii vor să lucreze prin decizii de compensare prin capital propriu, care sunt foarte costisitoare de înțeles, poate fi foarte costisitor să știi ce să faci. Pe frontul de compensare a capitalului propriu. Ajutăm oamenii care își dau seama cum să-și planifice finanțele după un divorț. Adică, cu adevărat se întinde pe toată gama. Sunt mulți oameni care plănuiesc pentru o familie și se gândesc la bine, ce înseamnă asta? Cum investesc în educația copilului meu? Deoarece prestam servicii în calitate de companii, ne angajăm cu angajați care cu adevărat variază pe parcursul învățării de la începutul carierei și se gândesc la ce să facă cu finanțele lor, pentru prima dată, până la oamenii care au economii, care își plănuiesc pensionare, sunt într-adevăr într-un loc foarte norocos în care să vă aflați. Dar când treceți prin canalul de acces la piață prin care am trecut, trebuie să fiți foarte inteligent în ceea ce privește modul în care configurați un produs, o tehnologie și un conținut set de soluții care vorbește cu adevărat persoanelor care se angajează într-o gamă largă de probleme financiare și cu diferite niveluri de educație financiară. Așa că a fost foarte grozav să văd că asta a funcționat. În mod evident, ne petrecem zilele cum putem crește? Ce putem face mai bine? Ce trebuie să reparăm? Ce putem construi, dar soluția ajută la rezolvarea unei probleme care este foarte bine documentată. Și asta este clar că oamenii au nevoie.

Peter Renton  24:16

Și îmi imaginez că asta va fi destul de lipicios. Pentru că odată ce ai introdus asta și oamenii sunt obișnuiți cu asta, ai avea un timp incredibil de greu cu angajații. Dacă spui da, nu ne mai putem permite asta, îmi pare rău. Considerați că aceasta este o soluție cu adevărat lipicioasă?

Ana Mahony  24:32

Vedem, în medie, că 70% dintre angajați se implică în oferta noastră, un număr de care suntem foarte mândri și, sincer, că muncim foarte mult pentru a-l atinge. Și avem un CSAT de la angajați de 90%. Deci suntem foarte mândri de asta. Am văzut reînnoiri foarte lipicioase din partea angajatorilor din motivele exacte pe care le-ați menționat. Un alt lucru pe care l-am văzut că a fost cu adevărat grozav este că am văzut unii dintre partenerii noștri de resurse umane sau angajați care au fost la companiile cu care ne-am lansat, apoi am mutat angajatorii și am întrebat dacă putem aduce acest lucru noului lor angajator. Așa că a fost, este întotdeauna extrem de măgulitor, de validare și de inspirație pentru echipa noastră, atunci când se întâmplă asta.

Peter Renton  25:13

Deci, cu cât de mică o companie vei merge să lucrezi? Adică, care este minimul?

Ana Mahony  25:18

Ne place să lucrăm cu companii care sunt cel puțin în sute, până la 1000, 10 din 1000. Putem merge chiar și în 100 sau 1000 de angajați și facem asta astăzi. Dar suntem deschiși să lucrăm cu companii de toate dimensiunile.

Peter Renton  25:33

Sunt sigur că ai făcut cercetări de piață, adică unele dintre cele 500 de companii mari au avut ceva din ceea ce faci tu în casă. Dar se pare că, în anumite privințe, introduceți un nou produs pe piață. Și de multe ori, este mai bine să ai, fiind o piață existentă și să aduci un produs mai bun. Dar găsiți acest lucru, având în vedere că este un produs nou, sunteți în competiție cu produsele existente? Adică, când oamenii spun nu, de ce spun ei nu? Îmi imaginez că nu primești 100% da?

Ana Mahony  26:06

Nu, mi-ar plăcea să primesc 100%. Nu suntem în afacerea, când începi o companie, nu ești în afacerea de 100% da. Nu, este o întrebare grozavă. Deci, aș spune că vine în două părți. Uneori companiile nu au buget, potrivit pentru un nou beneficiu pentru angajații lor. Și tocmai asta este, nu? Lucrăm cu ei, vedem când ar putea fi cazul. Și vedem că unele companii se întorc. Există un al doilea set de piese aici, care este unii dintre furnizorii foarte mari de pensii care oferă acces la unele soluții financiare. Și astfel, uneori, un angajator va spune: Ei bine, am o soluție aici. Și ceea ce aflăm este că pentru angajatorii care doresc cu adevărat să-și ajute angajații să treacă prin deciziile lor financiare, doresc mai mult decât ceea ce este disponibil în prezent. Pentru că noștri, clienții cu care lucrăm astăzi, toți au, evident, soluțiile cu acești furnizori de pensii. Dar acele companii sunt adesea motivate de un model de afaceri care este foarte orientat pe AUM, nu? Și atunci când vine vorba de decizii, cum ar fi cum ar trebui să mă gândesc la plata datoriei mele sau dacă voi investi într-o casă sau voi continua să închiriez, deciziile corecte pe care le luăm cu toții, cu excepția cazului în care unele dintre aceste active vor fi mergi la instituție, nu e, poate te vor ajuta, poate nu, dar nu așa își câștigă fondurile. Dreapta. Prin urmare, noi, cei de la Addition Wealth, ne ocupăm de a ajuta oamenii să ia deciziile financiare care sunt cele mai bune pentru ei și familia lor. De parcă aceasta este misiunea noastră. Asta facem. Pentru asta suntem plătiți. Și așa că nu ne deranjează deloc care este această problemă și ajutăm oamenii cu, știi, cum îmi planific bugetul după ce am divorțat și sunt într-o viață nouă, nu? Cum investesc bani dacă plănuiesc un copil și vreau să mă gândesc la educație, dar aceeași conversație de planificare familială poate fi, de asemenea, că voi avea un copil și nu știu dacă îmi pot permite îngrijirea copiilor sau unele dintre aceste alte costuri neașteptate, ce pot face? Și suntem mai mult decât fericiți să analizăm toate aceste întrebări. Și acestea sunt întrebările care provoacă stres pentru 58% dintre oamenii din SUA.

Peter Renton  28:21

Ei bine, aveți o piață mare pe care o puteți ataca aici, deoarece există un procent uriaș de populație care ar dori să aibă acest produs oferit de angajatorul lor. Deci, care este viziunea ta atunci când te uiți la asta în contextul pe care tocmai am spus, au existat că acest lucru este într-adevăr, ca și cum TAM-ul tău este la fel de mare ca oricine din fintech, într-adevăr. Deci care este viziunea ta?

Ana Mahony  28:43

Da, viziunea noastră este dublă. Unul, pentru a continua să ajutăm cât mai mulți oameni, corect, suntem, începem zilele noastre de luni cu sărbătorirea impactului asupra clienților pe care l-am avut în săptămâna anterioară. Și avem întotdeauna ceva de împărtășit, pentru că avem un impact mare asupra angajaților noștri cu care lucrăm și pentru care lucrăm, în fiecare săptămână. Așa că am dori să extindem asta în milioanele și zecile de milioane și mii de companii cu care putem lucra. A doua parte a viziunii noastre este să ne gândim cu adevărat la cum ne putem integra în unele dintre canalele de distribuție existente, acolo unde oamenii ating deja consumatorii finali, nu? Am construit o tehnologie foarte inteligentă despre cum îi ajutați pe oameni să ia decizii financiare mai bune. Și există multe locuri în care oamenii iau decizii financiare în care nu vor merge neapărat mai întâi la Addition Wealth, și asta e în regulă. Dar putem folosi unele dintre instrumentele și tehnologia și orientarea spre consumator pe care le-am construit și să le ajutăm să le integrăm în unele dintre acele alte soluții? Deci, există o muncă pe care o facem acolo, suntem mai devreme în acea fază, dar asta a fost și foarte interesant și foarte promițător.

Peter Renton  29:54

Bine, ei bine, trebuie să-l las acolo Ana, chiar e super interesant, cred. Va doresc mult succes. Cred că trebuie să atacăm sănătatea financiară în toate modurile posibile. Cred că ceea ce faci este genial, așa că mulțumesc că ai venit în emisiune.

Ana Mahony  30:08

Îți mulțumesc foarte mult pentru timpul acordat, Peter.

Peter Renton  30:12

Ei bine, sper că v-a plăcut spectacolul. Vă mulțumesc mult pentru ascultare. Vă rugăm să continuați și să dați o recenzie emisiunii pe platforma de podcast aleasă de dvs. și să spuneți despre asta prietenilor și colegilor. Oricum, pe această notă, voi închide. Apreciez foarte mult că ai ascultat și te voi prinde data viitoare. Pa.

  • Peter RentonPeter Renton

    Peter Renton este președintele și co-fondatorul Fintech Nexus, cea mai mare companie media digitală din lume axată pe fintech. Peter scrie despre fintech din 2010 și este autorul și creatorul Podcast unu la unu Fintech, prima și cea mai longevivă serie de interviuri fintech.

.pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .box-header-title { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-avatar img { border-radius: 5% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-size: 24px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { font-weight: bold !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-name a { color: #000000 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { font-style: none !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-description { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-size: 20px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a span { font-weight: normal !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta { text-align: left !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-meta a:hover { color: #ffffff !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-user_url-profile-data { color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-twitter-profile-data { text-align: center !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data span, .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data i { font-size: 16px !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { background-color: #6adc21 !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .ppma-author-linkedin-profile-data { border-radius: 50% !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-author-boxes-recent-posts-title { border-bottom-style: dotted !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { border-style: solid !important; } .pp-multiple-authors-boxes-wrapper.box-post-id-45383.pp-multiple-authors-layout-boxed.multiple-authors-target-shortcode.box-instance-id-1 .pp-multiple-authors-boxes-li { color: #3c434a !important; }

spot_img

Ultimele informații

spot_img